K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tainnut noita ihan alkuajan juttuja lukea vielä. Eniten oon tykännyt näistä kompostin jutuista parhaimmillaan.
Mäkään en ollut umk ketjussa ja jonkin aikaa siinä heti viisujen jälkeen kamppailin etten ois mennyt siihen alkuperäiseen fiilistelyketjuunkaan, mutta en silloin vielä löytänyt oikein muualtakaan bojaniin liittyvää keskustelua niin sinnehän sitä sit päädyin. Viihdyin siellä hyvin ja olen myös täällä viihtynyt. Tartten kyllä välillä parin viikon taukoja jos tulee kovia jankkauksia jostain sivuseikasta, sillon hellin itseäni ihan vaan tumpussa, vaikka siellä ei varsinaisesti olekaan keskustelua.

vierailija
Musta taas oli just kiva kun tuli tietyt tyypit tutuksi. Listagay oli mun suosikki 🥰 Ja siis erottumisesta siinä toki olikin kyse, mutta tuskin paremmasta ihmisyydestä sentään. Lähinnä sillä tuli sinne keskusteluihin vähän selkeyttä kun tiesi juttelevansa saman tyypin kanssa ja saattoi jatkaa jostain vanhasta aiheesta tms. Mutta varmaan ne haukkumiset ja poistetut alkoikin just siksi että nimimerkillisten kirjoituksista ärsyynnyttiin kun tulkittiin heidän olevan just jotenkin muita parempia.
Mä luulen myös että just tällasen takia ne nimimerkilliset häädettiin pois, osa aika aggressiivisestikin. Mutta ihan kiva jos eivät oo kokonaan kadonneet vaikka Immukin taisi vähän erehdyksessä humalapäissään kirjoittaa jotain entisenlaista josta se tunnistettiin. Mukava kuitenkin huomata että niitä vanhoja konkareitakin on edelleen mukana 🥰

vierailija
Mäkään en ollut umk ketjussa ja jonkin aikaa siinä heti viisujen jälkeen kamppailin etten ois mennyt siihen alkuperäiseen fiilistelyketjuunkaan, mutta en silloin vielä löytänyt oikein muualtakaan bojaniin liittyvää keskustelua niin sinnehän sitä sit päädyin. Viihdyin siellä hyvin ja olen myös täällä viihtynyt. Tartten kyllä välillä parin viikon taukoja jos tulee kovia jankkauksia jostain sivuseikasta, sillon hellin itseäni ihan vaan tumpussa, vaikka siellä ei varsinaisesti olekaan keskustelua.
Umk23 ketju oli välillä erittäin räävitön. Siellä kuvailtiin ihan suoraan, että mitä halutaan K:lle tehdä ja joku lennätti kiukaalle m*llit. Se jutun taso oli joskus iltaisin sellaista, että heikompia hirvitti.

Yhteistyössä