K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan se Immu löytänyt takaisin kotiin sieltä Ljubljanasta? Kaipaisin sitäkin, ja monia muita vanhoja tuttuja, tänne. Tää ei toki ole samanlainen kuin viimevuotinen emopaatti jossa oli tunnistettavia tyyppejä ja nimimerkkejä, mutta jos löytyisi edes sitä samaa hilpeää meininkiä vielä joskus. Välillä on ollutkin, mutta sitten se on täälläkin mennyt sellaiseksi sääntöjankkaukseksi ja kaikelle humoristiselle tuhahteluksi.

vierailija
Onkohan se Immu löytänyt takaisin kotiin sieltä Ljubljanasta? Kaipaisin sitäkin, ja monia muita vanhoja tuttuja, tänne. Tää ei toki ole samanlainen kuin viimevuotinen emopaatti jossa oli tunnistettavia tyyppejä ja nimimerkkejä, mutta jos löytyisi edes sitä samaa hilpeää meininkiä vielä joskus. Välillä on ollutkin, mutta sitten se on täälläkin mennyt sellaiseksi sääntöjankkaukseksi ja kaikelle humoristiselle tuhahteluksi.
Onks tää immu se linnakundi?

vierailija
Minusta on vaan hyvä, että ihmiset ei enää esiinny nimimerkeillä juurikaan, se on aina sellaista vähän paremman ihmisen esittämistä tai että haluaa jotenkin erottautua muista. Tosin discordissa se on vähän pakko olla joku nimi.

vierailija
Näyttäis vähän kuin olisivat hississä? Ja vieressä ainakin Stras? Heillä ei näy matkatavaroita mut jollain on vieressä joku laukku?
Missä kohdassa on laukku?

Mua muuten ihmetytti kun ne siinä Ursan stoorissa lähtivät ilman käsimatkatavaroita. Eli onko niillä niin paljon tavaraa että laittoivat ruumaan? Tuntuu nimittäin että ryanairilla lentäessä on kaikilla aina mahdollisimman paljon sisällä koneessa ettei vahingossakaan tartte maksaa ekstraa.

vierailija
Mäkin tykkäisin et sais
olla huumoria mukana, on täällä välillä yritystä edelleen, jos vaan väkeä olis tarpeeks, niin varmaan sit lähtis lentoon. 😎

vierailija

Mua muuten ihmetytti kun ne siinä Ursan stoorissa lähtivät ilman käsimatkatavaroita. Eli onko niillä niin paljon tavaraa että laittoivat ruumaan? Tuntuu nimittäin että ryanairilla lentäessä on kaikilla aina mahdollisimman paljon sisällä koneessa ettei vahingossakaan tartte maksaa ekstraa.
Eli työjuttuja niinkuin ajattelinkin, jos on B:kin tarvinnut ruumaan menevän laukun ja matka tuskin kovin pitkä kuitenkaan, voi olla jo vaikka tullut poiskin.

vierailija
Minusta on vaan hyvä, että ihmiset ei enää esiinny nimimerkeillä juurikaan, se on aina sellaista vähän paremman ihmisen esittämistä tai että haluaa jotenkin erottautua muista. Tosin discordissa se on vähän pakko olla joku nimi.
Musta taas oli just kiva kun tuli tietyt tyypit tutuksi. Listagay oli mun suosikki 🥰 Ja siis erottumisesta siinä toki olikin kyse, mutta tuskin paremmasta ihmisyydestä sentään. Lähinnä sillä tuli sinne keskusteluihin vähän selkeyttä kun tiesi juttelevansa saman tyypin kanssa ja saattoi jatkaa jostain vanhasta aiheesta tms. Mutta varmaan ne haukkumiset ja poistetut alkoikin just siksi että nimimerkillisten kirjoituksista ärsyynnyttiin kun tulkittiin heidän olevan just jotenkin muita parempia.

vierailija
Musta taas oli just kiva kun tuli tietyt tyypit tutuksi. Listagay oli mun suosikki Ja siis erottumisesta siinä toki olikin kyse, mutta tuskin paremmasta ihmisyydestä sentään. Lähinnä sillä tuli sinne keskusteluihin vähän selkeyttä kun tiesi juttelevansa saman tyypin kanssa ja saattoi jatkaa jostain vanhasta aiheesta tms. Mutta varmaan ne haukkumiset ja poistetut alkoikin just siksi että nimimerkillisten kirjoituksista ärsyynnyttiin kun tulkittiin heidän olevan just jotenkin muita parempia.
Mä taas kaipaan UMK23 ketjua ja sitä kun gayt & Anna-Liisat päästivät sisäisen runoilijansa valloilleen. Voi niitä aikoja.😘

vierailija

Tuossa kuvan yläreunassa oleva on laskenut jonkun laukun maahan. Voi olla myös reppu tms.

Kai B:lla ja Strasilla on täytynyt jotkut laukut sit olla ruumassa, kun mitään laukkuja ei tosiaan näkynyt olevan mukana siinä videolla.

Yhteistyössä