vierailija
Mikä tää juttu on?Miten noi ihmiset jaksaa valittaa Joksujen ja Käärijän kappaleiden sanoista? Vaihdevuosistako heidän pitäisi laulaa, jotta porukka olisi tyytyväinen?
Mikä tää juttu on?Miten noi ihmiset jaksaa valittaa Joksujen ja Käärijän kappaleiden sanoista? Vaihdevuosistako heidän pitäisi laulaa, jotta porukka olisi tyytyväinen?
Kuulostaa ahdistavan jäykältä.Ei ole vapaampaa, ei siellä tuollaisia puhella, on tosiaan K ja B shipille, Bluzan video lienee jo käsitelty aikaa sitten.
Niin, tuosta määrästä aktiivikeskustelijoita on vaan pienehkö määrä, iso osa ei kirjoittele sinne mitään, seuraa vain keskustelua.Kiitos tiedosta, täytyy miettiä sitä. Mieluiten keskustelisin täällä, jos tämä ketju vaan säilyy edes suht vilkkaana
Näyttäis vähän kuin olisivat hississä? Ja vieressä ainakin Stras? Heillä ei näy matkatavaroita mut jollain on vieressä joku laukku?No ni, onko jo selvitetty onko boitsun stoorin lattia Lontoosta vai Ljubljanasta ja onko kuva just nyt otettu vai vanhempi?
Aika paljon on nyt ollut levyistä, K:n tulevasta meetistä jne. Ei nyt jäykkääkään sikäli.Kuulostaa ahdistavan jäykältä.
Onks tää immu se linnakundi?Onkohan se Immu löytänyt takaisin kotiin sieltä Ljubljanasta? Kaipaisin sitäkin, ja monia muita vanhoja tuttuja, tänne. Tää ei toki ole samanlainen kuin viimevuotinen emopaatti jossa oli tunnistettavia tyyppejä ja nimimerkkejä, mutta jos löytyisi edes sitä samaa hilpeää meininkiä vielä joskus. Välillä on ollutkin, mutta sitten se on täälläkin mennyt sellaiseksi sääntöjankkaukseksi ja kaikelle humoristiselle tuhahteluksi.
Missä kohdassa on laukku?Näyttäis vähän kuin olisivat hississä? Ja vieressä ainakin Stras? Heillä ei näy matkatavaroita mut jollain on vieressä joku laukku?
Mäkin tykkäisin et saisOnkohan se Immu löytänyt takaisin kotiin sieltä Ljubljanasta? Kaipaisin sitäkin, ja monia muita vanhoja tuttuja, tänne. Tää ei toki ole samanlainen kuin viimevuotinen emopaatti jossa oli tunnistettavia tyyppejä ja nimimerkkejä, mutta jos löytyisi edes sitä samaa hilpeää meininkiä vielä joskus. Välillä on ollutkin, mutta sitten se on täälläkin mennyt sellaiseksi sääntöjankkaukseksi ja kaikelle humoristiselle tuhahteluksi.
Onko joku selvittänyt jo minkälainen sänky on ja kestääkö?Näyttäis vähän kuin olisivat hississä? Ja vieressä ainakin Stras? Heillä ei näy matkatavaroita mut jollain on vieressä joku laukku?
Just se. Hän pistää sut pakettiin, jos käyttäydyt huonosti.Onks tää immu se linnakundi?
Eli työjuttuja niinkuin ajattelinkin, jos on B:kin tarvinnut ruumaan menevän laukun ja matka tuskin kovin pitkä kuitenkaan, voi olla jo vaikka tullut poiskin.Missä kohdassa on laukku?
Mua muuten ihmetytti kun ne siinä Ursan stoorissa lähtivät ilman käsimatkatavaroita. Eli onko niillä niin paljon tavaraa että laittoivat ruumaan? Tuntuu nimittäin että ryanairilla lentäessä on kaikilla aina mahdollisimman paljon sisällä koneessa ettei vahingossakaan tartte maksaa ekstraa.
Musta taas oli just kiva kun tuli tietyt tyypit tutuksi. Listagay oli mun suosikki Ja siis erottumisesta siinä toki olikin kyse, mutta tuskin paremmasta ihmisyydestä sentään. Lähinnä sillä tuli sinne keskusteluihin vähän selkeyttä kun tiesi juttelevansa saman tyypin kanssa ja saattoi jatkaa jostain vanhasta aiheesta tms. Mutta varmaan ne haukkumiset ja poistetut alkoikin just siksi että nimimerkillisten kirjoituksista ärsyynnyttiin kun tulkittiin heidän olevan just jotenkin muita parempia.Minusta on vaan hyvä, että ihmiset ei enää esiinny nimimerkeillä juurikaan, se on aina sellaista vähän paremman ihmisen esittämistä tai että haluaa jotenkin erottautua muista. Tosin discordissa se on vähän pakko olla joku nimi.
Kahdestaan vai porukalla?Onko joku selvittänyt jo minkälainen sänky on ja kestääkö?
Onko hällä käsiraudat? Uuh.Just se. Hän pistää sut pakettiin, jos käyttäydyt huonosti.
Jollain väkivallalla se taisi joskus uhata. Saattoi olla piiska.Onks tää immu se linnakundi?
Karttakeppiähän se joskus heilutteli aika dominoivastiJust se. Hän pistää sut pakettiin, jos käyttäydyt huonosti.
Mä luulen että sillä on kunnon tarvikelaatikko sängyn allaOnko hällä käsiraudat? Uuh.
Mä taas kaipaan UMK23 ketjua ja sitä kun gayt & Anna-Liisat päästivät sisäisen runoilijansa valloilleen. Voi niitä aikoja.Musta taas oli just kiva kun tuli tietyt tyypit tutuksi. Listagay oli mun suosikki Ja siis erottumisesta siinä toki olikin kyse, mutta tuskin paremmasta ihmisyydestä sentään. Lähinnä sillä tuli sinne keskusteluihin vähän selkeyttä kun tiesi juttelevansa saman tyypin kanssa ja saattoi jatkaa jostain vanhasta aiheesta tms. Mutta varmaan ne haukkumiset ja poistetut alkoikin just siksi että nimimerkillisten kirjoituksista ärsyynnyttiin kun tulkittiin heidän olevan just jotenkin muita parempia.
Tuossa kuvan yläreunassa oleva on laskenut jonkun laukun maahan. Voi olla myös reppu tms.Missä kohdassa on laukku?
Mua muuten ihmetytti kun ne siinä Ursan stoorissa lähtivät ilman käsimatkatavaroita. Eli onko niillä niin paljon tavaraa että laittoivat ruumaan? Tuntuu nimittäin että ryanairilla lentäessä on kaikilla aina mahdollisimman paljon sisällä koneessa ettei vahingossakaan tartte maksaa ekstraa.
Tai sit ihan yksinkertaiseksi siksi että vie nesteitä tms. Pullotuliaiset ei mee käsimatkatavaroissa.Eli työjuttuja niinkuin ajattelinkin, jos on B:kin tarvinnut ruumaan menevän laukun ja matka tuskin kovin pitkä kuitenkaan, voi olla jo vaikka tullut poiskin.
No se jää nähtäväksi, ainakin kahestaan varmasti…Kahdestaan vai porukalla?
Ah, mä olin ihan varma että siellä oli vielä yhdet kengät eikä laukkuTuossa kuvan yläreunassa oleva on laskenut jonkun laukun maahan. Voi olla myös reppu tms.
Kai B:lla ja Strasilla on täytynyt jotkut laukut sit olla ruumassa, kun mitään laukkuja ei tosiaan näkynyt olevan mukana siinä videolla.
Tarvii taas niskatyynyn koneessa vähän muuhun tarkoitukseenKarttakeppiähän se joskus heilutteli aika dominoivasti