vierailija
En oo mennyt discordiinToivotaan! Itse en oo liittynyt Discordiin, mutta onko kaikki täältäkin menneet sinne? Onko siellä vilkasta?
En oo mennyt discordiinToivotaan! Itse en oo liittynyt Discordiin, mutta onko kaikki täältäkin menneet sinne? Onko siellä vilkasta?
Kris puhui tästä, mutta miksi mä muistan hänen sanoneen, että Martin hoitaa nettisivuja? Käsitin sen liittyvän merchiin siten että hän päivittää niitä sivuja ja katsoo että tiedot on ajan tasalla.No tätä mäkin muistelisin, että Kris nimenomaan puhui discordissa Martinin hoitavan heidän merch juttuja
Sittenhän ne on molemmat totta jos hän hoitaa merchiin liittyviä nettisivuja.Kris puhui tästä, mutta miksi mä muistan hänen sanoneen, että Martin hoitaa nettisivuja? Käsitin sen liittyvän merchiin siten että hän päivittää niitä sivuja ja katsoo että tiedot on ajan tasalla.
Miten mä en muista tämmöstä. Muistan vaan, että mercheistä oli puhe, mutta ehkä mulla on mennyt jotakin ohiKris puhui tästä, mutta miksi mä muistan hänen sanoneen, että Martin hoitaa nettisivuja? Käsitin sen liittyvän merchiin siten että hän päivittää niitä sivuja ja katsoo että tiedot on ajan tasalla.
Okei, onhan täällä sitten muutamia muitakin. Ihmettelin vaan, kun eikö se ole käytännössä shippiketju, että siirtyikö täältäkin suurin osa kuitenkin sinne?En oo mennyt discordiin
Nyt on ilmoittautunut kolme. Onko muita?Kuinkahan monta meitä on, jotka ei ole menny discordiin? 5? 10?
Olikohan tää kirjoitettu vastaus vai vastasiko kris tähän puhumalla? Ne kirjoitetut on kai ihan löydettävissä. Mut en mä muista että siinä mitään nettisivuista olisi puhuttu, vaan ihan vaan merchistä.Kris puhui tästä, mutta miksi mä muistan hänen sanoneen, että Martin hoitaa nettisivuja? Käsitin sen liittyvän merchiin siten että hän päivittää niitä sivuja ja katsoo että tiedot on ajan tasalla.
totuus on se että suurin osa käy/kävi vähän joka ketjussa. Ja toinen totuus on se että siellä discordissa on hyvin laimeaa shippausta. Jos ollenkaan. Tokikaan se on hyvin sallittua sielläOkei, onhan täällä sitten muutamia muitakin. Ihmettelin vaan, kun eikö se ole käytännössä shippiketju, että siirtyikö täältäkin suurin osa kuitenkin sinne?
Siis mitä shippausta siellä on? Bojerea vai ihan mitä vaan?totuus on se että suurin osa käy/kävi vähän joka ketjussa. Ja toinen totuus on se että siellä discordissa on hyvin laimeaa shippausta. Jos ollenkaan. Tokikaan se on hyvin sallittua siellä
Minä olen, en sinne tosin kirjoittele, ei ole erityisen vilkasta sielläkään.Toivotaan! Itse en oo liittynyt Discordiin, mutta onko kaikki täältäkin menneet sinne? Onko siellä vilkasta?
Juu, K ja B ketju on, eilen oli jo ihan kivasti myös shippijuttuja minusta.Siis mitä shippausta siellä on? Bojerea vai ihan mitä vaan?
joo eilen tais olla jotain mutta aika vähän on kyllä ollut shippaustaJuu, K ja B ketju on, eilen oli jo ihan kivasti myös shippijuttuja minusta.
Muistaakseni suullinen vastaus. Mutta en nyt luota enää muistikuviini, ehkä joku löytää jostain ne kirjoitetut vastaukset.Olikohan tää kirjoitettu vastaus vai vastasiko kris tähän puhumalla? Ne kirjoitetut on kai ihan löydettävissä. Mut en mä muista että siinä mitään nettisivuista olisi puhuttu, vaan ihan vaan merchistä.
Voi johtua ihan siitäkin, että ei ole tapahtunut mitään uutta juuri nytten, eilen oli joku poikkeus, kun vauvankin ketjussa enemmän shippiä.joo eilen tais olla jotain mutta aika vähän on kyllä ollut shippausta
Mut onko siellä silti samat asenteet kuin shippipalstoilla? Ei saa mainita S:ää tai D:tä, video on huono kun B suutelee naista, jne? Vai onko vapaampaa?joo eilen tais olla jotain mutta aika vähän on kyllä ollut shippausta
MinäNyt on ilmoittautunut kolme. Onko muita?
Eikä tuu tapahtumaankaan. Kyl noi shippipalstat alkaa hiipumaan. Tai jos siellä jaksellaan odotella että jokerit ehkä tulee keväällä keikalle. Jospa shipattavat osuis silloin samaan kuvaanVoi johtua ihan siitäkin, että ei ole tapahtunut mitään uutta juuri nytten, eilen oli joku poikkeus, kun vauvankin ketjussa enemmän shippiä.
no ei varmaan ole video huono jos B suutelee naista. Olettaisin B ja D voi mainita jos ei oleteta jota suhdetta esim B kanssa tai muutenkaan levitellä perättömiä juttujaMut onko siellä silti samat asenteet kuin shippipalstoilla? Ei saa mainita S:ää tai D:tä, video on huono kun B suutelee naista, jne? Vai onko vapaampaa?
Ei ne hiivu. Keskustelu vaan siirtyy yksityisemmäksi. Ja miksi sä sitä murehdit, nauttisit nyt omasta läävästä etkä mieti shippausta kun se ei kerta innosta?Eikä tuu tapahtumaankaan. Kyl noi shippipalstat alkaa hiipumaan. Tai jos siellä jaksellaan odotella että jokerit ehkä tulee keväällä keikalle. Jospa shipattavat osuis silloin samaan kuvaan
Oli se kirjallinen vastaus ja muistin väärin! Kris sanoi todellakin että he has a part in our online store and website, eikä siis merchistä sellaisenaan mitään! Nää vastaukset on mulla kirjanmerkeissä twitterissä mutta menin tolvana sulkemaan sovelluksen ennen kuin kopioin linkkiä enkä jaksa kaivaa sitä enää sieltä esiin Mutta se oli joku näitä daily bojan tms tilejä jolla ne vastaukset oli kaikki sievästi yhdessä ketjussa.Muistaakseni suullinen vastaus. Mutta en nyt luota enää muistikuviini, ehkä joku löytää jostain ne kirjoitetut vastaukset.
Ei ole vapaampaa, ei siellä tuollaisia puhella, on tosiaan K ja B shipille, Bluzan video lienee jo käsitelty aikaa sitten.Mut onko siellä silti samat asenteet kuin shippipalstoilla? Ei saa mainita S:ää tai D:tä, video on huono kun B suutelee naista, jne? Vai onko vapaampaa?
Mua ei yhtään haittaa, jos kivoihin keskusteluihin osallistuu joku b/k shippari omasta näkökulmastaan, jos keskustelee ystävällisesti ja kunnioittaa muiden mielipiteitä. Mutta valitettavasti tosishippaajat tulee tänne riitelemään ja puuttuu muiden mielipiteisiin.Täällä neljäs. Ja mä en käy missään muussa ketjussa vaikka pohjimmiltaan olenkin shippari. Olen kuitenkin kiinnostunut kaikesta mitä tapahtuu, enkä jaksa että jostain ei saa puhua -säännöistä tai vauvan poisteluista.
Tää olisi täydellinen ketju, jos jotkut ei olisi niin ehdottomia sen bojere-shippauksen kieltämisen kanssa. He kun näkevät sitä viesteissä joissa ei edes shipata.
Kyllä mä oletan et esim D:sta vois puhua jos vaikka kuvais joksujaEi ole vapaampaa, ei siellä tuollaisia puhella, on tosiaan K ja B shipille, Bluzan video lienee jo käsitelty aikaa sitten.
Mä käyn pääasiassa Jodelissa ja joskus täällä. Mun innostus JO:ta ja Kärtsyä kohtaan on laskenut, mutta aina joskus tekee mieli keskustella heistä jotakin. Olen löytänyt vuoden sisällä niin monia muita kiinnostavia artisteja yms. joten tämä fandom on vähän jäänyt.Nyt on ilmoittautunut kolme. Onko muita?