K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en koskaan ajattele niitä lavasteita siltä kantilta onko ne samat usealla keikalla, vaan siltä kantilta että 90% ihmisistä keikoilla käy korkeintaan sillä yhdellä keikalla per artisti/vuosi. Sitten yleensä muuttuu lavasteetkin, ellei ole 2 vuoden pituinen albumikiertue.

Eli perustan arvostukseni aina siten että toimiiko se ihmisille jotka näkee lavashown ekaa kertaa, tai korkeintaan kaksi. Ihmiset jotka ramppaa saman artistin keikoilla 4x vuodessa ja katsoo videoitakin niistä jatkuvasti on ihan itse syypäitä siihen jos lavasetti rupeaa kyllästyttämään. Samoin kuin se että jotkut artstit vetää samat välispiikit joka keikalla... melkein kaikki yleisössä kuulee ne vain kerran.
No joo, mutta ei siihen taustascreeniin ehdi kyllästyä. Ja siis enhän mäkään mukana kiertänyt, mutta kuvia toki katselin ja kaikissa oli sama kuva taustalla, niin alkoi vähän rasittaa.
 
vierailija
Isoilla festareilla on yleensä omat isot ledit tarjolla johon artistit saa halutessaan syöttää omia videoitaan, ne ei ole artistien omaa rekvisiittaa. Joskus artistit laittaa niihin vaan kuvan omasta naamastaan jos ne ei ole vielä sillä tasolla että on omat videotiedostot joka biisille.
 
vierailija
No joo, mutta ei siihen taustascreeniin ehdi kyllästyä. Ja siis enhän mäkään mukana kiertänyt, mutta kuvia toki katselin ja kaikissa oli sama kuva taustalla, niin alkoi vähän rasittaa.
Tuommoinen paloiksi jakautuva moduulimallinen scriini on tosin todella kallis, sekä ostaa että kuljettaa. :( Tarvitaan järeämpi kuljetuskalusto, ja joku tekniikkaukko/akka tarvitaan. Niin siitäkään syystä semmoinen ei ihan sopisi Joksuille vielä.

Olen toki samaa mieltä että Joksuillakin olisi varmasti rahkeita tehdä kiinnostavia visuaalisia juttuja jos heilläkin olisi jotain ledikyhäelmiä vakiokiertuevarusteena... mutta silloin on vaikeampi tehdä voittoa Euroopan keikoilla. Mutta varmasti hekin tekee "upgreidauksen" jossain vaiheessa, kun budjetti pikkuhiljaa kasvaa.
 
vierailija
Kärtsän puhe keikalla. Ai että mä pidin tuosta kun hän sanoo, että en aio itkeä, mutta lisää, että ei siis tarkoita, että koska on niin kova äijä, vaan koska muuten ei.
Itse en tosin ois muuta luullutkaan, mutta eipähän tuota nyt haittaa sanoa, niin ei taas jotkut voi sitten siitäkin keksiä valheellista kitinää 😁
Ei tunnu olevan Suomeen mikään kova hinku takas🤔 Toivottavasti kuitenkin kokee, että suomalaisetkin fanit arvostaa häntä.
 
vierailija
Kärtsän puhe keikalla. Ai että mä pidin tuosta kun hän sanoo, että en aio itkeä, mutta lisää, että ei siis tarkoita, että koska on niin kova äijä, vaan koska muuten ei.
Itse en tosin ois muuta luullutkaan, mutta eipähän tuota nyt haittaa sanoa, niin ei taas jotkut voi sitten siitäkin keksiä valheellista kitinää
Tyhjään kotiin ei oo kiirusta.
 
vierailija
vierailija
Pakko sanoa että vauvalla on kyllä toksinen meno nykyisin. Bojanista kaikkea törkyä, eikä ketään kiinnosta näköjään edes alapeukuttaa, saman verran ylä- ja alapeukkuja kaikissa dissauksissakin. Kukaan ei puolusta, tai hyvällä tuurilla joku yksi saattaa tehdä niin. No en käy kyllä usein siellä muutenkaan mut nyt ei kiinnosta senkään vertaa. Kärtsäjutut saa paljon peukkuja, joten kai siellä on enää ne kärtsäfanit joita b ja joksut ei kiinnosta. En yritä hämmentää tässä mitään, totean vaan että niin se on.
 

Yhteistyössä