K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko se eilinen video Koperista saman naisen kanssa? Kun kävelivät siihen rantabulevardille, jossa oli haastattelu ulkona sohvalla?
Ei. Just katoin niitä muotinäytösvideoita ja niissä oli mun mielestä ihan kaunis nainen Janin vieressä. En tosin niitten perusteella tiedä oliko ne koko tilaisuudessa edes yhdessä 😃 Mutta joka tapauksessa eri nainen kuin koperissa.
 
vierailija
Kyllä teillä riittää haukkumista milloin mistäkin. Nyt sitten on Jessen vuoro. Että ihan esille tunkee, noloo, eikä ole kummonen ääni . TE OLETTE ITSE NOLOJA. Katsokaa nyt noita ihmisiä jotka elää siellä lavalla ja yleisössä. Siellä on tunteellinen hetki, jota te ette ole kokemassa. Itse näin toisen stoorin, jossa oli kirjoitus että Jessellä on enkelin ääni. Kyse ei ollut mistään erityisesestä shown osasta ja esityksestä vaan ehkä osin improvisoidusta kiitosjutusta yleisölle ja Kärtsälle. Jesse oli siinä yleisön laulattajana ja sanoikin, että lauletaan tää Käärijälle.
Säälittää tollanen jatkuva negatiivisuus ja kaiken näkeminen jotenkin paskastanäkökulmasta.
Oliko niillä mukana tosta biisistä siis pelkkä taustanauha? Joku karaokeversio? Tai saako sen kaivettua esille koska vain kesken kiertueen? Vai lauloiko Robbie nauhalla? Vähän liian ihana lopetus kyllä 💔🩷💖
 
vierailija
Kyllä teillä riittää haukkumista milloin mistäkin. Nyt sitten on Jessen vuoro. Että ihan esille tunkee, noloo, eikä ole kummonen ääni . TE OLETTE ITSE NOLOJA. Katsokaa nyt noita ihmisiä jotka elää siellä lavalla ja yleisössä. Siellä on tunteellinen hetki, jota te ette ole kokemassa. Itse näin toisen stoorin, jossa oli kirjoitus että Jessellä on enkelin ääni. Kyse ei ollut mistään erityisesestä shown osasta ja esityksestä vaan ehkä osin improvisoidusta kiitosjutusta yleisölle ja Kärtsälle. Jesse oli siinä yleisön laulattajana ja sanoikin, että lauletaan tää Käärijälle.
Säälittää tollanen jatkuva negatiivisuus ja kaiken näkeminen jotenkin paskastanäkökulmasta.
Hohhoijaa miten pitkä ja tylsä kommentti. En lukenut ihan loppuun. Jos joku luki, oliko mitään olennaista?
 

Yhteistyössä