K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri näin, mun on kanssa vaikea ymmärtää tuota ajatusmallia, missä kaikki lähtee vaan siitä mistä itse tykkäis. Muulla ei tunnu olevan mitään väliä.
Mutta mitä väliä sillä on, kun ei kai fanitus perustukaan henkilön oikean elämän fanitukseen? Minusta on tosi tekopyhää esiintyä muita parempana ihmisenä, koska ”iloitsee” jonkun rock-tyypin parisuhteesta. Ei se asia kuulu sinulle pätkääkään, etkä ole niin tehdessäsi pätkääkään parempi ihminen tai fani kuin se henkilö, joka ei ilmaise iloa asiasta. Joka ei meille edes kuulu. Mielestäni näiden tähtien ihmissuhteilta voi fanittaessaan toivoa ihan juuri sitä mitä itse haluaa. Eli vaikka että Jan on sinkku tai alkaisi seukkaan mun kaa tai että Bojan on Jeren kulta jne. Millään näillä ei ole mitään merkitystä staran elämään.
 
vierailija
Tarkoitan uutta, et mitään uutta edellisiin keikkoihin nähden. Fantastico vai mikä Fantastik soitettu kuulemma enkä ole kuullut moisesta edes. Mut kiva et tulee uusia biisejä 🔥🐸🦄🍑🍌🍍
Oliko tää vitsi? :D Jos ei olut, niin tiedoksi että "Fantastista" on K:n debyyttialbumin nimikkobiisi, eli vanha kappale. Yksi K:n nopeimia räppibiisejä vanhasta tuotannosta, ja oli viime vuoden festareilla introbiisinä, mutta tänä vuonna ei ole tainnut tulla kertaakaan millään keikalla.
 
vierailija
Mutta mitä väliä sillä on, kun ei kai fanitus perustukaan henkilön oikean elämän fanitukseen? Minusta on tosi tekopyhää esiintyä muita parempana ihmisenä, koska ”iloitsee” jonkun rock-tyypin parisuhteesta. Ei se asia kuulu sinulle pätkääkään, etkä ole niin tehdessäsi pätkääkään parempi ihminen tai fani kuin se henkilö, joka ei ilmaise iloa asiasta. Joka ei meille edes kuulu. Mielestäni näiden tähtien ihmissuhteilta voi fanittaessaan toivoa ihan juuri sitä mitä itse haluaa. Eli vaikka että Jan on sinkku tai alkaisi seukkaan mun kaa tai että Bojan on Jeren kulta jne. Millään näillä ei ole mitään merkitystä staran elämään.
Ei se ole tekopyhää, vaan normaalia käytöstä. Toisin kuin tuo rajaton käytös mitä kuvailet.
 
vierailija
Mä oon vähän "arvostellut" Miken vlogien päivitystahtia, mut kun näin kello kolmen päivityksen toissa/eilen aamulla ja miten väsynyt hän oikeasti on ja nyt toi tunnekuohu keikalla ... Love you Mikke ❤
 
vierailija
marc _thomas_uk näkyy tuo ihan loppu keikasta
En kestä tota Mikkeä, voi miten herkistyy! Oisko koti-ikävä ja uupumus myös osaksi vaikuttanut.
Joo varmasti on univelkaa kertynyt kiertueen aikana ja stressiä eri tavalla kuvien ja vlogien julkaisusta kuin normaalisti. Toki varmaan myös ylpeä pikkuveljestä, kun otettu niin hyvin vastaan maailmalla. 🥺
 

Yhteistyössä