K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta miksi silloin pitää vääntää ettei edes sanonut niin? Miksei voi myöntää että sanoi niin, mutta lisätä että hän selvästi tarkoitti jotain muuta, kuin että siellä olisi joku oikea wife. Tätä en tajua.
Itse en kuullut koko liveä, mutta ymmärsin shippaavien teaktioista, että ei ole mitään NM:ää siellä puhutellut. Vähän vaikea siis ”myöntää”, että sanoi wife, itse kommentoin ainoastaan, että ei ole sanonut puhuen NM:stä. Mitä kiinnostavaa olisi missään muussa yhteydessä sanotussa wifessä? Ei yh_tään mi_tään.
 
vierailija
Kyllä teillä riittää haukkumista milloin mistäkin. Nyt sitten on Jessen vuoro. Että ihan esille tunkee, noloo, eikä ole kummonen ääni . TE OLETTE ITSE NOLOJA. Katsokaa nyt noita ihmisiä jotka elää siellä lavalla ja yleisössä. Siellä on tunteellinen hetki, jota te ette ole kokemassa. Itse näin toisen stoorin, jossa oli kirjoitus että Jessellä on enkelin ääni. Kyse ei ollut mistään erityisesestä shown osasta ja esityksestä vaan ehkä osin improvisoidusta kiitosjutusta yleisölle ja Kärtsälle. Jesse oli siinä yleisön laulattajana ja sanoikin, että lauletaan tää Käärijälle.
Säälittää tollanen jatkuva negatiivisuus ja kaiken näkeminen jotenkin paskastanäkökulmasta.
 

Yhteistyössä