K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.

Oho, mikä discord-kanava? En oo lukenu nyt muita ketjuja ku tätä, ni en tiiä mistä on kyse, jos semmosesta on siis keskusteltu jossain muualla ku täällä.

Mulla on tullu tällä viikolla mitta täyteen shippauksesta, joten jos kanava luodaan sellaseen tarkotukseen, ni en oo siirtymässä.

Oho, mikä discord-kanava? En oo lukenu nyt muita ketjuja ku tätä, ni en tiiä mistä on kyse, jos semmosesta on siis keskusteltu jossain muualla ku täällä.

Mulla on tullu tällä viikolla mitta täyteen shippauksesta, joten jos kanava luodaan sellaseen tarkotukseen, ni en oo siirtymässä.
Puutarhalla suunnittelevat ja siellä on linkkikin. Itse en ole katsonut niin aivan varma en säännöistä ole muuta kuin että yksityishenkilöstä puhuminen kielletty oli ainoa sääntö mikä puutarhalla mainittiin.

Onko täältä joku Sloveniassa parasta aikaa? Onko matkakuulumisia?😊
Täällä ollaan! Tänään bongasin sen kuppilan jota joku epäili tekoälyn luomukseksi 😆 eli siis sen jossa B ja S istuivat kavereitten kanssa. Tunnistin tuolit jo kaukaa 😂 Vastapäätä oli myös se graffititöhry, mutta koska oli jo pimeää ja se oli aika ahdas kohta niin en jäänyt kuvaamaan mitään todistusaineistoa. Paikka on nimeltään Ferdinand.

Yhteistyössä