V
vierailija
Vieras
Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ajattelin jäädä tänne.Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Tänne aattelin jäädäJääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Kärtsä vois tehdä Paskalla -biisinKamala biisi minusta, tuskin kuuntelen muitakaan.
Nyt lopetat, ei tosiaankaan mitään tollasta.Kärtsä vois tehdä Paskalla -biisin
Kärtsä vois tehdä Paskalla -biisin
Nyt lopetat, ei tosiaankaan mitään tollasta.
Eikö discord ollut tarkoitettu pääasiassa shippauksesta kiinnostuneille? Miksi kompostilaiset sinne menisi.Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
En. Se kuulosta siltä otp shippi ketjulta ja itse olen seilataan miten sattuu porukkaa enemmän.Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Jään kyllä!Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Bojanilla on aika leveät hartiat. Hänessä on kyllä kaikki niin oikeanmuotoista. Ai että..Joo siis Bojanin käsivarret Olin K:n keikalla Tavastialla kesäkuussa 2023 ja kun Bojan tuli lavalle hihattomassa paidassa, en voinu muuta ku hetken aikaa tuijottaa suu auki. En aiemmin tienny pitäväni käsivarsista.
Eikö discord ollut tarkoitettu pääasiassa shippauksesta kiinnostuneille? Miksi kompostilaiset sinne menisi.
Puutarhalla suunnittelevat ja siellä on linkkikin. Itse en ole katsonut niin aivan varma en säännöistä ole muuta kuin että yksityishenkilöstä puhuminen kielletty oli ainoa sääntö mikä puutarhalla mainittiin.Oho, mikä discord-kanava? En oo lukenu nyt muita ketjuja ku tätä, ni en tiiä mistä on kyse, jos semmosesta on siis keskusteltu jossain muualla ku täällä.
Mulla on tullu tällä viikolla mitta täyteen shippauksesta, joten jos kanava luodaan sellaseen tarkotukseen, ni en oo siirtymässä.
Siirryn shippaamaan Discordiin jos se lähtee käyntiin hyvin, mut muuten jatkan välillä täällä jos on hyvä meno.Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Hyvä, voitte jutella anaaleista täällä ihan rauhassaNo en lähde mihinkään Discordiin.
Puutarhalla suunnittelevat ja siellä on linkkikin. Itse en ole katsonut niin aivan varma en säännöistä ole muuta kuin että yksityishenkilöstä puhuminen kielletty oli ainoa sääntö mikä puutarhalla mainittiin.
Kyllä mä voisin vielä shipatakkin K ja B palstoilla jos meno ei olisi noin tiukkapipoista. Outoja muuten nämä ajatukset että jos olet jossain ketjussa niin et olisi muissa. Kovin yksiulottoista ajattelua toisista palstalaisista.Eikö discord ollut tarkoitettu pääasiassa shippauksesta kiinnostuneille? Miksi kompostilaiset sinne menisi.
Voihan v tätä seilaamista. Yksi paatti kun lukittautuu niin jostain mariaanien haudasta kaivetaan toinen.https://www.vauva.fi/keskustelu/5711040/ms-loverpool-kb-official-2024-osa-2?page=69 tää on auki! Tervetuloaheiluttaa peukkua
Okei, oon miettinyt tuota Jodelia monesti. Ootko itse Helsingin kanavalla? Se ois varmaan vaihtoehto keskustelun kannalta, jos se on vilkkain, tai niin oon ymmärtänyt porukan puheista täällä?Mulla on täysin samat fiilikset! Jodelissa Joker Out -kanavalla on mun mielestä kivaa keskustelua.
Okei, oon miettinyt tuota Jodelia monesti. Ootko itse Helsingin kanavalla? Se ois varmaan vaihtoehto keskustelun kannalta, jos se on vilkkain, tai niin oon ymmärtänyt porukan puheista täällä?
Täällä ollaan! Tänään bongasin sen kuppilan jota joku epäili tekoälyn luomukseksiOnko täältä joku Sloveniassa parasta aikaa? Onko matkakuulumisia?![]()