V
vierailija
Vieras
Eli oliskohan ne baarijutut ollut ne Bluzan musavideo kuvaukset, mitä täällä veikattiin? Viikkokirjeen mukaan ovat sitä tällä viikolla kuvanneet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, nuo on avautuneet mullekin tässä ihan erityisesti.Joo siis Bojanin käsivarret Olin K:n keikalla Tavastialla kesäkuussa 2023 ja kun Bojan tuli lavalle hihattomassa paidassa, en voinu muuta ku hetken aikaa tuijottaa suu auki. En aiemmin tienny pitäväni käsivarsista.
Voi ei, tää on niin nolo ketju, missä joksu fiilistelyketju?https://www.vauva.fi/keskustelu/5711040/ms-loverpool-kb-official-2024-osa-2?page=69 tää on auki! Tervetuloaheiluttaa peukkua
Mä menin tonne.Voihan v tätä seilaamista. Yksi paatti kun lukittautuu niin jostain mariaanien haudasta kaivetaan toinen.
Hei, hienoa! Tuli tämäkin selväksi, arvasin että se kuva on aito.Täällä ollaan! Tänään bongasin sen kuppilan jota joku epäili tekoälyn luomukseksi eli siis sen jossa B ja S istuivat kavereitten kanssa. Tunnistin tuolit jo kaukaa Vastapäätä oli myös se graffititöhry, mutta koska oli jo pimeää ja se oli aika ahdas kohta niin en jäänyt kuvaamaan mitään todistusaineistoa. Paikka on nimeltään Ferdinand.
Hyvä, voitte jutella anaaleista täällä ihan rauhassa
Sama juttu, pysyn varmaan täällä, jos on kivoja keskusteluja. Ehkä Jodeliakin voisin harkita tai niitä Discordin ei-shippauskanavia. Eihän niitä tartte koko ajan lukea, vaan silloin tällöin, milloin on aikaa.Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Ei kai kukaan oikeasti luullut, että se olisi ollut tekoälyn luomaa?Hei, hienoa! Tuli tämäkin selväksi, arvasin että se kuva on aito.
Voi ei, tää on niin nolo ketju, missä joksu fiilistelyketju?
Sama juttu, pysyn varmaan täällä, jos on kivoja keskusteluja. Ehkä Jodeliakin voisin harkita tai niitä Discordin ei-shippauskanavia. Eihän niitä tartte koko ajan lukea, vaan silloin tällöin, milloin on aikaa.
Okei, no onpa hyvä, että vievät shippauksen suljetulle alustalle!
Millaiset kelit siellä on? Oletko miten majoittunut, moneksi päiväksi, hinta?Täällä ollaan! Tänään bongasin sen kuppilan jota joku epäili tekoälyn luomukseksi eli siis sen jossa B ja S istuivat kavereitten kanssa. Tunnistin tuolit jo kaukaa Vastapäätä oli myös se graffititöhry, mutta koska oli jo pimeää ja se oli aika ahdas kohta niin en jäänyt kuvaamaan mitään todistusaineistoa. Paikka on nimeltään Ferdinand.
Aikamoista, että S on ollut Sloveniassa Bojanin luona. Mä en jaksa uskoa, että se tarina on loppu.Hei, hienoa! Tuli tämäkin selväksi, arvasin että se kuva on aito. ☺
No ei se vielä tälläkään todistunut, että on aito. Hahmot on voitu leikata siihen.Ei kai kukaan oikeasti luullut, että se olisi ollut tekoälyn luomaa?
Lopeta.Aikamoista, että S on ollut Sloveniassa Bojanin luona. Mä en jaksa uskoa, että se tarina on loppu.
Mikä tarina, ystävä ja kollega se vain on, mitähän jatkoa luulet saavasi?Aikamoista, että S on ollut Sloveniassa Bojanin luona. Mä en jaksa uskoa, että se tarina on loppu.
Täällä ollaan! Tänään bongasin sen kuppilan jota joku epäili tekoälyn luomukseksi eli siis sen jossa B ja S istuivat kavereitten kanssa. Tunnistin tuolit jo kaukaa Vastapäätä oli myös se graffititöhry, mutta koska oli jo pimeää ja se oli aika ahdas kohta niin en jäänyt kuvaamaan mitään todistusaineistoa. Paikka on nimeltään Ferdinand.
www.instagram.com
No ei se vielä tälläkään todistunut, että on aito. Hahmot on voitu leikata siihen.
Niin minäkin. Siksi lupasinkin etsiä sen kun tänne pääsen. Nyt se löytyi vähän etsimättä kun olin kävelemässä linnalle.Hei, hienoa! Tuli tämäkin selväksi, arvasin että se kuva on aito.
Mikäs sinua vaivaa, olemme vaan eri mieltä. Kai sen jokainen ymmärtää, ettei Sadie ilman erittäin hyvää syytä jonnekin Sloveniaan eksy. No, nähtäväksi jää.Lopeta.
Hyvä sinä!Niin minäkin. Siksi lupasinkin etsiä sen kun tänne pääsen. Nyt se löytyi vähän etsimättä kun olin kävelemässä linnalle.
Musta tuntuu ettei siinä sen kummempaa tarinaa ollutkaan, eli siis ihan kuten B sanoi. S oli kesällä paljon Euroopassa, kuten se kai muutenkin on, joten varmaan on ollut ihan luontevaa tavata.Aikamoista, että S on ollut Sloveniassa Bojanin luona. Mä en jaksa uskoa, että se tarina on loppu.
No ei se vielä tälläkään todistunut, että on aito. Hahmot on voitu leikata siihen.
Jotkut tuntui luulevan.Ei kai kukaan oikeasti luullut, että se olisi ollut tekoälyn luomaa?