K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Are there any screenshots of these alleged NM comments? Some people think that K is derogatory to a baby, and another doesn't, etc.
 
vierailija
Tästä olen samaa mieltä jos pyörivät myös discordissa omilla nimillään. Muuten toki lähipiiri pyörii varmasti myös fanipalstoilla. Erityisen typeränä pidän itse sitä jos/kun aletaan rajoittaa fanipalstojen keskustelua.
Haistakaa jo home. Discordissa ei kukaan ole rajoittanut mitään keskustelua. En ole ollut tietoinen edes noista isistä, Kärtsän kaverin xmiehen oon nähnyt. Discordissa on selkeät säännöt keskustelulle ja modet. Ei siellä ole mitään rajoitettu. Plus siellä on myös +18-kanava, jonne ei ole kaikilla pääsyä (mm. of-keskustelu siellä). Modet ei taida sinne kaikkia päästä, eikä sinne ole tainnut suku edes yrittää.
 
vierailija
Olipa hölmöjä kirjoituksia, toivottavasti trolli tosiaan.
 
vierailija
Muistellaanpa kun viimeksi ajateltiin että K ois eronnut kun oli menossa JO kiertueelle keikkabussiin. Siinä yhteydessä taidettiin tämä ketjukin luoda kun NM taputti yleisössä mahdollinen kihlasormus sormessa ja sitten K ja NM jäivät kylpylälomalle Tallinnaan.
 
vierailija
Muistellaanpa kun viimeksi ajateltiin että K ois eronnut kun oli menossa JO kiertueelle keikkabussiin. Siinä yhteydessä taidettiin tämä ketjukin luoda kun NM taputti yleisössä mahdollinen kihlasormus sormessa ja sitten K ja NM jäivät kylpylälomalle Tallinnaan.
Joo, silloin ajattelin, että ovat ehkä eronneet. Eivät he eroa. Siis minun mielipiteeni, ennenkuin joku tulee taas valittamaan, etten voi tietää.
 
vierailija
Joo, Ruoska oli se hitti mikä K:lla oli tälle vuodelle takataskussa. Se käytettiin hyvin, ja mielestäni oli fiksumpi aloittaa vuosi sillä ja saada toinen hitti festarikesää varten, kuin että se olisi säästetty levypromoihin. Ja K:n tyyliselle artistille joka tunnetaan pääasiassa live-esiintyjänä menestynyt festarikesä on tärkeämpi kuin vähän enemmän huomiota levyjulkkareihin.
 
vierailija
Joo, Ruoska oli se hitti mikä K:lla oli tälle vuodelle takataskussa. Se käytettiin hyvin, ja mielestäni oli fiksumpi aloittaa vuosi sillä ja saada toinen hitti festarikesää varten, kuin että se olisi säästetty levypromoihin. Ja K:n tyyliselle artistille joka tunnetaan pääasiassa live-esiintyjänä menestynyt festarikesä on tärkeämpi kuin vähän enemmän huomiota levyjulkkareihin.
Kyllä tää uusi parempi kuin Ruoska on ja hyvä, ettei ole mikään yhteisbiisi tällä kertaa. X:ssä ja Discord:issa tykätty ainakin.
 

Yhteistyössä