K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, mä häpeän suuresti vieläkin viikottain sitä, että viime vuonna pyysin saada ottaa kuvan Bojanista.

Mä en tiedä miksi nauroin tälle 🤣 mutta varmasti helpottaa, että b ei muista sua kun hänelle tehdään tota usein. Olitko edes itse siinä kuvassa vai kuvasitko vaan b:tä ? 😂
 
vierailija
Joo, mä häpeän suuresti vieläkin viikottain sitä, että viime vuonna pyysin saada ottaa kuvan Bojanista.

Mä en tiedä miksi nauroin tälle mutta varmasti helpottaa, että b ei muista sua kun hänelle tehdään tota usein. Olitko edes itse siinä kuvassa vai kuvasitko vaan b:tä ?
Mä oon hyvä häpeämään tekojani. Kaiken lisäksi mä kuvasin vaan B n, kun en kehdannut edes tunkea samaan kuvaan, kun hävetti niin.
 
vierailija
Hitto mikä tuuri teillä on käynyt. Mä en koskaan törmää tai pääse halaamaan ketään julkkua. Ai niin paitsi Ile Kanervaa.🫣
Mä tapasin K n ja huomasin suurin piirtein itkeväni elämääni hänen olkapäätään vasten. Mietin vaan jälkeenpäin, että mikä hvetti muhun meni, kun olisin vaan voinut puhua iloisia normaaleja juttuja. Tästä kohtaamisesta voin uskoa, että K pitää mua jokseenkin outona. Meinasin laittaa viestiä ja pyytää anteeksi, mutta sitten aattelin, että hullummaksi vaan menee.
 
vierailija
Niin minunkin. Haluaisin todella ymmärtää itseäni. Sairastahan tää on.
Sun rakastumiset ja fantasiat eivät ole millään tavoin sairaita, jokainen meistä on varmasti joskus ollut ihastunut ja salaa haaveillut jostakin julkusta. Ei siinä ole mitään väärää, eikä haaveilulle ole ikärajaa. Kunhan ymmärtää hyvän käytöksen rajat ja etiketit tässä kohtaan, niin ei sun ihastuminen ketään haittaa.
 

Yhteistyössä