K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli yöpyy vissiin jossain Helsingissä eikä K:n kämpillä Vantaalla.
Kai se nyt sentään K:n kämpillä yöpyisi jo ihan rahansäästösyistä, ja K läheisineen on varmasti tarjonnut. Viettää varmaan vaan ennemin Helsingissä aikaa päiväsaikaan kun K:lla on menoja. Nytkin K ollut stylattavana jossain. Eihän Vantaalla ole menevälle nuorelle miehelle mitään tekemistä kun kaveri on töissä.
 
vierailija
Pliiis ei aloiteta ekan tavastian ajan "B hylättiin Helsinkiin ja järkkäilee täällä vaan itselleen keikkoja" levyn pyöritystä. xD Mä luulen B vaan viihtyy pyöriä kaupungilla.
Joo kyllähän hänen selvästi tykkää käydä keikoilla ja tapahtumissa vapaa-ajallaan, toivottavasti löytää itselleen jotain kivaa ohjelmaa täksi illaksi.
 
vierailija
Joksujen keikkamyynti on edelleen wassermanilla. Bojan ei siis ole Helsingissä järkkäilemässä keikkoja, ja itse asiassa balkanin keikkojenkin pitäis olla sen Pentyn käsialaa, koska sillä on alueena kaikki paitsi pohjois-amerikka.
 
vierailija
B vaan päätti, että nyt on hänen aikansa pitää lomaa. Eka Kyprokselle lämpimään ja sit Suomen kylmyyteen
B ei taida olla kutebn K joka kaipaa etelän lämpöön lomillaan, kun Sloikuissa on jo melko lämmin valmiiksi. Jos sateinen kolea Lontoo kuuluu B:n suosikkipaikkoihin, jossa haluttiin viettää aikaa jopa talvella, niin eipä syyskuinen Helsinki jää siitä paljoa pahemmaksi.
 
vierailija
Luin tuolta aiemmin sadien fanikunnasta, joka ilmeisesti kuvittelee sadien olevan nyt Ljubljanassa 🙄 Onko kellään linkkejä näihin? Twitterissä on tosi huono hakea mitään jos henkilöistä ei käytetä koko nimiä.
 

Yhteistyössä