vierailija
Mikä oli se kuka ennemmin juttu?Miten nää on voinu unohtua multa näin totaalisesti En muista noista mitään muuta ku sen jancen aamuradion (koska olin sillon just Ljubljanassa).
Mikä oli se kuka ennemmin juttu?Miten nää on voinu unohtua multa näin totaalisesti En muista noista mitään muuta ku sen jancen aamuradion (koska olin sillon just Ljubljanassa).
Mulla ei hypi tollein, mutta välillä menee joku palkki puoliksi kommenttiboksin päälle niin etten näe mitä kiroitan.Hyppiikö teillä muilla tuo kommenttiboksi välillä miten sattuu? Mulla ainakin noi mainokset vaikuttaa niin, että välillä näyttö liikahtaa eri kohtaan tekstiä ja joskus hyppää kokonaan boksista pois ja keskeneräinen kommentti häviää. Ei usein sentään oo kokonaan hävinnyt, mutta joskus. Häiritsee kirjoittamista tuo nykiminen, pitäisi kai laittaa joku adblock päälle. Muuten tykkään enemmän siitä, miten kommentit toimii täällä verrattuna Vauvaan.
Hyppii kyllä. On aika ärsyttävää, mutta muuten on tosiaan parempi kuin vauvan. En kestä sitä ettei siellä pysty enää maalaamaan tekstiä niin että sais kerralla pyyhittyä tai siirrettyä jotain.
Se oli se missä kysyttiin kuka teistä ennemmin menee naimisiin juttu, mihin muut vastas BMikä oli se kuka ennemmin juttu?
Ja se palkki ei ole edes mikään mainos, vaan yks osa sitä itse kommenttiboksia.Mulla ei hypi tollein, mutta välillä menee joku palkki puoliksi kommenttiboksin päälle niin etten näe mitä kiroitan.
Kuulostaapa hankalalta, mulla ei oo tehnyt tuota mutta sitä nykimistä ja hyppimistä tosiaan kyllä.Mulla ei hypi tollein, mutta välillä menee joku palkki puoliksi kommenttiboksin päälle niin etten näe mitä kiroitan.
Ihanaa, mä niin odotan tuotaVain kuukausi ja 2 viikkoa niin tulee levy, ja sen mukana varmasti kaikkea hienoa haastiksista valokuvaussessioihin!
SamaIhanaa, mä niin odotan tuota
Joo nyt on joku hatara muistikuva. Mutta tosiaan mun päässä nää viimekesäiset uppoaa kaikki festarihaastatteluihin, enkä siis osaa erottaa sieltä varsinsisesti heistä itsestään lähtenyttä matskua. Ja toki ne on mainostaneet niillä festareillakin, mutta tarkotin nyt sellasta promoa mikä ei ole vaan sopivasti jonkun ohessa tullutta.Se oli se missä kysyttiin kuka teistä ennemmin menee naimisiin juttu, mihin muut vastas B
Tietokoneella käy just tätä! Mut oon huomannut että jos skrollaan kommenttikentän ihan näytön ylälaitaan, se palkki katoaa. Hankalaa.Mulla ei hypi tollein, mutta välillä menee joku palkki puoliksi kommenttiboksin päälle niin etten näe mitä kiroitan.
Kannattaa käyttää adblockeria, niin ei ole ongelmaa mainosten kanssa.Hyppii kyllä. On aika ärsyttävää, mutta muuten on tosiaan parempi kuin vauvan. En kestä sitä ettei siellä pysty enää maalaamaan tekstiä niin että sais kerralla pyyhittyä tai siirrettyä jotain.
500t. Kris sanoi Discordissa.Mitä veikkaatte ett on se striimiraja jonka jälkeen Bluzan musavideo julkaistaan? (Vähän hassua ettei sitä rajaa kerrottu kun nyt fanit ei tiedä mitä lukua kohti yritetään striimata.)
Kris taisi heittää discordissa, että ehkä joku 500 tuhatta, mutta saattoi olla myös hänen omaa huumoria/vitsiään, kun totesi perään, että hän ei kuitenkaan yksinään sitä päätäMitä veikkaatte ett on se striimiraja jonka jälkeen Bluzan musavideo julkaistaan? (Vähän hassua ettei sitä rajaa kerrottu kun nyt fanit ei tiedä mitä lukua kohti yritetään striimata.)
Paitsi jos musavideon pääpointti tällä kertaa on vaan olla jotain kiinnostavaa ennen levyä, niin ettei faneista tunnu niin pitkältä ajalta tässä välissä.Toivottavasti toi 500t oli läppä, kun eihän musavideon julkaiseminen usean viikon biisijulkkarien jälkeen ole hirveästi järkeä? Viikko jälkeenpäin on kai ihan normaalia, mutta sen jälkeen harvempi edes odottaa musavideota.
Eiköhän ollut Krisin heittoa varmasti ja markkinointitaktiikkaa saada fanit kuuntelemaan biisiä enemmän luultavasti musavideo tulee, kun se on valmis. Jos Mark on sitä tekemässä niin saattaa vähän aikaan mennä, kun on Jenkeissä tekemässä toista dokkaria. Riippuen kuinka valmis musavideo onToivottavasti toi 500t oli läppä, kun eihän musavideon julkaiseminen usean viikon biisijulkkarien jälkeen ole hirveästi järkeä? Viikko jälkeenpäin on kai ihan normaalia, mutta sen jälkeen harvempi edes odottaa musavideota.
Sekin on hyvin mahdollistaPaitsi jos musavideon pääpointti tällä kertaa on vaan olla jotain kiinnostavaa ennen levyä, niin ettei faneista tunnu niin pitkältä ajalta tässä välissä.
Jotenkin hassua ajatella, että se tosiaan on täälläBojan näköjään vielä hgissä. Ollapa siellä kans.
Tai kun en olis ajatellut että se oikeesti ois tänne tullut Kyproksen jälkeenJotenkin hassua ajatella, että se tosiaan on täällä
Eli yöpyy vissiin jossain Helsingissä eikä K:n kämpillä Vantaalla.Bojan näköjään vielä hgissä. Ollapa siellä kans.
Kannattaa käyttää adblockeria, niin ei ole ongelmaa mainosten kanssa.
Voihan se yöpyä K:n luona, mutta Helsingissä varmaan enemmän tapahtumia kuin Vantaalla ja B ei selkeesti aio vaan olla täällä vaan mennä eri paikkoihinEli yöpyy vissiin jossain Helsingissä eikä K:n kämpillä Vantaalla.