vierailija
Näyttää ainakin le petit cafen kuvat olevan 7 vuoden takaa ja vanhassa kaupungissa just 11 vuotta sitten. Eli ehkei kaikki tuolit tosiaan löydy sieltä
Todennäköisesti käyttävät kyllä, vähän rohkaisua johonkin? Eikö joksuista ole ig:ssä kuviakin, kun polttelevat.Joo, aika törkeää väittää, että K ja B vetää h*umeita tuolla. Tuollaisen kommentin voisi poistattaa.
On siellä käyttäjien lisäämiä kuvia tältä kesältä ja ulkona on mustat neliskanttiset kivipöydät ja tuolit puisilla selkänojilla.Näyttää ainakin le petit cafen kuvat olevan 7 vuoden takaa ja vanhassa kaupungissa just 11 vuotta sitten. Eli ehkei kaikki tuolit tosiaan löydy sieltä
Kuvat kyllä mutta varsinainen streetview ei näy kuukauden tarkkuudella.Siitä saa vielä klikkaamalla koko historian auki jossa näkyy kaikki kuvat vuosineen ja kuukausineen.
Voisi S fanina ollakin? Ja kaikkihan Sloveniassa B:n tietää. Huomionhakukin voi ihan olla syy.Mä just mietin, että onko tällä kuvan julkaisijalla joku omakohtainen tarve tehdä AI:llä tuollainen kuva?
Mulla näyttää Petit Cafen kohdalla toukokuuta 2024, lokakuuta 2023 ja sitten pariakin kuukautta vuodelta 2013 riippuen tarkasta kohdasta. Koneelta katson jos sillä on merkitystä.Näyttää ainakin le petit cafen kuvat olevan 7 vuoden takaa ja vanhassa kaupungissa just 11 vuotta sitten. Eli ehkei kaikki tuolit tosiaan löydy sieltä
Näkyy siinä ensimmäisenä se tämänhetkinen käytössä oleva kuva ja sen kuukausi. Mulla tuli vastaan useita tämän vuoden toukokuulta nyt kun Ljubljanan keskustassa pyörin.Kuvat kyllä mutta varsinainen streetview ei näy kuukauden tarkkuudella.
🥱 Polttelu on vähän eri asia kuin nuohoaminen. Pikkasen kovempi kama kyseessä.Todennäköisesti käyttävät kyllä, vähän rohkaisua johonkin? Eikö joksuista ole ig:ssä kuviakin, kun polttelevat.
En siis tarkoita niitä Streetview’n kuvia vaan käyttäjien lisäämiä valokuvia kahvilasta. Siellä on ihan tuoreita kuvia.Mulla näyttää Petit Cafen kohdalla toukokuuta 2024, lokakuuta 2023 ja sitten pariakin kuukautta vuodelta 2013 riippuen tarkasta kohdasta. Koneelta katson jos sillä on merkitystä.
Ja miten teini osaa tehdä niin hyvän kuvan tekoälyllä että vastaavantasoista ei netistä muista julkkiksista löydy? Ja osaa lisätä siihen yksityiskohtia kuten Bn ystävä ja kaulalappu.Voisi S fanina ollakin? Ja kaikkihan Sloveniassa B:n tietää. Huomionhakukin voi ihan olla syy.
Riippuisiko siitä millä laitteella katsoo? itse olen koneella ja siinä vasemmassa ylälaidassa on kyllä osoitteen alapuolella ihan kuukauden tarkkuudella vaikkapa "touko 2024".Kuvat kyllä mutta varsinainen streetview ei näy kuukauden tarkkuudella.
Tuossa ei sitä tarkoitettu vaan heidän yhdessä hengaamista mielestäni.🥱 Polttelu on vähän eri asia kuin nuohoaminen. Pikkasen kovempi kama kyseessä.
Hyvin mahdollista. Mä oon puhelimella ja se tarjoaa tosiaan tuota niin ja niin monta vuotta sitten. Tää riittää kyllä mainiosti mulleRiippuisiko siitä millä laitteella katsoo? itse olen koneella ja siinä vasemmassa ylälaidassa on kyllä osoitteen alapuolella ihan kuukauden tarkkuudella vaikkapa "touko 2024".
t. eri
Siihen on teipattu joku vihreä kuva, mun mielestä näyttää joltain vuohelta tms.Se Le petit cafen terassi on ilmeisesti puuta eli ei ainakaan se olisi? Mutta mikä on siinä graffitin vieressä se vihreä? Onko siinä aukko ja takana näkyy jotain puistoa tms.
Joo ehkä pitää tuollaisia kokoontaitettavia hieman useammin vaihtaaNäyttää ainakin le petit cafen kuvat olevan 7 vuoden takaa ja vanhassa kaupungissa just 11 vuotta sitten. Eli ehkei kaikki tuolit tosiaan löydy sieltä
Se ei oo koko matkalta puuta mutta suurimmaksi osaksi. Musta se vihreä on joku juliste tms mainos.Se Le petit cafen terassi on ilmeisesti puuta eli ei ainakaan se olisi? Mutta mikä on siinä graffitin vieressä se vihreä? Onko siinä aukko ja takana näkyy jotain puistoa tms.
Olen samaa mieltä kanssasi. Esim. tässä kuvassa on mun mielestä hyvin samanlainen kuvakulma kuin kahvilakuvassa ja samalta näyttää luusto, kulmat ja nenä: https://www.instagram.com/p/DAd7nZ6g8Hn/Kommentoin eilen jo asiasta muutaman viestin, enkä jaksa enempää osallistua, kun asiallisiin, pohdiskeltuihin viesteihin tulee vastaukseksi vain ivallisia hymiöitä. Ei se mitään aitoa asian selvittämistä ja keskustelua ole, jos vain kätevästi ohitetaan toista mieltä olevien mielipiteet. Mitä S:n ulkonäköön tulee, niin vielä kerran sanon, että katsokaa ne ehdottamiani kuvat sieltä S:n tägätyistä (Venetsian ajalta, valkea kylpytakki ja musta pitkähihainen paita, hiukset kiinni, mustassa paidassa on tuollainen avoin kaula-aukko, tulee hyvin pian vastaan kun selaa muutamia rivejä alaspäin) S on selvästi hoikistunut kasvoistaan, kun sellaista normaalia ns. lapsenpyöreyttä on lähtenyt pois. Lisäksi hänellä on sellaiset kasvot, että kun hiukset ovat auki, näyttää että kasvojen luusto on paljon leveämpi, kuin mitä se todellisuudessa on. Todellisuudessa kasvot ovat hyvinkin sirot, juuri tuon muotoiset, kuin tuossa kuvassa, mutta sen näkee vain silloin kun hiukset ovat kiinni.
Mun mielestä ei näytä tuossa ainakaan ruskettuneelta vielä niin veikkaisin, että on otettu ennen lomaa tuo pätkäOnko K nyt siis kotona vai onko joku tutkinut rusketusraidoista että ois kuvattu ennen lomaa?
Mikä paita sillä oli päällä kun se promosi kilpailua ekan kerran?Onko K nyt siis kotona vai onko joku tutkinut rusketusraidoista että ois kuvattu ennen lomaa?
Mä katoin kans että on siinä edellisessä stoorissa aika punakka mutta ei tossa uudessa.Mun mielestä ei näytä tuossa ainakaan ruskettuneelta vielä niin veikkaisin, että on otettu ennen lomaa tuo pätkä