vierailija
Ja partakin on ehtinyt reissussa rähjääntyäMä katoin kans että on siinä edellisessä stoorissa aika punakka mutta ei tossa uudessa.
Ja partakin on ehtinyt reissussa rähjääntyäMä katoin kans että on siinä edellisessä stoorissa aika punakka mutta ei tossa uudessa.
Vastaan itselleni, samat vaatteet ainakin on päällä.Mikä paita sillä oli päällä kun se promosi kilpailua ekan kerran?
Näkyihän sen käsi juuri.Lähtikö B sen norjalaisen matkaan?
Joo, juuri tuo on yksi niistä, mitä tarkoitin. S saattaa näyttää jossakin kuvissa tukka auki hyvin erilaiselta ja se helposti hämää.Olen samaa mieltä kanssasi. Esim. tässä kuvassa on mun mielestä hyvin samanlainen kuvakulma kuin kahvilakuvassa ja samalta näyttää luusto, kulmat ja nenä: https://www.instagram.com/p/DAd7nZ6g8Hn/
Olet oikeassa. S:n kasvojen muoto näyttää erilaiselta jopa Damonin ottamissa kuvissa. Kuvakulmat, ilmeet, meikit, valaistus, kampaus jne. vaikuttavat paljon tähän asiaan.Kommentoin eilen jo asiasta muutaman viestin, enkä jaksa enempää osallistua, kun asiallisiin, pohdiskeltuihin viesteihin tulee vastaukseksi vain ivallisia hymiöitä. Ei se mitään aitoa asian selvittämistä ja keskustelua ole, jos vain kätevästi ohitetaan toista mieltä olevien mielipiteet. Mitä S:n ulkonäköön tulee, niin vielä kerran sanon, että katsokaa ne ehdottamiani kuvat sieltä S:n tägätyistä (Venetsian ajalta, valkea kylpytakki ja musta pitkähihainen paita, hiukset kiinni, mustassa paidassa on tuollainen avoin kaula-aukko, tulee hyvin pian vastaan kun selaa muutamia rivejä alaspäin) S on selvästi hoikistunut kasvoistaan, kun sellaista normaalia ns. lapsenpyöreyttä on lähtenyt pois. Lisäksi hänellä on sellaiset kasvot, että kun hiukset ovat auki, näyttää että kasvojen luusto on paljon leveämpi, kuin mitä se todellisuudessa on. Todellisuudessa kasvot ovat hyvinkin sirot, juuri tuon muotoiset, kuin tuossa kuvassa, mutta sen näkee vain silloin kun hiukset ovat kiinni.
Olet oikeassa. S:n kasvojen muoto näyttää erilaiselta jopa Damonin ottamissa kuvissa. Kuvakulmat, ilmeet, meikit, valaistus, kampaus jne. vaikuttavat paljon tähän asiaan.
Kärtsä sai pitää käden ja Norjalainen loput B:stä. Hyvän diilin teki Norski.Näkyihän sen käsi juuri.
Siellä on pojat ryypiskelleet ja nukkuneet pierunhajussa.Ja partakin on ehtinyt reissussa rähjääntyä
Uudessa tiktokissa on kanssa niin punakka että ihan pahaa tekee. Käyttäisi nyt hyvä mies sitä aurinkorasvaa.Mä katoin kans että on siinä edellisessä stoorissa aika punakka mutta ei tossa uudessa.
Onkohan se kookosöljy edelleen käytössä?Ei jostain syystä tullut läpi niin kokeillaan uudestaan ilman lainausta. Uudessa tiktokissa K näyttää ainakin niin punakalta että ihan pahaa tekee. Käyttäisi nyt hyvä mies sitä aurinkorasvaa.
Mistä tää kookosöljy juttu on lähteny?Onkohan se kookosöljy edelleen käytössä?
K on itse kertonut käyttävänsä kookosöljyä. Olisiko ollut joku videopätkä Madridin prepartyilta?Mistä tää kookosöljy juttu on lähteny?
Jep eli itse kertoi stoorissa muistaakseni ja vielä sanoi että älkää te sitten tehkö näin jos oikein muistan.Mistä tää kookosöljy juttu on lähteny?
Monesti ollut esillä eri palstoilla ja on itse kertonut useaan otteeseen. Sisustussuunnittelijan ammattitutkinto tai mikä lieneekin virallinen nimike.Onko K itse sanonut mikä koulutus hänellä on? Täällä on joskus pyörinyt jotain, mutta pitääkö mikään paikkansa?
Kiitos.Monesti ollut esillä eri palstoilla ja on itse kertonut useaan otteeseen. Sisustussuunnittelijan ammattitutkinto tai mikä lieneekin virallinen nimike.
Mä shippaan K/B mutta olen täällä myös ja shippaamassa muita, irstailemassa, hassuttelemassa ja tutkimassa kahviloiden tuolien jalkoja ja hupparin nyörejä.Onko täällä enää kompostilaisia paikalla, vai onko bojereä shippaavat vallanneet tämänkin ketjun?
Se on kumma juttu, että ei käytä. Jos Bojan tarjoutuisi hoitamaan rasvayksen, niin jokohan K olisi suostuvainen.Uudessa tiktokissa on kanssa niin punakka että ihan pahaa tekee. Käyttäisi nyt hyvä mies sitä aurinkorasvaa.
*rasvauksenSe on kumma juttu, että ei käytä. Jos Bojan tarjoutuisi hoitamaan rasvayksen, niin jokohan K olisi suostuvainen.
Tolla menolla hankkii kyllä ihosyövän itelleen, käy vielä etelänlomilla monta kertaa vuodessa.Uudessa tiktokissa on kanssa niin punakka että ihan pahaa tekee. Käyttäisi nyt hyvä mies sitä aurinkorasvaa.
B pitäisi sitten rasvata useammin ja kunnolla. Punoitti olkapäät niin pahasti. Joku muukin voisi tarjotua, vaikka niistä gaybaareista ihan sama kuka.Se on kumma juttu, että ei käytä. Jos Bojan tarjoutuisi hoitamaan rasvayksen, niin jokohan K olisi suostuvainen.
Täällä ilmottautuu toinen irstailija, jonka lempityyppejä tässä saagassa on Damon ja Jan. BoJan on mun suosikki kombo. Se tiktok video BoJerestä oli tosi ihana ja fiilistelin sitä eilen, mutta en shippaa. Taidan olla muutenkin ihan rehellisesti sanottuna pervo ja mulle toi shippi on liian sakeaa, sellainen liialla sokerilla kuorrutettu kermakakku. Ei ole siis mun juttu, mutta jokainen tyylillään.Onko täällä enää kompostilaisia paikalla, vai onko bojereä shippaavat vallanneet tämänkin ketjun?