K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Täällä ilmottautuu toinen irstailija, jonka lempityyppejä tässä saagassa on Damon ja Jan. BoJan on mun suosikki kombo. Se tiktok video BoJerestä oli tosi ihana ja fiilistelin sitä eilen, mutta en shippaa. Taidan olla muutenkin ihan rehellisesti sanottuna pervo ja mulle toi shippi on liian sakeaa, sellainen liialla sokerilla kuorrutettu kermakakku. Ei ole siis mun juttu, mutta jokainen tyylillään.
BoJan, Bodie ja Jance on mun suosikit. ❤ + Bojere ystävinä.
 
vierailija
Täällä ilmottautuu toinen irstailija, jonka lempityyppejä tässä saagassa on Damon ja Jan. BoJan on mun suosikki kombo. Se tiktok video BoJerestä oli tosi ihana ja fiilistelin sitä eilen, mutta en shippaa. Taidan olla muutenkin ihan rehellisesti sanottuna pervo ja mulle toi shippi on liian sakeaa, sellainen liialla sokerilla kuorrutettu kermakakku. Ei ole siis mun juttu, mutta jokainen tyylillään.
Totta puhut. Keskenään BoJere on söpöt, mutta oikean suhteen mahdollisuuteen en usko ja shippinä on tosiaan kuin kermaleivos.
 
vierailija
Onkohan tuokin loma mennyt pämppäämiseen ?
Nyt olis ollut hyvä sauma kunnon kohentamiseen, pötsin pienentämiseen (kyllä !!) ja terveellisempään elämäntapaan.
Mutta näköjään ei.
Eurotourilla keikkoja lähes joka päivä. Vaatii kuntoa.
Toivottavasti kunto kestää mutta jos ei...en oo pahoillani jos romahtaa jossain välissä.
Itsehän on valinnut.
 
vierailija
Onkohan tuokin loma mennyt pämppäämiseen ?
Nyt olis ollut hyvä sauma kunnon kohentamiseen, pötsin pienentämiseen (kyllä !!) ja terveellisempään elämäntapaan.
Mutta näköjään ei.
Eurotourilla keikkoja lähes joka päivä. Vaatii kuntoa.
Toivottavasti kunto kestää mutta jos ei...en oo pahoillani jos romahtaa jossain välissä.
Itsehän on valinnut.
Heiii ootko se joka pitää jazz-musiikista? Juuri mietin yksi päivä käytkö enää täällä.
 
vierailija
Onkohan tuokin loma mennyt pämppäämiseen ?
Nyt olis ollut hyvä sauma kunnon kohentamiseen, pötsin pienentämiseen (kyllä !!) ja terveellisempään elämäntapaan.
Mutta näköjään ei.
Eurotourilla keikkoja lähes joka päivä. Vaatii kuntoa.
Toivottavasti kunto kestää mutta jos ei...en oo pahoillani jos romahtaa jossain välissä.
Itsehän on valinnut.
Ei voida tietää, nehän on voineet juhlia vaan pari ekaa päivää ja kuntoilla loppuloman muun ohella.
 
vierailija
Onkohan tuokin loma mennyt pämppäämiseen ?
Nyt olis ollut hyvä sauma kunnon kohentamiseen, pötsin pienentämiseen (kyllä !!) ja terveellisempään elämäntapaan.
Mutta näköjään ei.
Eurotourilla keikkoja lähes joka päivä. Vaatii kuntoa.
Toivottavasti kunto kestää mutta jos ei...en oo pahoillani jos romahtaa jossain välissä.
Itsehän on valinnut.
Juu et oo pahoillasi, suorastaan odotat kieli pitkällä että sillä alkaa menemään huonosti.
 
vierailija
Juu et oo pahoillasi, suorastaan odotat kieli pitkällä että sillä alkaa menemään huonosti.
Joo, nää on niitä, jotka tällaisen mukahuolestuneisuuden suojissa panettelee ja mustamaalaa ja yrittää istuttaa kaikenlaisia paikkaansapitämättömiä juttuja keskusteluun.
Oon kyllä ihan varma, että Kärtsä pitää itsensä kasassa ja pyrkii parhaansa mukaan huolehtimaan terveydestään.
 

Yhteistyössä