K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan ei varmaan someta, kun haluaa näyttää ettei jaa kaikkea nettiin jos on vapaalla. Jos K:kaan ei julkaisisi mitään niin luultavasti kukaan ei tietäisi lomasta. Paitsi jos sen tanskalaisen kautta... :D
 
vierailija
No tää on kyllä totta Mä ymmärsin hyvin sen urbanin ja krisin kuumistelun mutta yllätyin kyllä bomiha juttujen määrästä Mutta ei tosiaan B voi varmaan kenenkään kanssa viettää aikaa niin ettei jotain juttua heti kehiteltäisi.
Mä olen useasti selannut erilaisia ficcejä ja käyttänyt eri hakusanoja, Miha Bojan kaltaiset (mxb) ficit on yllättävän suosittuja. Jokin siinäkin teemassa vetoaa. Oikeastaan mille vaan aiheelle löytyy aina lukijoita. Tämä aiheiden laajuus ja monipuolisuus on joskus yllättynyt mut.
 
vierailija
Mä olen useasti selannut erilaisia ficcejä ja käyttänyt eri hakusanoja, Miha Bojan kaltaiset (mxb) ficit on yllättävän suosittuja. Jokin siinäkin teemassa vetoaa. Oikeastaan mille vaan aiheelle löytyy aina lukijoita. Tämä aiheiden laajuus ja monipuolisuus on joskus yllättynyt mut.
Mitähän Kris sanois, jos sais tietää, että hänen parhaasta kaveristaan ja isästään tehdään shippi yms ficcejä 🤣
 
vierailija
Bojan ei varmaan someta, kun haluaa näyttää ettei jaa kaikkea nettiin jos on vapaalla. Jos K:kaan ei julkaisisi mitään niin luultavasti kukaan ei tietäisi lomasta. Paitsi jos sen tanskalaisen kautta...
Tää oiskin ollut aika koominen vaihtoehto. Kuvitellaan että K ei ois somettanut yhtään mitään, ei edes sitä taksistooria. Vauvalle ois tullut vaan se yks huhu että K on nähty lentokentällä. Se jää vähän taka-alalle Bluza juttujen sekaan seuraavana päivänä. Joku huomaa että K on alkanut seurata jotain tanskalaista/norjalaista, joka on Kyproksella. Ai, oisko K siellä lomalla? No nauttikoot. Sit seuravana päivänä kun se norjalalainen ois ruvennut seuraamaan B:täkin....nohh, ton norjalaisen puolesta oon kiitollinen että K sometti ensin, muutenhan sen heebon instaan ois tullit hirvee yhteisfaniryntäys tutkimaan tilannetta. xD
 
vierailija
Mä olen useasti selannut erilaisia ficcejä ja käyttänyt eri hakusanoja, Miha Bojan kaltaiset (mxb) ficit on yllättävän suosittuja. Jokin siinäkin teemassa vetoaa. Oikeastaan mille vaan aiheelle löytyy aina lukijoita. Tämä aiheiden laajuus ja monipuolisuus on joskus yllättynyt mut.
Mä oon yllättynyt minkälaisia juttuja kirjoitetaan. Oon siis ite suuri kinkyn ystävä enkä nyt mitenkään moralisoi, vaan ihan vaan hämmästelen sitä kirjoa! On todella kaikkea laidasta laitaan.
 
vierailija
Shipparina mua ärsyttää, että tavallaan jotkut näkee aina kaksi ääripäätä. Joko brutaalirehellisyyden tai täysin haavemaailmassa olemisen.

Kyllä mä tiedän ja hyväksyn täysin K:n yksityiselämän. Sillä ole mitään tekemistä mun shippaamisen kanssa. K ja B molemmat shippaa itsekin tai ainakin K oikein lietsoo kokojan. Tosi hyviä ystäviä ne oikeasti on eikä sitä kenenkään tarvitse kyseenalaistaa.
Mua ärsyttää ihan sama asia. Shippaan, mutta tiedostan samalla että ainakin K on parisuhteessa. Mua ärsyttää sekin, että musta tuntuu että mulle ei ole oikein paikkaa missä olla, kun joskus kun jotain tosielämään viittaavaa asiaa haluaisi kirjoittaa, niin vauvalle ei voi ja sitten täällä ei taas saa shipata Bojereä. Että minne sitä sitten pitäisi mennä?
 
vierailija
Mä oon yllättynyt minkälaisia juttuja kirjoitetaan. Oon siis ite suuri kinkyn ystävä enkä nyt mitenkään moralisoi, vaan ihan vaan hämmästelen sitä kirjoa! On todella kaikkea laidasta laitaan.
Mä taas luulin olevani perillä näistä asioista ja hitto en sitten ollutkaan.🤣 Tuli vastaan sellaista kinkyä, jota en osannut edes ajatella tai osaan, mutta en halua.
 
vierailija
Voi olla. Tosin sen on voinut joku pöljä jakaa instaan ja tägätä damonin tms. Mutta damon on mun mielestä ihan ilmiselvää tumppukansaa. Varmasti selaa ahkerasti twink tägiä.
Ja ehkä seurasi myös Joksujen ja DamKris tägiä, mistä sitä tietää. Ei varmaan enää siellä käy ainakaan kovin aktiivisesti, mutta ehkä jossain vaiheessa kävi :D
 
vierailija
Mä taas luulin olevani perillä näistä asioista ja hitto en sitten ollutkaan.🤣 Tuli vastaan sellaista kinkyä, jota en osannut edes ajatella tai osaan, mutta en halua.
Mä arvostan ao3:n runsaita tageja ja hyvää hakussysteemiä. Haluan aika rujoakin kinkyä, mutta on siellä kyllä sellaista settiä jossa omat rajat tulee vastaan. Siellä on oikeasti helppo jättää lukematta sellaiset mitkä ei itselle sovi.
 

Yhteistyössä