K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shipparina mua ärsyttää, että tavallaan jotkut näkee aina kaksi ääripäätä. Joko brutaalirehellisyyden tai täysin haavemaailmassa olemisen.

Kyllä mä tiedän ja hyväksyn täysin K:n yksityiselämän. Sillä ole mitään tekemistä mun shippaamisen kanssa. K ja B molemmat shippaa itsekin tai ainakin K oikein lietsoo kokojan. Tosi hyviä ystäviä ne oikeasti on eikä sitä kenenkään tarvitse kyseenalaistaa.
Mulla sama jancen suhteen. Ei oo pienintäkään ongelmaa nacen tyttöystävän suhteen, mutta ei sen henkilön elämä kuulu mulle mitenkään. Jan ja Nace on ne joitten yhteistä juttua rakastan ja haluan seurata. Nace voi mennä vaikka naimisiin ja olen vain onnellinen sen puolesta, mutta silti tykkäisin jance jutuista edelleen.
 
vierailija
Mulla sama jancen suhteen. Ei oo pienintäkään ongelmaa nacen tyttöystävän suhteen, mutta ei sen henkilön elämä kuulu mulle mitenkään. Jan ja Nace on ne joitten yhteistä juttua rakastan ja haluan seurata. Nace voi mennä vaikka naimisiin ja olen vain onnellinen sen puolesta, mutta silti tykkäisin jance jutuista edelleen.
Täysin sama!


(Mutta täällä anonyymisti tunnustan että Janin menneille, tuleville tai nykyisille kumppaneille olen jäätävän kateellinen 🙈🙈🙈)
 
vierailija
Tulkitset noin koska toivot S ja B tä yhteen. Eikö B myös sanonut että se oli juoru ja laittoi stooriinkin että rumours.
Ei sanonut. Sanoi että on lukenut juoruja aikaisemmin ja on lukenut tästäkin asiasta. Siihen liittyen olikin ties mitä juorua, että tottahan se onkin. Mutta ei sanonut että juuri se seurustelu on juoru.

Ihmettelin silloin miksi ei sanonut selkeästi esim. että eivät seurustele ja S ei ole ollut Ljubljanassa, kun se juoru olisi ollut tosi helppo kumota siinä. No, sitten kävikin ilmi että S OLI ollut siellä, eli aika selkeää miksi ei sanonut niin. Ajattelen että on ihan mahdollista että tuon seurustelu/ tapailuasian kanssa on sama juttu.
 
vierailija
Ei sanonut. Sanoi että on lukenut juoruja aikaisemmin ja on lukenut tästäkin asiasta. Siihen liittyen olikin ties mitä juorua, että tottahan se onkin. Mutta ei sanonut että juuri se seurustelu on juoru.

Ihmettelin silloin miksi ei sanonut selkeästi esim. että eivät seurustele ja S ei ole ollut Ljubljanassa, kun se juoru olisi ollut tosi helppo kumota siinä. No, sitten kävikin ilmi että S OLI ollut siellä, eli aika selkeää miksi ei sanonut niin. Ajattelen että on ihan mahdollista että tuon seurustelu/ tapailuasian kanssa on sama juttu.
No eihän hänen mitään seurustelua tarvinnut kumota, kun ei sellaisesta edes kysytty häneltä. Hyvin selkeästi kyllä sanoi sen ystävä ja kollega, muut jutut kuittasi juoruiksi.
 
vierailija
Miksi te tätä niin kovasti toivotte? Vaikka olisivatkin eronneet, K löytää uuden isorintaisen naisen. Ei se tuu koskaan olemaan Bn kanssa suhteessa.
Minä en ole se joka sanoi toivovansa. Mutta ei vastapuolikaan voi varmasti sanoa heidän olevan avoliitossa, kun ei oikeaa tietoa kellään ole. Ei minulla nousisi kummankaan puolen kommentista ärsytys, jos sanavalinnat olisi enemmän ehkä/luulen/mun mielestä, sen sijaan kun ne on varmasti/kaikkihan tietää/ kyllä ne on.
 
vierailija
Onhan ne lomat sadienkin kanssa tulkittu romanttisiksi. Ei B voi liikkua kenenkään kanssa ilman että se yhdistetään siihen jotenkin seksuaalisesti tai romanttisesti. Siis ei kenenkään. Ei edes lavalla Mihan kanssa.
No tää on kyllä totta 😄 Mä ymmärsin hyvin sen urbanin ja krisin kuumistelun mutta yllätyin kyllä bomiha juttujen määrästä 😂 Mutta ei tosiaan B voi varmaan kenenkään kanssa viettää aikaa niin ettei jotain juttua heti kehiteltäisi.
 
vierailija
Ei sanonut. Sanoi että on lukenut juoruja aikaisemmin ja on lukenut tästäkin asiasta. Siihen liittyen olikin ties mitä juorua, että tottahan se onkin. Mutta ei sanonut että juuri se seurustelu on juoru.

Ihmettelin silloin miksi ei sanonut selkeästi esim. että eivät seurustele ja S ei ole ollut Ljubljanassa, kun se juoru olisi ollut tosi helppo kumota siinä. No, sitten kävikin ilmi että S OLI ollut siellä, eli aika selkeää miksi ei sanonut niin. Ajattelen että on ihan mahdollista että tuon seurustelu/ tapailuasian kanssa on sama juttu.
Ei nämä asiat olleet edes puheena. Aihe oli sadiejuorut joita haastattelija pohjusti kysymällä siitä st kaudesta ja a sit bojanilta kysyttiin että missä ne tapasi. Miksi ihmeessä se olisi lähtenyt selittelemään että mitä kaikkea he eivät ole tai että missä kukakin ei ole käynyt?!
 
vierailija
Ei nämä asiat olleet edes puheena. Aihe oli sadiejuorut joita haastattelija pohjusti kysymällä siitä st kaudesta ja a sit bojanilta kysyttiin että missä ne tapasi. Miksi ihmeessä se olisi lähtenyt selittelemään että mitä kaikkea he eivät ole tai että missä kukakin ei ole käynyt?!
Se olis ollut loistava tilanne kumota juorut, kun niistä kerran puhuttiin. Mutta en jaksa vääntää, kaikki uskoo tavallaan. Joskus ehkä saadaan tietää miten todellisuudessa asiat on.
 
vierailija
Shipparina mua ärsyttää, että tavallaan jotkut näkee aina kaksi ääripäätä. Joko brutaalirehellisyyden tai täysin haavemaailmassa olemisen.

Kyllä mä tiedän ja hyväksyn täysin K:n yksityiselämän. Sillä ole mitään tekemistä mun shippaamisen kanssa. K ja B molemmat shippaa itsekin tai ainakin K oikein lietsoo kokojan. Tosi hyviä ystäviä ne oikeasti on eikä sitä kenenkään tarvitse kyseenalaistaa.
Todennäköisesti useimmat niistä kommenteista ei ole suunnattu sulle, jos ymmärrät ja hyväksyt yksityiselämän ja shippaat kevyellä mielellä. Useimmat niistä kommenteista täällä on enemmän sellaisille, jotka shippaa tosissaan, eikä tahtoisi hyväksyä heille muuta yksityiselämää ja tuovat sen vahvasti esille. Ei siitä kannata ottaa itseensä jos ei ole itse siinä keskustelussa mukana. Ystävyyttä tuskin monikaan täällä kyseenalaistaa.
 

Yhteistyössä