vierailija
Bojan ei varmaan someta, kun haluaa näyttää ettei jaa kaikkea nettiin jos on vapaalla. Jos K:kaan ei julkaisisi mitään niin luultavasti kukaan ei tietäisi lomasta. Paitsi jos sen tanskalaisen kautta...
Mulla sama! Ilmeisesti mä vaan tartten aina JaninJance/BoJan/BoJance kombot on mun makuun, mutta jostakin syystä BoNace ei.
Mä olen useasti selannut erilaisia ficcejä ja käyttänyt eri hakusanoja, Miha Bojan kaltaiset (mxb) ficit on yllättävän suosittuja. Jokin siinäkin teemassa vetoaa. Oikeastaan mille vaan aiheelle löytyy aina lukijoita. Tämä aiheiden laajuus ja monipuolisuus on joskus yllättynyt mut.No tää on kyllä totta Mä ymmärsin hyvin sen urbanin ja krisin kuumistelun mutta yllätyin kyllä bomiha juttujen määrästä Mutta ei tosiaan B voi varmaan kenenkään kanssa viettää aikaa niin ettei jotain juttua heti kehiteltäisi.
No mutta Jan onkin ihanaMulla sama! Ilmeisesti mä vaan tartten aina Janin
Mitähän Kris sanois, jos sais tietää, että hänen parhaasta kaveristaan ja isästään tehdään shippi yms ficcejäMä olen useasti selannut erilaisia ficcejä ja käyttänyt eri hakusanoja, Miha Bojan kaltaiset (mxb) ficit on yllättävän suosittuja. Jokin siinäkin teemassa vetoaa. Oikeastaan mille vaan aiheelle löytyy aina lukijoita. Tämä aiheiden laajuus ja monipuolisuus on joskus yllättynyt mut.
Tää oiskin ollut aika koominen vaihtoehto. Kuvitellaan että K ei ois somettanut yhtään mitään, ei edes sitä taksistooria. Vauvalle ois tullut vaan se yks huhu että K on nähty lentokentällä. Se jää vähän taka-alalle Bluza juttujen sekaan seuraavana päivänä. Joku huomaa että K on alkanut seurata jotain tanskalaista/norjalaista, joka on Kyproksella. Ai, oisko K siellä lomalla? No nauttikoot. Sit seuravana päivänä kun se norjalalainen ois ruvennut seuraamaan B:täkin....nohh, ton norjalaisen puolesta oon kiitollinen että K sometti ensin, muutenhan sen heebon instaan ois tullit hirvee yhteisfaniryntäys tutkimaan tilannetta. xDBojan ei varmaan someta, kun haluaa näyttää ettei jaa kaikkea nettiin jos on vapaalla. Jos K:kaan ei julkaisisi mitään niin luultavasti kukaan ei tietäisi lomasta. Paitsi jos sen tanskalaisen kautta...
No Kris on sellainen internetin kasvatti ja meemilordi että varmaan nauraisi vaan tai ehkä tietää asiasta joMitähän Kris sanois, jos sais tietää, että hänen parhaasta kaveristaan ja isästään tehdään shippi yms ficcejä
Onkohan niissä kuinka pahoja seksikohtauksia? En kyl Krisinä haluaisi lukea niitä.Mitähän Kris sanois, jos sais tietää, että hänen parhaasta kaveristaan ja isästään tehdään shippi yms ficcejä
Mä oon yllättynyt minkälaisia juttuja kirjoitetaan. Oon siis ite suuri kinkyn ystävä enkä nyt mitenkään moralisoi, vaan ihan vaan hämmästelen sitä kirjoa! On todella kaikkea laidasta laitaan.Mä olen useasti selannut erilaisia ficcejä ja käyttänyt eri hakusanoja, Miha Bojan kaltaiset (mxb) ficit on yllättävän suosittuja. Jokin siinäkin teemassa vetoaa. Oikeastaan mille vaan aiheelle löytyy aina lukijoita. Tämä aiheiden laajuus ja monipuolisuus on joskus yllättynyt mut.
Mua ärsyttää ihan sama asia. Shippaan, mutta tiedostan samalla että ainakin K on parisuhteessa. Mua ärsyttää sekin, että musta tuntuu että mulle ei ole oikein paikkaa missä olla, kun joskus kun jotain tosielämään viittaavaa asiaa haluaisi kirjoittaa, niin vauvalle ei voi ja sitten täällä ei taas saa shipata Bojereä. Että minne sitä sitten pitäisi mennä?Shipparina mua ärsyttää, että tavallaan jotkut näkee aina kaksi ääripäätä. Joko brutaalirehellisyyden tai täysin haavemaailmassa olemisen.
Kyllä mä tiedän ja hyväksyn täysin K:n yksityiselämän. Sillä ole mitään tekemistä mun shippaamisen kanssa. K ja B molemmat shippaa itsekin tai ainakin K oikein lietsoo kokojan. Tosi hyviä ystäviä ne oikeasti on eikä sitä kenenkään tarvitse kyseenalaistaa.
Kris varmaan kommentoi siellä sakeimpiin että uuh lisää, juuri tätä ollaan kaivattuMitähän Kris sanois, jos sais tietää, että hänen parhaasta kaveristaan ja isästään tehdään shippi yms ficcejä
Mä muuten välillä aavistelen että Jan lurkkii tumpussa. Muutamassa viikkokirjeessä on ollut sentyyppisiä sanavalintoja joista on jäänyt vähän sellainen olo 🫣Kris varmaan kommentoi siellä sakeimpiin että uuh lisää, juuri tätä ollaan kaivattu
Kris varmaan kommentoi siellä sakeimpiin että uuh lisää, juuri tätä ollaan kaivattu
Miksi? Joku Anna-Liisoista? Poneja oli useita, koska osa lähti s*taan mukaan.Onko teillä epäilystä kuka se poni on?
Voi ei, tuleeko mitään esimerkkejä mieleen?Mä muuten välillä aavistelen että Jan lurkkii tumpussa. Muutamassa viikkokirjeessä on ollut sentyyppisiä sanavalintoja joista on jäänyt vähän sellainen olo 🫣
En ihmettelis kyllä jotkut oli silloin myös sitä mieltä, että Damonkin lurkki tumpussa, kun jakeli fanartteja, joita ei instassa ollut kuulemma ollutMä muuten välillä aavistelen että Jan lurkkii tumpussa. Muutamassa viikkokirjeessä on ollut sentyyppisiä sanavalintoja joista on jäänyt vähän sellainen olo 🫣
Mä taas luulin olevani perillä näistä asioista ja hitto en sitten ollutkaan. Tuli vastaan sellaista kinkyä, jota en osannut edes ajatella tai osaan, mutta en halua.Mä oon yllättynyt minkälaisia juttuja kirjoitetaan. Oon siis ite suuri kinkyn ystävä enkä nyt mitenkään moralisoi, vaan ihan vaan hämmästelen sitä kirjoa! On todella kaikkea laidasta laitaan.
Hyvä Miha ja Bo, antakaa mennä.Kris varmaan kommentoi siellä sakeimpiin että uuh lisää, juuri tätä ollaan kaivattu
Voi olla. Tosin sen on voinut joku pöljä jakaa instaan ja tägätä damonin tms. Mutta damon on mun mielestä ihan ilmiselvää tumppukansaa. Varmasti selaa ahkerasti twink tägiä.En ihmettelis kyllä jotkut oli silloin myös sitä mieltä, että Damonkin lurkki tumpussa, kun jakeli fanartteja, joita ei instassa ollut kuulemma ollut
Ja ehkä seurasi myös Joksujen ja DamKris tägiä, mistä sitä tietää. Ei varmaan enää siellä käy ainakaan kovin aktiivisesti, mutta ehkä jossain vaiheessa käviVoi olla. Tosin sen on voinut joku pöljä jakaa instaan ja tägätä damonin tms. Mutta damon on mun mielestä ihan ilmiselvää tumppukansaa. Varmasti selaa ahkerasti twink tägiä.
Poneja oli useita.Se joka flippasi silloin ja riehui palstoilla parisen viikkoa, kun B oli ratsastamassa. Tykitti aamusta yöhön omituisia viestejä.
Mä arvostan ao3:n runsaita tageja ja hyvää hakussysteemiä. Haluan aika rujoakin kinkyä, mutta on siellä kyllä sellaista settiä jossa omat rajat tulee vastaan. Siellä on oikeasti helppo jättää lukematta sellaiset mitkä ei itselle sovi.Mä taas luulin olevani perillä näistä asioista ja hitto en sitten ollutkaan. Tuli vastaan sellaista kinkyä, jota en osannut edes ajatella tai osaan, mutta en halua.
Se lukee niitä bojanille ääneen.Onkohan niissä kuinka pahoja seksikohtauksia? En kyl Krisinä haluaisi lukea niitä.