K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siinä kyllä mainittiin aluksi ne juorut joita heistä oli kirjoitettu.
Mutta edelllinen juuri kirjoitti, ettei seurustelua mainittu niin sitä ei tarvinnut kumotakaan. Eli edelleenkään ei yksilöinyt juoruja eikä niitä kumonnut, totesi vaan että tästäkin asiasta liikkuu hänestä juoruja. Juoru ei myöskään aina lähtökohtaisesti ole epätosi asia.
 
vierailija
Mutta edelllinen juuri kirjoitti, ettei seurustelua mainittu niin sitä ei tarvinnut kumotakaan. Eli edelleenkään ei yksilöinyt juoruja eikä niitä kumonnut, totesi vaan että tästäkin asiasta liikkuu hänestä juoruja. Juoru ei myöskään aina lähtökohtaisesti ole epätosi asia.
Niinpä, siihen asiaan liittyen oli tosi ilkeitäkin juoruja, mitkä olikin todella typeriä ja ihan eri luokkaa kuin seurusteluhuhu.
 
vierailija
Mutta edelllinen juuri kirjoitti, ettei seurustelua mainittu niin sitä ei tarvinnut kumotakaan. Eli edelleenkään ei yksilöinyt juoruja eikä niitä kumonnut, totesi vaan että tästäkin asiasta liikkuu hänestä juoruja. Juoru ei myöskään aina lähtökohtaisesti ole epätosi asia.
Ei sen tarvinnut mitään seurustelua erikseen kumota! Kyse oli juuri julkaistuista jutuista, joissa väitettiin yhtä sun toista, ja hän kuittasi ne typeriksi juoruiksi. Ei tuo nyt mitenkään viittaa siihen että ne olisivat tosijuttuja, eli siinäpä ne kumoutuu. Jos nyt joku silti haluaa ajatella että tuon sanotun perusteella kyse onkin tosiasioista niin ihan vapaasti sitten vaan.
 
vierailija
Mutta edelllinen juuri kirjoitti, ettei seurustelua mainittu niin sitä ei tarvinnut kumotakaan. Eli edelleenkään ei yksilöinyt juoruja eikä niitä kumonnut, totesi vaan että tästäkin asiasta liikkuu hänestä juoruja. Juoru ei myöskään aina lähtökohtaisesti ole epätosi asia.
Ei mainittu seurustelua, mainittiin juorut. Juoruissa oli kyse seurustelusta ja kiihkeästi suudelmista, ja tuossa haastattelussa käsiteltiin niitä juoruja. Ei seurustelua. Ja kun se kumosi juorut sanomalla ne typeriksi, se seurustelu kyllä kumoutui siinä myös.
 
vierailija
Shipparina mua ärsyttää, että tavallaan jotkut näkee aina kaksi ääripäätä. Joko brutaalirehellisyyden tai täysin haavemaailmassa olemisen.

Kyllä mä tiedän ja hyväksyn täysin K:n yksityiselämän. Sillä ole mitään tekemistä mun shippaamisen kanssa. K ja B molemmat shippaa itsekin tai ainakin K oikein lietsoo kokojan. Tosi hyviä ystäviä ne oikeasti on eikä sitä kenenkään tarvitse kyseenalaistaa.
Joku jo kirjoittikin sen, ettei kukaan täällä ole epäilytkään sitä, etteivätkö he olisi ystäviä. Ne ääripäät korostuvat ehkä sen takia, että joku täällä tosi shippaa kyseistä paria ja silloin ne vastaukset hänelle ovat hyvin realistisia. Shippaus taas on juuri sitä mielikuvitusta niinkuin itsekin kirjoitat ja oikeat shippaajat hyväksyvät sen, että shippauksen kohteilla on yksityiselämänsä. Ei kannata sekoittaa tosi shippaajia ja shippaajia keskenään.
 
vierailija
Ei mainittu seurustelua, mainittiin juorut. Juoruissa oli kyse seurustelusta ja kiihkeästi suudelmista, ja tuossa haastattelussa käsiteltiin niitä juoruja. Ei seurustelua. Ja kun se kumosi juorut sanomalla ne typeriksi, se seurustelu kyllä kumoutui siinä myös.
Niitä juoruja oli twitterissä paljon ilkeämpiä tuohon asiaan liittyen. Mutta en halua toistaa edes niitä tässä. Ja ne oli kyllä typeriä.
 
vierailija
Niitä juoruja oli twitterissä paljon ilkeämpiä tuohon asiaan liittyen. Mutta en halua toistaa edes niitä tässä. Ja ne oli kyllä typeriä.
Eiköhän tuossa nyt pääasiassa käsitelty niitä juuri Sloveniassa julkaistuja juoruja, kun radio-ohjelmakin oli slovenialaiselle yleisölle. Etenkin kun kysymys loppujen lopuksi oli vain että missä tapasitte.
 
vierailija
Mulla sama jancen suhteen. Ei oo pienintäkään ongelmaa nacen tyttöystävän suhteen, mutta ei sen henkilön elämä kuulu mulle mitenkään. Jan ja Nace on ne joitten yhteistä juttua rakastan ja haluan seurata. Nace voi mennä vaikka naimisiin ja olen vain onnellinen sen puolesta, mutta silti tykkäisin jance jutuista edelleen.
Jance/BoJan/BoJance kombot on mun makuun, mutta jostakin syystä BoNace ei.
 

Yhteistyössä