K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippausta se on ja aivan samalla tavalla kuin vaikkapa K/B ketjussa, täälläkin vedetään siitä raivareita. Nyt vain shippaajat ja raivareidenvetäjät ovat eri tyyppejä.

Mä luulin, että tää olisi ollut jotenkin realismiin liittyvä ketju mutta samanlaista shippausta täälläkin, kohteet vain eri.

Mulla ei ole mitään shippausta vastaan mutta en pidä siitä, kun vedetään övereitä. Niin kauan kun B:stä ja S:stä ei ole kuvaa, jossa edes katsovat toisiaan (mieluummin olisivat vieläpä vierekkäin ja ehkä jopa jokin ruumiinosa koskisi toista), en oikein saa itse tuosta mitään irti. Olen ymmärtänyt, että shippausta voi tosiaan olla sellaisistakin ihmisistä, jotka eivät ole koskaan tavanneet, mutta ei oikein toimi mulle. Tarvitsen jotain realisimia siihen ympärille. Siinä mielessä B:n ja Janin shippaus on ehkä realistisinta. Harmi vain kun en näe heissä mitään showta suurempaa kipinää.
Tämä ketju on kylläkin perustettu osittain sen takia, että tarvittiin ketju sellaisille shipeille ja komboille (esim. D&B), joista ei vauvalla saanut puhua.
 
vierailija
Minulle on aivan sama, mitä muut kuvasta uskovat. Toisin kuin väität, tiedän kyllä tekoälyn toiminnasta yhtä sun toista opintojeni myötä. Olemme kuvankäsittelyssä mm. harjoitelleet tekoälyn tekemien virheiden korjaamista. Tietenkin ne virheet pitää ensin havaita, jotta ne voi korjata, ja pitää tietää, mitä etsiä. Tuota kyseistä kuvaa ei kukaan ole näköjään yrittänytkään korjata. Huvittaa tuo sinun luentosi siitä, miten tekoälyn käyttämän lähdeaineiston pitäisi olla löydettävissä verkosta. Yhtä hyvin aineistona voi käyttää omalla kameralla otettuja kuvia, ja julkisuuden henkilöistä tekoäly voi etsiä useita kuvia, joita yhdistelee lopputulokseen. Mutta kuten sanoin, usko mitä haluat.
No käypä sitten tekemässä tekoälyllä vastaava kuva ja tuo tänne näytille niin arvioidaan.
 
vierailija
Minulle on aivan sama, mitä muut kuvasta uskovat. Toisin kuin väität, tiedän kyllä tekoälyn toiminnasta yhtä sun toista opintojeni myötä. Olemme kuvankäsittelyssä mm. harjoitelleet tekoälyn tekemien virheiden korjaamista. Tietenkin ne virheet pitää ensin havaita, jotta ne voi korjata, ja pitää tietää, mitä etsiä. Tuota kyseistä kuvaa ei kukaan ole näköjään yrittänytkään korjata. Huvittaa tuo sinun luentosi siitä, miten tekoälyn käyttämän lähdeaineiston pitäisi olla löydettävissä verkosta. Yhtä hyvin aineistona voi käyttää omalla kameralla otettuja kuvia, ja julkisuuden henkilöistä tekoäly voi etsiä useita kuvia, joita yhdistelee lopputulokseen. Mutta kuten sanoin, usko mitä haluat.
Edelleenkään siinä ei ole mitään näitä virheitä. Kuva on epätarkka, koska se on mitä ilmeisemmin otettu salaa kauempaa. Epätarkkuus ei ole minkaanlainen todiste feikkiydestä.
 
vierailija
Minkälaisessa asetelmassa näette B:n, Janin ja Nacen tässä kolmen kombossa? Kutkuttava miettiä sitä.🔥🔥
Mun suosikkikuvio ois sellanen jossa N ohjeistaa miten B ja J toimii keskenään ja se ite ensin vaan katsoo. Sit se käskee niiden hoidella toisensa ihan hulluuden partaalle ja lopulta se antaa toiselle luvan laueta. Ja sen toisen kanssa N sit hoitelee omat paineensa. Ja sen ohjeet vaihtelee joka kerta, eli B ja J ei koskaan tiedä kuinka niille käy.
 
vierailija
Mun suosikkikuvio ois sellanen jossa N ohjeistaa miten B ja J toimii keskenään ja se ite ensin vaan katsoo. Sit se käskee niiden hoidella toisensa ihan hulluuden partaalle ja lopulta se antaa toiselle luvan laueta. Ja sen toisen kanssa N sit hoitelee omat paineensa. Ja sen ohjeet vaihtelee joka kerta, eli B ja J ei koskaan tiedä kuinka niille käy.
Tää oli aivan loistava, kiitos.😘😋 Mä näen, että heillä on selvästi myös anaaliseksiä, mutta roolit hiukan mietityttää. Onko Nace aina ehdoton top?
 

Yhteistyössä