K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok. Ruusu oli kuitenkin myös maatuskan mahan kohdalla? Hitto, olisi pitänyt älytä tästä ottaa screenhotti.
Näistä kuvauksista kuulostaa että hiha tekeillä, eli siis eri tatskoista koostuva, koko tai osan käsivarren peittävä kokonaisuus. Voi tulla ihan kiva, eikä ihan yhtä haastava tehtävä kuin jos niitä ruusuja olisi alkanut jotenkin peittämään.
T. Se tatskafani
 
vierailija
Näistä kuvauksista kuulostaa että hiha tekeillä, eli siis eri tatskoista koostuva, koko tai osan käsivarren peittävä kokonaisuus. Voi tulla ihan kiva, eikä ihan yhtä haastava tehtävä kuin jos niitä ruusuja olisi alkanut jotenkin peittämään.
T. Se tatskafani
Maatuskan mahan kohdalla oli tosiaan ilmeisesti myös ruusu, vaikka itse näin sen kaalina. Googlaamalla selvisi, että tämä on ihan yleinen väärintulkinta ruusutatuoinneista, ja ihmisiä kehotetaankin varovaisuuteen niiden kanssa tämän välttämiseksi. Aina oppii uutta. 😀
Gf:n ruusutatuoinnit näyttävät näin maallikon silmään ihan onnistuneilta. Olisiko jokin niiden merkitykseen liittyvä syy, miksi niitä pitäisi peittää (jos olisi yrittänyt niitä peittää)?
 
vierailija
Maatuskan mahan kohdalla oli tosiaan ilmeisesti myös ruusu, vaikka itse näin sen kaalina. Googlaamalla selvisi, että tämä on ihan yleinen väärintulkinta ruusutatuoinneista, ja ihmisiä kehotetaankin varovaisuuteen niiden kanssa tämän välttämiseksi. Aina oppii uutta.
Gf:n ruusutatuoinnit näyttävät näin maallikon silmään ihan onnistuneilta. Olisiko jokin niiden merkitykseen liittyvä syy, miksi niitä pitäisi peittää (jos olisi yrittänyt niitä peittää)?
Missä nää on näkyvillä? Mistä siis näitte tatskat?
 
vierailija
Maatuskan mahan kohdalla oli tosiaan ilmeisesti myös ruusu, vaikka itse näin sen kaalina. Googlaamalla selvisi, että tämä on ihan yleinen väärintulkinta ruusutatuoinneista, ja ihmisiä kehotetaankin varovaisuuteen niiden kanssa tämän välttämiseksi. Aina oppii uutta.
Gf:n ruusutatuoinnit näyttävät näin maallikon silmään ihan onnistuneilta. Olisiko jokin niiden merkitykseen liittyvä syy, miksi niitä pitäisi peittää (jos olisi yrittänyt niitä peittää)?
Ei ne minunkaan mielestä olleet huonoja. Ehkä ei vaan tykkää enää siitä lookista.
 
vierailija
Miksi maatuska? Symbolisoiko se jotain?
Voi symbolisoida tai olla symbolisoimatta. Mulla esim. on useampia tatuointeja joilla mulle henkilökohtainen, syvä merkitys, ja sitten muita jotka olen ottanut koska tykkäsin aiheesta ja/tai kuvasta.

Ja itsekin tykkään maatuskoista, vaikka Karjalan evakkojen jälkeläisiä olenkin eli Venäjä on edelleen itselleni vähän mörkö (ei kylläkään yksittäiset venäläiset).
 
vierailija
Kaiken lisäksi gf on vielä sen ikäinen että ihan realistisesti hänellä voi olla vielä isovanhempia jotka asuu edelleen Venäjällä. Kauhea tilannehan tuo on jos rakkaita sillä puolella rajaa, varsinkin iäkkäämpiä joita ei välttämättä enää ole sodan loppuessa
Mitäs sinä nyyhkit. Sinne pääsee kyllä nyt rajan yli ja olet nyt hieman erehtynyt valtiosta, jota tässä tuhotaan
 
vierailija
Mitäs sinä nyyhkit. Sinne pääsee kyllä nyt rajan yli ja olet nyt hieman erehtynyt valtiosta, jota tässä tuhotaan
Empatia on ihan inhimillinen ominaisuus. Ei siellä Venäjälläkään kiva ole olla, ja ikäihmisten ja muidenkaan ei välttämättä ole aivan yksinkertaista lähteä sieltä lätkimään vaikka Putlerin touhut kuinka vatuttaisi.
 

Yhteistyössä