K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaiken lisäksi gf on vielä sen ikäinen että ihan realistisesti hänellä voi olla vielä isovanhempia jotka asuu edelleen Venäjällä. Kauhea tilannehan tuo on jos rakkaita sillä puolella rajaa, varsinkin iäkkäämpiä joita ei välttämättä enää ole sodan loppuessa 😟
 
vierailija
Jere on hauska, sympaattinen, aito ja mukavan ja kiltin oloinen tyyppi. Siks musta on hyvin vaikea uskoa et hän seurustelis ja asuis ihmisen kanssa joka olis jotain aivan päinvastaista.
Heti alkuun, että nyt en puhu että hänen tilanteensa olisi vastaava!

Mutta valitettavasti mun kokemuksella juuri todella mukavilla miehillä (ja myös naisilla) on usein ihan jäätävän ilkeitä puolisoita. Ehkä ovat sille omalle kumppanilleen sitten kivoja mutta muille ei todellakaan olla. Ja tätä olen havainnut niin kaveripiirissä kuin työyhteisössä.

Enkä myöskään ole ainoa joka on asian huomannut, vaan esim. töissä olemme muutamankin työkaverin kanssa huolissaan miten puoliso pompottaa ja alistaa meidän työkaveria. Hän on käynyt töissä tapaamassa ja myöskin puhelinkeskusteluita kuullut. Plus miten työkaveri puhuu kotitilanteestaan, mutta ei ilmeisesti itse huomaa mitään ikävää tilanteessa. Mutta ei näihin oikein voi mitään sanoa tai tehdä, heidän oma asiansa.
 
vierailija
Heti alkuun, että nyt en puhu että hänen tilanteensa olisi vastaava!

Mutta valitettavasti mun kokemuksella juuri todella mukavilla miehillä (ja myös naisilla) on usein ihan jäätävän ilkeitä puolisoita. Ehkä ovat sille omalle kumppanilleen sitten kivoja mutta muille ei todellakaan olla. Ja tätä olen havainnut niin kaveripiirissä kuin työyhteisössä.

Enkä myöskään ole ainoa joka on asian huomannut, vaan esim. töissä olemme muutamankin työkaverin kanssa huolissaan miten puoliso pompottaa ja alistaa meidän työkaveria. Hän on käynyt töissä tapaamassa ja myöskin puhelinkeskusteluita kuullut. Plus miten työkaveri puhuu kotitilanteestaan, mutta ei ilmeisesti itse huomaa mitään ikävää tilanteessa. Mutta ei näihin oikein voi mitään sanoa tai tehdä, heidän oma asiansa.
Olin tulossa samaa kirjoittamaan, että puolison luonnetta ei todellakaan voi päätellä siitä, minkälainen ihminen itse on luonteeltaan. Suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Yhdessä Espanjan loman stoorissa näkyi gf käsi ja siihen oli ilmestynyt maatuska-tatuointi. Näytti että se oli tatuoitu niiden entisten ruusutatuointien päälle.
Eihän kellään ole kuvaa tallessa? Olen kiinnostunut tatskoista ja arvostellen niitä mielelläni ihan keskenäni 😆. Etenkin cover uppeja, joista harva on 100% onnistuneita. Ja ne ruusut oli kyllä sellaiset että en usko coveroinnin olevan kovin nättiä.
 
vierailija
Vai ei dissata? Missä olet ollut. Joka ketjussa on säännöllisesti ollut joku haukkumassa ja nimittelemässä ja välillä mukahauskoja, härskisti pilkkaavia minificcejä kirjoittamassa. Vauvalta ne pahimmat poistuu aika äkkiä onneksi ja näköjään Kaksplussan puolella myös nykyään.
Kyllä niissä on keskusteltu myös neutraalisti tai jopa positiivisesti mutta yhtä kaikki ne nykyään poistuvat vauvalta. Ehkä ne haukkumiset jää paremmin mieleen. Jossain vaiheessa ei vaan muka saanut sanoa gf niin alkoivat keksimään näitä muita nimityksiä kuten nm, (myrkky)muratti ja volde.

Tai ei kaikki poistu. En tiedä eikö poistelija ole paikalla vai onko mode eri kun välillä (siis ihan viikon sisään) siellä on niin gf kuin S jututkin jäänyt vaikka vasta illalla luen sen. Samalla saattaa kuitenkin olla poistunut jotain muita juttuja.
 
vierailija
Eihän kellään ole kuvaa tallessa? Olen kiinnostunut tatskoista ja arvostellen niitä mielelläni ihan keskenäni . Etenkin cover uppeja, joista harva on 100% onnistuneita. Ja ne ruusut oli kyllä sellaiset että en usko coveroinnin olevan kovin nättiä.
Ei ole ainakaan itselläni kuvaa. Yksi ruusu taisi olla jäänyt siihen maatuskan mahan kohdalla eli se oli jäänyt osaksi sitä uutta. En muista näkyikö sitä toista ruusua ollenkaan. Mun mielestä se oli ihan kiva mutta en ole tosiaankaan mikään asiantuntija.
 
vierailija
Kyllä niissä on keskusteltu myös neutraalisti tai jopa positiivisesti mutta yhtä kaikki ne nykyään poistuvat vauvalta. Ehkä ne haukkumiset jää paremmin mieleen. Jossain vaiheessa ei vaan muka saanut sanoa gf niin alkoivat keksimään näitä muita nimityksiä kuten nm, (myrkky)muratti ja volde.

Tai ei kaikki poistu. En tiedä eikö poistelija ole paikalla vai onko mode eri kun välillä (siis ihan viikon sisään) siellä on niin gf kuin S jututkin jäänyt vaikka vasta illalla luen sen. Samalla saattaa kuitenkin olla poistunut jotain muita juttuja.
Kumpikaan aihe ei kyllä sinne ketjuun kuulu, enkä kyllä S juttuja ainakaan löytänyt. Jos jotain kirjoituksia jäänyt liittyy varmaan modeen, en usko, että oltaisiin jätetty poistamatta. Useampi niitä todennäköisesti ilmiantaa kuitenkin.
 
vierailija
Kumpikaan aihe ei kyllä sinne ketjuun kuulu, enkä kyllä S juttuja ainakaan löytänyt. Jos jotain kirjoituksia jäänyt liittyy varmaan modeen, en usko, että oltaisiin jätetty poistamatta. Useampi niitä todennäköisesti ilmiantaa kuitenkin.
Kirjoitin tuon viestin puoli tuntia sitten ja siinä ajassa ehdit etsiä kirjoituksista että mitään ei ollut jäänyt? Ja siis koko viikon ajalta kirjoitetuista?
 
vierailija
Heti alkuun, että nyt en puhu että hänen tilanteensa olisi vastaava!

Mutta valitettavasti mun kokemuksella juuri todella mukavilla miehillä (ja myös naisilla) on usein ihan jäätävän ilkeitä puolisoita. Ehkä ovat sille omalle kumppanilleen sitten kivoja mutta muille ei todellakaan olla. Ja tätä olen havainnut niin kaveripiirissä kuin työyhteisössä.

Enkä myöskään ole ainoa joka on asian huomannut, vaan esim. töissä olemme muutamankin työkaverin kanssa huolissaan miten puoliso pompottaa ja alistaa meidän työkaveria. Hän on käynyt töissä tapaamassa ja myöskin puhelinkeskusteluita kuullut. Plus miten työkaveri puhuu kotitilanteestaan, mutta ei ilmeisesti itse huomaa mitään ikävää tilanteessa. Mutta ei näihin oikein voi mitään sanoa tai tehdä, heidän oma asiansa.
Mulla taas on ihan toisenlaisia kokemuksia ja tuttavia eli ei se aina noinkaan mene. Et siis voi väittää oman kokemuksesi perusteella, että ON USEIN NÄIN. Vanha sanonta "vakka kantensa valitsee" on ihan yhtä pätevä väite. Joka tapauksessa täälläkin on useita ihmisiä, jotka ovat kertoneet niistä positiivisista viboista, joita kyseinen ihminen on herättänyt lyhyissä kohtaamissisa merch-pisteellä. Plus tuo kuuluisa Seiska-juttu silloin kauan sitten... siinäkin jotain "lähipiiriläistä" (ketä lie) oli jututettu ja sanottiin, että on maanläheinen ja joitain muita positiivisia huomioita. En muista. Sitten vielä jos luonnetodisteita halutaan niin eiköhän se, että tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien Kn kavereiden kanssa, kerro asiasta paremmin kuin mitäkään mutut. Myös Aarni taisi kerran ylistää ihanaksi jossain postauksessa/stoorissa, jonka sitten poisti (Jesse ja Ty kuvassa ja joku teksti, että nää ihanat ihmiset tms). Taitaa olla lisääkin näitä, mutta antaapa olla.
 
vierailija
Mulla taas on ihan toisenlaisia kokemuksia ja tuttavia eli ei se aina noinkaan mene. Et siis voi väittää oman kokemuksesi perusteella, että ON USEIN NÄIN. Vanha sanonta "vakka kantensa valitsee" on ihan yhtä pätevä väite. Joka tapauksessa täälläkin on useita ihmisiä, jotka ovat kertoneet niistä positiivisista viboista, joita kyseinen ihminen on herättänyt lyhyissä kohtaamissisa merch-pisteellä. Plus tuo kuuluisa Seiska-juttu silloin kauan sitten... siinäkin jotain "lähipiiriläistä" (ketä lie) oli jututettu ja sanottiin, että on maanläheinen ja joitain muita positiivisia huomioita. En muista. Sitten vielä jos luonnetodisteita halutaan niin eiköhän se, että tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien Kn kavereiden kanssa, kerro asiasta paremmin kuin mitäkään mutut. Myös Aarni taisi kerran ylistää ihanaksi jossain postauksessa/stoorissa, jonka sitten poisti (Jesse ja Ty kuvassa ja joku teksti, että nää ihanat ihmiset tms). Taitaa olla lisääkin näitä, mutta antaapa olla.
Ylisti ihanaksi haloo?! Ja lehteen nyt varmaan kirjoitettaisiin on ruma ja kamala luonne, ei noi ole mitään todisteita pöhkö.
 
vierailija
Ok. Ruusu oli kuitenkin myös maatuskan mahan kohdalla? Hitto, olisi pitänyt älytä tästä ottaa screenhotti.
Näistä kuvauksista kuulostaa että hiha tekeillä, eli siis eri tatskoista koostuva, koko tai osan käsivarren peittävä kokonaisuus. Voi tulla ihan kiva, eikä ihan yhtä haastava tehtävä kuin jos niitä ruusuja olisi alkanut jotenkin peittämään.
T. Se tatskafani
 
vierailija
Yhdessä Espanjan loman stoorissa näkyi gf käsi ja siihen oli ilmestynyt maatuska-tatuointi. Näytti että se oli tatuoitu niiden entisten ruusutatuointien päälle.
Maatuska on käsivarren sisäpinnassa, ruusut ulkopinnassa. Ovat kylläkin melkein kiinni toisissaan, mutteivät päällekkäin
Mulla taas on ihan toisenlaisia kokemuksia ja tuttavia eli ei se aina noinkaan mene. Et siis voi väittää oman kokemuksesi perusteella, että ON USEIN NÄIN. Vanha sanonta "vakka kantensa valitsee" on ihan yhtä pätevä väite. Joka tapauksessa täälläkin on useita ihmisiä, jotka ovat kertoneet niistä positiivisista viboista, joita kyseinen ihminen on herättänyt lyhyissä kohtaamissisa merch-pisteellä. Plus tuo kuuluisa Seiska-juttu silloin kauan sitten... siinäkin jotain "lähipiiriläistä" (ketä lie) oli jututettu ja sanottiin, että on maanläheinen ja joitain muita positiivisia huomioita. En muista. Sitten vielä jos luonnetodisteita halutaan niin eiköhän se, että tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien Kn kavereiden kanssa, kerro asiasta paremmin kuin mitäkään mutut. Myös Aarni taisi kerran ylistää ihanaksi jossain postauksessa/stoorissa, jonka sitten poisti (Jesse ja Ty kuvassa ja joku teksti, että nää ihanat ihmiset tms). Taitaa olla lisääkin näitä, mutta antaapa olla.
Jos luit kommentin, jota kommentoit, huomasit varmasti, että siinä ei otettu mitään kantaa gf:n luonteeseen, joten sen kuvailu/arvailu noiden vähäisten ulospäin näkyvien "todisteiden" avulla on tässä nimenomaisessa keskustelussa täysin epäolennaista. Tässä oli kyse siitä, voiko yleisesti päätellä ihmisen luonteesta jotain sen perusteella, että puoliso on kiltti ja mukava ihminen. Olen eri kuin tuon aiemman kommentin kirjoittaja, mutta sen voin myös vahvistaa, että usein on niin, että kilteillä ja hyväntahtoisilla ihmisillä on ilkeä puoliso. Huom! Usein, ei aina tai edes useimmiten. Ja huom! Ei liity nyt mitenkään K:n tilanteeseen. Ihan äkkisiltään tuli mieleen kymmenkunta sellaista pariskuntaa omasta tuttavapiiristä, eli sillä perusteella voi jo sanoa, että usein on niin.
 

Yhteistyössä