K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sulla on kyllä aika moni asia todella väärin tossa viestissä. Jos vaikka toi viimeinen... ei ole venäläinen ja tiedät sen itsekin. Eikä ole ylipainoinen, senkin tiedät. Täys trolli olet ja huono sellainen. Ja ihan sama mikä oot, voit poistua kuten jo lupasit.
En ole trolli. Trolleja on nämä yhtäkkiä ilmestyneet tekohehkuttajat. Tämä on minun mielipiteeni ja sen esittäminen on kompostissa sallittua. Poistun silloin kun haluan, tässä on ollut keskustelut kesken.
 
vierailija
En ole trolli. Trolleja on nämä yhtäkkiä ilmestyneet tekohehkuttajat. Tämä on minun mielipiteeni ja sen esittäminen on kompostissa sallittua. Poistun silloin kun haluan, tässä on ollut keskustelut kesken.
Hei, kiva tavata, mä olen yksi noista tekohehkuttajista ja ilmaannuin tästä aihepiiristä palstailemaan ihan yhtäkkiä joskus toukokuussa 2023.
 
vierailija
En ole trolli. Trolleja on nämä yhtäkkiä ilmestyneet tekohehkuttajat. Tämä on minun mielipiteeni ja sen esittäminen on kompostissa sallittua. Poistun silloin kun haluan, tässä on ollut keskustelut kesken.
Keskuste sitten, mutta kannattaa hyväksyä se tosiasia, että monet muut saattavat olla kanssasi ihan eri mieltä. Sehän on täälläKIN sallittua. Sitä paitsi, kyllä näitä ty -puolustavia viestejä on ollut ennenkin. Ilmeisesti et kiinnitä huomiota haukkumisiin, mutta et myöskään puolustajiin.
 
vierailija
Keskuste sitten, mutta kannattaa hyväksyä se tosiasia, että monet muut saattavat olla kanssasi ihan eri mieltä. Sehän on täälläKIN sallittua. Sitä paitsi, kyllä näitä ty -puolustavia viestejä on ollut ennenkin. Ilmeisesti et kiinnitä huomiota haukkumisiin, mutta et myöskään puolustajiin.
Olen kyllä ihmetellyt puolustajia aiemminkin mutta viime aikoina on ollut ihme invaasio. Siksi arvelinkin että trollit on keksineet uuden jutun.
 
vierailija
Jos olisin syntynyt vaikka Marsissa ja elänyt sen jälkeen koko elämäni Suomessa ja mahdollisesti/todennäköisesti olisin Suomen kansalainen, olisin sun mielestä edelleen marsilainen. Kyllä varmasti itsekin sanoisin olevani suomalainen. Tää on aika merkillinen ajatusketju, kai tajuat, että Suomessa asuu aika paljon muualta tänne muuttaneita, jotka kokevat olevansa suomalaisia.
Huhuh, että tätäkin pitää selittää.
Muusta en nyt edes jaksa alkaa..
Jotenkin se gf:n tuore maatuskatatuointi tekee vaikeaksi uskoa, ettei venäläisyys olisi vahvasti osa hänen identiteettiään. Eikä siinä ole mitään pahaa. Oudompaa olisi, jos haluaisi repiä itsensä täysin irti juuristaan. Tuo tatuointi on myös rohkea kannanotto, joka ainakin minun mielestäni viestii ylpeyttä omista juuristaan. Tuntuu, että monilla ulkopuolisilla on suurempi halu peitellä sitä venäläisyyttä kuin hänellä itsellään.
 
vierailija
Jotenkin se gf:n tuore maatuskatatuointi tekee vaikeaksi uskoa, ettei venäläisyys olisi vahvasti osa hänen identiteettiään. Eikä siinä ole mitään pahaa. Oudompaa olisi, jos haluaisi repiä itsensä täysin irti juuristaan. Tuo tatuointi on myös rohkea kannanotto, joka ainakin minun mielestäni viestii ylpeyttä omista juuristaan. Tuntuu, että monilla ulkopuolisilla on suurempi halu peitellä sitä venäläisyyttä kuin hänellä itsellään.
Tuore maatuskatatuointi? Mitämitä?
 
vierailija
Jotenkin se gf:n tuore maatuskatatuointi tekee vaikeaksi uskoa, ettei venäläisyys olisi vahvasti osa hänen identiteettiään. Eikä siinä ole mitään pahaa. Oudompaa olisi, jos haluaisi repiä itsensä täysin irti juuristaan. Tuo tatuointi on myös rohkea kannanotto, joka ainakin minun mielestäni viestii ylpeyttä omista juuristaan. Tuntuu, että monilla ulkopuolisilla on suurempi halu peitellä sitä venäläisyyttä kuin hänellä itsellään.
Jep. Venäläisillä taitaa juuret olla tärkeämpiä kuin monelle muulle. Kaksoiskansalaisuuskin taitaa olla, sillä eikös umk:n aikaan sillä ollut vielä suomen ja venäjän lippu insta profiilissa🧐
 

Yhteistyössä