K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä. Mä olen aina ajatellut olevani 100% hetsku mutta hmmm. Tää on jotenkin kiinnostava.

Ja mun mielestä sopivat Kärpän kanssa täydellisesti yhteen.
Mä oon viimeiset vuodet ajatellut olevani jotain muuta 😅 Vaikka heterosuhteissa vain ollut. Mut naiset alkaneet näyttää kiinnostavilta yhä useammin. Heissä myös enemmän "syvyyttä" ja no, enemmän kaikkea? Musta nää on kaks tosi hyvä pari, NM ja K.
 
vierailija
Onko tämä nyt joku uusi trollausvillitys hehkuttaa K:n tyttistä? Jäätävä laardiperse näkyy stoorissa ja yhtäkkiä kaikki muka ihan liekeissä. Tai sitten on todellakin tullut minun aikani poistua keskusteluista, ei löydy enää kompostistakaan itselle sopivaa seuraa.
 
vierailija
Tämä on komposti ja täällä on useita biseksuaaleja, joten totta hemmetissä me katsomme myös saagan naisia sillä silmällä. En ole nähnyt gf:n ulkonäön hehkutusta shippi ketjuissa, valitettavasti paremminkin päinvastoin, mutta nekin kommentit taitaa olla 1-2 hänelle kateellisen ihmisen kirjoittamia.
Ja tottakai voi kehua myös sitä sukupuolta josta ei ole romanttisesti / seksuaalisesti kiinnostunut. Musta S on suorastaan tyrmäävän upea joissakin kuvissaan. Olen ihan heteronainen mutta voin ihastella silti.
 
vierailija
Onko tämä nyt joku uusi trollausvillitys hehkuttaa K:n tyttistä? Jäätävä laardiperse näkyy stoorissa ja yhtäkkiä kaikki muka ihan liekeissä. Tai sitten on todellakin tullut minun aikani poistua keskusteluista, ei löydy enää kompostistakaan itselle sopivaa seuraa.
Poistut koska täällä kehuttiin naista muutaman viestin verran? :D

Tulet kuitenkin takaisin. 😘
 
vierailija
Niin menikin. Kai se on jotakin pettymystä, syy miksi ylipäätään olen kompostissa. Pitkään kuvittelin että K on jotain spesiaalia. Nyt olen jotenkin havahtunut huomaamaan että onkin tavallinen ukkeli joka seurustelee ylipainoisen venäläisnaisen kanssa.
Ihan kaikki miehet on vaan tavallisia ukkeleita vaikka kuinka yrität nostaa jalustalle.
 
vierailija
Ai samperi, oonkohan sun sivupersoona joka on koko ajan luullut olevansa itsenäinen olento?
Siis se muakin tässä nyt alkoi vähän jänskättämään 🫣😬. Mut ajattele jos me ollaan molemmat vaikka niitä Aarnin sivupersoonia ja höpötetään täällä vaan ihan keskenämme. Ollaan tietenkin myös kaikki trollit ja katkeroituneet kirjoittajat.

Mä lähden nukkumaan ja toivon että herään aamulla jossain ihan muussa elämässä, missä en ole ikinä kuullutkaan koko Käärijästä 🫠
 

Yhteistyössä