K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No väännän rautalangasta. Mut siis kiusatakseen, provoillakseen, ärsyttääkseen jotain K&B shippaajia vaikka kehuvat K:n tyttöystävää.
Tämä on komposti ja täällä on useita biseksuaaleja, joten totta hemmetissä me katsomme myös saagan naisia sillä silmällä. En ole nähnyt gf:n ulkonäön hehkutusta shippi ketjuissa, valitettavasti paremminkin päinvastoin, mutta nekin kommentit taitaa olla 1-2 hänelle kateellisen ihmisen kirjoittamia.
 
vierailija
Tämä on komposti ja täällä on useita biseksuaaleja, joten totta hemmetissä me katsomme myös saagan naisia sillä silmällä. En ole nähnyt gf:n ulkonäön hehkutusta shippi ketjuissa, valitettavasti paremminkin päinvastoin, mutta nekin kommentit taitaa olla 1-2 hänelle kateellisen ihmisen kirjoittamia.
Mä itse asiassa olen melkein alusta asti sanonut että kaunis nainen. Mutta ne kommentit vaan häipyy sieltä jostain kumman syystä 😁

T. Se hetsku nainen
 
vierailija
Mä itse asiassa olen melkein alusta asti sanonut että kaunis nainen. Mutta ne kommentit vaan häipyy sieltä jostain kumman syystä

T. Se hetsku nainen
Hänessä on jotain spessua, aiemmin tossa sanoinkin, musta se on kiinnostavan oloinen ja seksikäs. Ei välttämättä perinteisellä tavalla 'kaunis' mut nätti ja erityisesti seksikäs.
 
vierailija
Hänessä on jotain spessua, aiemmin tossa sanoinkin, musta se on kiinnostavan oloinen ja seksikäs. Ei välttämättä perinteisellä tavalla 'kaunis' mut nätti ja erityisesti seksikäs.
Tämä. Mä olen aina ajatellut olevani 100% hetsku mutta hmmm. Tää on jotenkin kiinnostava.

Ja mun mielestä sopivat Kärpän kanssa täydellisesti yhteen.
 

Yhteistyössä