K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Odotin, nyt ei K:n kannata mennä Sloveniaan, jos ylimääräisiä on mukana.
Puutarhalta kopsattu teksti, sopii hyvin vastaukseksi tähän:
"Avokki on ollut koko ajan kuvioissa mukana ehkä ekaa viisuviikkoa ja prepartyjä lukuunottamatta. Plus NT:n aikaista matkaa Turkuun. Että eiköhän B ole jo hyväksynyt sen asian, että jos haluaa K:n niin pakettiin kuuluu mukaan NM. Olipa nyt sitten kyseessä pelkkä ihana ystävyys tai something more tai joku muu järjestely."
Uskon siis että ihan hyvin voivat nähdä K:n matkaseurasta riippumatta.
 
vierailija
Puutarhalta kopsattu teksti, sopii hyvin vastaukseksi tähän:
"Avokki on ollut koko ajan kuvioissa mukana ehkä ekaa viisuviikkoa ja prepartyjä lukuunottamatta. Plus NT:n aikaista matkaa Turkuun. Että eiköhän B ole jo hyväksynyt sen asian, että jos haluaa K:n niin pakettiin kuuluu mukaan NM. Olipa nyt sitten kyseessä pelkkä ihana ystävyys tai something more tai joku muu järjestely."
Uskon siis että ihan hyvin voivat nähdä K:n matkaseurasta riippumatta.
En muutenkaan ymmärrä, että miksi B:tä haittaisi kavereidensa puolisot. Joku ihmeellinen oletus joillakin, että B olisi halunnut K:sta jotakin enemmän. Koko ajan kutsunut K:ta kaveriksi ja veljeksi sekä kutsunut heidän viisu materiaalia fanserviceksi. B nyt katselee joka toista miespuolista henkilöä ”rakastuneesti” ja saattaa hakeutua hyvinkin lähelle heitä. Se nyt sattuu kuulumaan B:n perusluonteeseen.
 
vierailija
Puutarhalta kopsattu teksti, sopii hyvin vastaukseksi tähän:
"Avokki on ollut koko ajan kuvioissa mukana ehkä ekaa viisuviikkoa ja prepartyjä lukuunottamatta. Plus NT:n aikaista matkaa Turkuun. Että eiköhän B ole jo hyväksynyt sen asian, että jos haluaa K:n niin pakettiin kuuluu mukaan NM. Olipa nyt sitten kyseessä pelkkä ihana ystävyys tai something more tai joku muu järjestely."
Uskon siis että ihan hyvin voivat nähdä K:n matkaseurasta riippumatta.
Ne on kolmistaan, NM auttaa ja häärää keinun kanssa
 
vierailija
Olen kerran ostanut häneltä merchiä keikkapaikalla ja minusta hän oli kyllä oikein herttainen ja ystävällinen.
Sama kokemus itselläni! Olen itse tosi iloinen, että ovat löytäneet toisensa. Vaikka en toki tunne sen enempää kumpaakaan, mutta GF luonnollisuus, rentous ja ystävällisyys noissa tilanteissa yhdistettynä muokkaamattomaan olemukseen on minusta hyvä mätsi sellaisen hennilön kanssa, jota kuvataan ystävällisenä, herkkänä ja joka tykkää aitoudesta.
 
vierailija
Sama kokemus itselläni! Olen itse tosi iloinen, että ovat löytäneet toisensa. Vaikka en toki tunne sen enempää kumpaakaan, mutta GF luonnollisuus, rentous ja ystävällisyys noissa tilanteissa yhdistettynä muokkaamattomaan olemukseen on minusta hyvä mätsi sellaisen hennilön kanssa, jota kuvataan ystävällisenä, herkkänä ja joka tykkää aitoudesta.
Kädet täynnä tatskoja, onpa luonnollinen.
 
vierailija
Näin mäkin aattelen. Ja eikös Serbiassa ollut joku rajahommakin, jossa voi kestää. En usko, että B sinne ajaa
Serbia ei oo EU eikä Schengen aluetta, mutta ei siellä rajalla nyt mahdottoman pitkään pitäisi kestää varsinkaan jos EU passilla kulkee. Koskee siis myös lentomatkustajia yhtä lailla, ei vain autoilijoita. Mutta en kyllä tajua miksi B tuonne menisi. K on siellä ystävänsä häissä eikä muuten vaan hengailemassa.
 
vierailija
Oon samaa mieltä. GF on mukavan oloinen ja näköinen ihminen. Toki hänelle ollaan kateellisia ja siksi yksi jos toinenkin täällä ja vauvalla on häntä haukkunut ilkein nimityksin. Ilman mitään perusteita. Julkisuuden henkilö hän ei ole. Ei ole tehnyt mitään väärää tai ilkeää. Joten haukut aivan typeriä.
 
vierailija
Serbia ei oo EU eikä Schengen aluetta, mutta ei siellä rajalla nyt mahdottoman pitkään pitäisi kestää varsinkaan jos EU passilla kulkee. Koskee siis myös lentomatkustajia yhtä lailla, ei vain autoilijoita. Mutta en kyllä tajua miksi B tuonne menisi. K on siellä ystävänsä häissä eikä muuten vaan hengailemassa.
Ja kyllähän B:llä ajamiseenkin menee aikaa, jos Serbiaan menisi? Hänellä tuskin kauheesti on aikaa ajella edestakaisin, kun torstainakin on se Krisin isän keikkakin, jossa mukana ja varmasti hänellä ja Krisillä on vielä siihen liittyviä treenejä plus Joksut luultavasti tekevät vielä sitä levyäkin viikolla, kun kerran se ei vielä ole valmis ja lokakuun loppuun ei ole kuin reilu kuukausi. Jos jossain tapaavat niin luultavasti Sloveniassa
 

Yhteistyössä