K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta on ihan tavallista ja normaalia, että keskustelut muuttuu seuran mukaan. Kyllä siinä kuitenkin on oma itsensä. Etkö ole huomannut tällaista ilmiötä.
Tietysti. Mutta ei ainakaan oman kokemuksen mukaan mikään ei muutu mitenkään olennaisesti. Tottakai jos on isompi seurue, tämän huomaa selvemmin. Ei tämä kuitenkaan häiritse kenenkään keskinäisiä välejä. Kyllä siinä seurassakin yleensä jotkut juttelee ihan kahdestaan ja jopa vetäytyy erikseen hetkeksi.
 
vierailija
Twitterissä Sadien fanit on raivoissaan siitä kuvan julkistamisesta. Näyttävät kunnioittavan suuresti idolinsa toivetta yksityisyydestä. Siksi Sadie saa rauhassa matkustaa ympäri maailmaa, kun fanit eivät julkaise hänestä kuvia.
Hah, kuitenkin joka kerta kun sadiesta tulee jotain paparazzikuvia tyyliin vaan jostain liikennevaloista, sen fanit onnesta soikeana niitä ihastelee.
 
vierailija
Onko täällä muita ”moni shippaajia”. Mulle käyn niin K&B, S&B kuin D&B ja Jan&B? Myös kolmen kimpat mxmxm tai mxnxm käy, mutta jostakin syystä nxmxn ei kiinnosta yhtään.
Kyllä vaan, monenlaiset vaihtoehdot kiinnostaa! Välillä vähän kiinnostus vaihtelee esim just nyt en hirveästi ole kiinnostunut bojanin suhteista, vaikka niistä on eniten kohinaa. Tällä hetkellä mulla on jance-kausi 😀 Tai no, jos kris js damon ottais boitsun kimppaan niin sekin kyllä kiinnostaisi. Mutta just nyt bojan on mulle lähinnä joksujen söpöliini, jonka menemisiä en kovin aktiivisesti seuraile, mutta kuten sanottu, fiilikseni vaihtelevat ja rnsi viikolla saattaa olla jo ihan toinen tilanne. En oikein tiedä sadiesta mitään niin se on jäänyt itelleni vähän etäiseksi ainakin yhdistettynä boitsuun. Mua ehkä enemmän kiinnostaisi tietää mikä sen ja sen Rosen kuvio on, mutta turha kai toivoa että se koskaan paljastaisi mitään ihmissuhteistaan.
 

Yhteistyössä