K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kyllä usko. Olisiko muka joku sisäpiiriläinen vauvalla kertomassa?
K itse kertonut menevänsä Serbiaan häihin. Ei tarvitse osata muuta kuin päätellä, että todennäköisesti tyttöystävä kutsuttu ja K avecina mukana. Tyttöystävällä sukujuuria idässä niin on todennäköisempää että häät ovat hänen lähipiirissään.
 
vierailija
Häät on kyllä mainittu vuosi takaperin, mutta muuten kohtalaisen huvittavaa että heti kun tieto Serbiasta tuli niin jollain on heti varmaa tietoa. Ois vaikka spoilannut sen aikasemmin. Nyt se kuulostaa vain trollaukselta. Etenkin kun tuolla keskusteltiin aikaisemmin onko kyseessä viime kesänä varattu yksityiskeikka häihin vai jonkun tutun häät tai Jokereihin. Linkki löytyi heti NM:ään. :D
 
vierailija
Onko kukaan hovista vielä laittanut Suomesta stooria?
Jesse lensi Suomeen jo muutama päivä sitten ja Mikke lensi eilen jonnekin, oletettavasti kotiin. Härtsällä huomenna Suomessa mainostamansa työjuttu eli ei voi olla Serbiassa. Daltonit ei paljoa postaile muutenkaan, mutta heidän kanssaan K ei yleensä matkusta lomamatkoilla. Ei jää montaa seuralaisvaihtoehtoa Serbiaan.
 
vierailija
K itse kertonut menevänsä Serbiaan häihin. Ei tarvitse osata muuta kuin päätellä, että todennäköisesti tyttöystävä kutsuttu ja K avecina mukana. Tyttöystävällä sukujuuria idässä niin on todennäköisempää että häät ovat hänen lähipiirissään.
Minä en taas usko, kun Mikkekin mukana ja mahdollisesti muitakin, luulen, että K kutsuttu johonkin esiintyisikö häissä?
 
vierailija
Häät on kyllä mainittu vuosi takaperin, mutta muuten kohtalaisen huvittavaa että heti kun tieto Serbiasta tuli niin jollain on heti varmaa tietoa. Ois vaikka spoilannut sen aikasemmin. Nyt se kuulostaa vain trollaukselta. Etenkin kun tuolla keskusteltiin aikaisemmin onko kyseessä viime kesänä varattu yksityiskeikka häihin vai jonkun tutun häät tai Jokereihin. Linkki löytyi heti NM:ään. :D
Ei välttämättä, voi olla esim joku joka tuntee sen sukulaisen tai seuraa vaan somessa mutta ei yhdistänyt tyttikseen, on nähnyt nyt jotain ajankohtaisia hääpostauksia, nähnyt Kärpyn päivitykset ja muistanut ne hääpuheet, laskenut 1+1, käynyt katsomassa sukulaisen seurattavat ja havainnut että tyttishän se siellä.

En siis itse tiedä mistään mitään ja trolliksi muutenkin epäilen, mutta joku tänsuuntainen on silti yksi mahdollisuus.
 
vierailija
Sori mutta musta vain tuntuu, että NM:llä aina koitetaan trollata. Nytkin ilmeisesti hänen mahdollista läsnäoloa tuputetaan, koska moni ajattelee K:n jatkavan matkaa Sloveniaan tai B tulisi Serbiaan. Heidän välillään on vain 5 tunnin ajomatka. Jokerit olivat vasta hetki sitten itsekin siellä gaalassa ja punasella matolla Belgradissa, missä K parhaillaan on.
 

Yhteistyössä