K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sitten kannata linkata tänne artikkelia random henkilöstä ja spekuloida hänen seksuaalisella käyttäytymisellään ja verrata häntä B:hen. Todella tekopyhää ja Kaksinaismoralistista. Omakohtaiset jutut ovat osa keskustelua ja ovat aina kuuluneet näihin ketjuihin.
En mä mitään spekuloinut. Se luki ihan siinä itse artikkelissa. Että tuollaisiakin ihmisiä on. Eivät keskity muihin ihmisiin, vaan työhönsä. Ajanjakso.
 
vierailija
Eli täällä on meillä nyt se, joka on lukittanut kaikki paatit vauvalla ja edelleen kulkee mukana vaikka meidän jutut ärsyttää. Ei voi muuta sanoa että huvinsa kullakin. Ja kullillakin. Porkkana-aukossa tai suussa tai missä vaan.

Mutta kiitos sinulle että olet osittain vaikuttanut maailmanlaajuisen munanlutkuttajakultin muodostumiseen. Meitä ei pysäytä enää mikään ❤
 
vierailija
Kyllähän seksiinkin liittyy tunteet.
Todellakin. Kärtsäkin on todennut haastattelussa (olikohan Roope Salminen), ettei homma vaan ala pelittään, ellei ole minkäänlaista tunnesidettä toiseen osapuoleen. Käyttikö vielä jopa sanaparia, ettei pysty. Tulkitsemmeko niin, että hän ei ole harrastanut / harrasta yhden yön suhteita?
Bojan taas on todennut, ettei suutele suulle vieraita ihmisiä.
 
vierailija
Mitä luulet, jos B:ltä kysyttäisiin, että miltä tuntuu, kun hänen seksuaalista suuntaamista ja käyttäytymistä pohditaan? Mitä luulet vastaavan tähän?
Tämä on harmitonta siihen nähden, että mietitään S ja B suhdetta niin täältä tän aiheen jutut nousee X:ään ja gossip sivuille, ellei joku kirjoittaja jopa sitten vie niitä sinne kuin joku suuntautumisen pohdinta, vielä kun näistä muista näkee, että se on omaa pohdintaa ja lisäksi uskon B:n tietävän tälläisiäkin asioita pohdittavan ihan vaikka lavakäytöksenkin perusteella.
 
vierailija
Todellakin. Kärtsäkin on todennut haastattelussa (olikohan Roope Salminen), ettei homma vaan ala pelittään, ellei ole minkäänlaista tunnesidettä toiseen osapuoleen. Käyttikö vielä jopa sanaparia, ettei pysty. Tulkitsemmeko niin, että hän ei ole harrastanut / harrasta yhden yön suhteita?
Bojan taas on todennut, ettei suutele suulle vieraita ihmisiä.
Eikö B sanonut viisujen aikaan ettei suutele suulle koska haluaa vältää sairastumasta? Vai missä muussa yhteydessä se on tuosta puhunut?
 
vierailija
Kysyn uudestaan: mitä luulet B:n vastaavan jos häneltä kysytään mitä mieltä hän on siitä että hänen seksielämällään spekuloidaan netissä? Miten voit kirkkain silmin väittää että toimintasi on ok?
Sanoisin, että mun oli pakko nostaa sekin näkökulma esille, että hän ei harrasta irtosuhteita, kun en häntä tunne. Eli en voi lähtökohtaisesti olettaa, että hänellä on säätöä, vaan pidin mahdollisena, että arvostaa rakkautta ja seksiä sillä tavalla, että haluaa sitä varten parisuhteen. Ja jos näin ei hänen sanansa mukaan sattuisi oikeasti olemaan, niin sitten mulla ei ole siihen mitään sanomista.
 
vierailija
Eli täällä on meillä nyt se, joka on lukittanut kaikki paatit vauvalla ja edelleen kulkee mukana vaikka meidän jutut ärsyttää. Ei voi muuta sanoa että huvinsa kullakin. Ja kullillakin. Porkkana-aukossa tai suussa tai missä vaan.

Mutta kiitos sinulle että olet osittain vaikuttanut maailmanlaajuisen munanlutkuttajakultin muodostumiseen. Meitä ei pysäytä enää mikään
❤ Just näin. Mäkin liityn nyt munanlutkuttajiin. Kai seuraan pääsee mukaan maton nuolijat?
 
vierailija
Sanoisin, että mun oli pakko nostaa sekin näkökulma esille, että hän ei harrasta irtosuhteita, kun en häntä tunne. Eli en voi lähtökohtaisesti olettaa, että hänellä on säätöä, vaan pidin mahdollisena, että arvostaa rakkautta ja seksiä sillä tavalla, että haluaa sitä varten parisuhteen. Ja jos näin ei hänen sanansa mukaan sattuisi oikeasti olemaan, niin sitten mulla ei ole siihen mitään sanomista.
Tämäkin "mun oli pakko" nostaa mun niskavillat pystyyn 😬

Parasosiaalista fanitusta parhaimmillaan.
 
vierailija
Eli täällä on meillä nyt se, joka on lukittanut kaikki paatit vauvalla ja edelleen kulkee mukana vaikka meidän jutut ärsyttää. Ei voi muuta sanoa että huvinsa kullakin. Ja kullillakin. Porkkana-aukossa tai suussa tai missä vaan.

Mutta kiitos sinulle että olet osittain vaikuttanut maailmanlaajuisen munanlutkuttajakultin muodostumiseen. Meitä ei pysäytä enää mikään
En ole se henkilö.
 

Yhteistyössä