K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Periaatteessa kyllä. Tuskin esim Joymuffin ois toivonut, että Bojan oli vaisu keikalla. Tai joku (en siis viittaa Joyhin enää) ihminen saattaa saada vibat että K&B välit on kireät vaikkei toivoisi jne jne
Jos nyt ymmärsin tän viittaukset oikein niin mä huomasin itsessäni just tällasen reaktion maaliskuussa. En siis ole juurikaan kiinnostunut kärtsästä eikä bojere-shippi ole mulle millään tavalla tunteita herättävä, ei siis edes ärsyttävä. Mutta kun näin kultsalta kuvatut videot jossa k mussutti sipsejä bojanin edessä, mulle tuli vaikutelma, että nyt ei oikein oo kummallakaan erityisen kivaa. Ihmettelin silloisia kommentteja vauvalla, että b on vaikeena kun k niin seksikkäästi syö sipsejä, koska en itse nähnyt siinä vähäistäkään seksikkyyttä. Mulle siis se hetki näytti siltä, että ne ei löydä mitään keskusteltavaa eivätkä jaksa edes yrittää ja ovat siinä nyt vähän väkinäisinä. Kun sitten näin muita videoita ihan samasta paikasta, tunnelma olikin ihan toinen. Eli viboja syntyy varmaan aina, kun kyllähän ihminen pyrkii jotenkin tulkitsemaan ympäristöään ja toisten ihmisten fiiliksiä, eikä siihen välttämättä liity mitkään toiveet. Ennakkokäsitykset ja omat kokemukset tietysti vaikuttaa tulkintoihin.
 
vierailija
Mutta ihan mikä vain voi olla verrannollista sitten, se juttu on ihan turha esimerkki. Voin linkata tänne sen Käärijän haastattelun jossa hän sanoo pyörittäneensä neljää naista yhtä aikaa ja sanoa että B luultavasti tekee samoin myös kun hänen sielunveljensä teki niin.
Se oli viesti niille, joista on harhaista kannattaa ajatusta, että B voi olla ilman seksiä pitkiäkin aikoja.
 
vierailija
Eivät ole. Ootko niin tyhmä, ettet tajua, että
nämä ketjut näkyvät sillä Aihe vapaa -palstan etusivulla ja ihan kuka vaan Kaksplussalla palstaileva voi ne avata?
Taas muuten oletat jotain mistä sulla ei voi olla yhtään sen parempaa tietoa kuin kenelläkään muulla. Eikö sulla ole minkään tason itsekritiikkiä? Saarnaat muille asiasta X ja teet itse perässä.
 

Yhteistyössä