K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viettien varassa oleva eläin tarkoitti näitä kommentoijia, joiden mielestä "on varmaa", ettei Bojan ole nyt ilman seksiä. On ollut ketjussa aina säännöllisin väliajoin väittämättä tätä.
Sä nyt itse tuot tänne sellaisen aiheen, joka ei meille kuulu ja kutsut toisia kommentoijia aika tökeröillä nimityksillä. Mä nyt lähinnä puutun tähän puoleen.
 
vierailija
Mulla jotenkin pistää vastaan nää tällaiset spekuloinnit, siis harrastaako seksiä ja kuinka usein ja kenen kanssa. Tässä mennään jotenkin jo niin henkilökohtaisiin asioihin ja pohditaan ihan tosielämän asioita, että tää ei ole enää shippausta eikä tarinointia. Ne shippauksetkin (vaikka en itse sitä harrastakaan) voi jotenkin vielä ymmärtää niin, että on olemassa hahmo, joka muistuttaa tosielämän Btä ja sen ympärille rakennetaan tätä tarinaa. Mutta sitten kun aletaan puhua, että paljonko oikeasti harrastaa seksiä ja onko irtosuhteita vai mitä, niin tämä menee pahemmin yli. Saatteko kiinni mitä tarkoitan?
Olen samaa mieltä. Vaikka toisaalta on hyvä, että seksiin liittyvistä asioista puhutaan nykyisin avoimemmin, niin jonkinlaisia hyviä tapoja ja makua näihin juttuihin kaipaisi. Ihan yleisestikin eikä vain täällä palstalla.
 
vierailija
On kyllä epätavallista.

En kutsuisi 1/3 mitenkään erityisen epätavalliseksi. Ja tähän ei sisälly avoimet ja muut sen tyyppiset suhteet.


Tässä ihan kunnon tilastoja. Edelleenkään ei vaikuta suorastaan harvinaiselta. Etenkin kuvioiden 3 ja 4 kohdalla.
 
vierailija
Nää "vibat"on aina omia toiveita niinkuin edellinen kirjoittaja mainitsi.
Vai oletko lukenut "viboista" jotka ovat omia toiveita vastaan.
Periaatteessa kyllä. Tuskin esim Joymuffin ois toivonut, että Bojan oli vaisu keikalla. Tai joku (en siis viittaa Joyhin enää) ihminen saattaa saada vibat että K&B välit on kireät vaikkei toivoisi jne jne
 
vierailija
Et ole yhtään sen parempi tai moraalisesti pätevämpi, kuin muutkaan. Olen kyllä nyt sitä mieltä, että tämä keskustelu B:stä voitasiin lopettaa. Nämä on hänen yksityisasioitaan.
Et ole ikinä sitä mieltä kun täällä riekutaan B:stä jotain perverssiä tehden. En siis puhu asiallisista kommenteista vaan asiattomaan tyyliin asialla mässäilevistä.
 
vierailija
Eli huonompi.
Tässä hei se viesti, joka kertoo kaiken oleellisen tästä ihmisestä. Ei tän kanssa kannata lähteä jankkaamaan. Suurin osa meistä muista on kyllä ihan järkeviä ja tietää että Boitsu tekee ihan just niin kuten hänestä hyvälle tuntuu, eikä tuomita häntä vaikka joisikin välillä alkoholia, vaikka nyt siitä pahvimukista, tai polttaisi pari sätkää, tai harrastaisi hui kamalaa seksiä.
 
vierailija
Et ole ikinä sitä mieltä kun täällä riekutaan B:stä jotain perverssiä tehden. En siis puhu asiallisista kommenteista vaan asiattomaan tyyliin asialla mässäilevistä.
On vähän eri asia kuumistella vaikka Bojania kuristamassa Krisiä lavalla kun kirjoitella hänen oikeasta seksielämästään. Ootko yksi Bojanin ”puolustajista”? Helvetin tekopyhää settiä taas jos olet.
 
vierailija

En kutsuisi 1/3 mitenkään erityisen epätavalliseksi. Ja tähän ei sisälly avoimet ja muut sen tyyppiset suhteet.


Tässä ihan kunnon tilastoja. Edelleenkään ei vaikuta suorastaan harvinaiselta. Etenkin kuvioiden 3 ja 4 kohdalla.
Huoooh. TOIVOTTAVASTI et ole maisteri. Ensinnäkin, keiltä tuota on kysytty ja missä yhteydessä? Joillain seksimessuilla? Sukupuolitautiklinikalla?
Toiseksi, nyt oli puhe LUVALLA vieraissa käymisestä. Enpä nähnyt tuossa mainintaa, että 1/3 oli ihan lupa käydä panemassa muita.
🤦‍♀️
 
vierailija
Huoooh. TOIVOTTAVASTI et ole maisteri. Ensinnäkin, keiltä tuota on kysytty ja missä yhteydessä? Joillain seksimessuilla? Sukupuolitautiklinikalla?
Toiseksi, nyt oli puhe LUVALLA vieraissa käymisestä. Enpä nähnyt tuossa mainintaa, että 1/3 oli ihan lupa käydä panemassa muita.
Siinä on perässä sitä ihan kunnon tilastoa. Ja ei ollut puhe pelkästään luvalla vieraissa käymisestä. Nimenomaan luvalla tai ilman.
 
vierailija
Mä ainakin yritän näissä mun kommenteissa tuoda asiaa yleisellä tasolla esille, kun kirjoitan, ettei ihmisen ulkonäöstä, olemuksesta tms. voi päätellä mitään hänen seksuaalisesta käyttäytymisestään. Eikä monipuolinen ja vilkas seksielämä tee kenestäkään huonoa tai jotenkin alempitasoista ihmistä. Enkä ymmärrä sitäkään, että miksi tähän keskusteluun vedetään mukaan joku random ravintoloitsija, jonka seksuaalisella käyttäytymisellä ei ole mitään tekemistä koko ketjun tai Bojanin kanssa. Meistä kukaan ei tiedä, että miten B käyttäytyy yksityiselämässään, eikä se meille kuulukaan.
Tätä samaa myös yritin sanoa ja ihan yleisellä tasolla, ei niin että ajattelisin tämän keskustelun mitenkään liittyvän shippaukseen tai edes vain Bojaniin. Nimenomaan me ei voida tietää hänen kohdalla miten suhtautuu tai käyttäytyy näihin asioihin liittyen, eikä ole mitään tarvettakaan tietää.

Mutta en mitenkään voi hyväksyä myöskään sitä, että tehdään sellaisia yleistyksiä, että B ei varmasti harrasta seksiä, koska kaikki jotka niin tekevät, ovat huonoja ihmisiä. Kun näinhän asia ei nyt kuitenkaan ole.

Mutta ehkä se onkin taas vain tuo yksi täällä, joka ei pysty ymmärtämään, että jos ihminen harrastaa seksiä, hän ei silti ole mitenkään alempiarvoinen, huonosti koulutettu, eläimeen verrattavissa jne. mitä nyt muita pöyristyttäviä väitteitä hän täällä laukoo. Hänelle on varmaan yllätys, että ihan fiksut, sivistyneet, kivat, mukavat ja symppiksetkin ihmiset ja ns. hyvät tyypit voivat harrastaa seksiä ja joskus ihan irtopanojakin ihan vain siksi, että tykkäävät niin tehdä. Ja että silla ei ole mitään vaikutusta siihen, millaisia he ihmisinä ovat muuten.
 
vierailija
No juuri näin. Eli te joista hän sijoittuu enemmistöön, turha sen perusteella kertoa muille että asia "on niin".
Menee jo absurdiksi koko keskustelu ja se ei edelleenkään kuulu meille, että mitä B tekee kotiseiniensä
Et ole ikinä sitä mieltä kun täällä riekutaan B:stä jotain perverssiä tehden. En siis puhu asiallisista kommenteista vaan asiattomaan tyyliin asialla mässäilevistä.
Et tiedä, mitä täällä kirjoitan. Minusta kuumistelu on täysin sallittua ja toivottavaa, vaikka en itsekään ole ns. saumojen tiirailija. Se miksi puutun täällä tähän keskusteluun on se, ettei toisia kommentoija voi nimitellä ja halventaa sen takia, koska heillä on ehkä vilkas seksielämä. Se ei ole asiallista. Ei ole myöskään asiallista tuoda tähän keskusteluun mukaan jotain random ravintoloitsijaa ja yrittää verrata B:tä häneen.
 
vierailija
Huoooh. TOIVOTTAVASTI et ole maisteri. Ensinnäkin, keiltä tuota on kysytty ja missä yhteydessä? Joillain seksimessuilla? Sukupuolitautiklinikalla?
Toiseksi, nyt oli puhe LUVALLA vieraissa käymisestä. Enpä nähnyt tuossa mainintaa, että 1/3 oli ihan lupa käydä panemassa muita.
Oletko käynyt terapiassa purkamassa näitä epänormaaleja tuntemuksiasi seksiin liittyen? Miksi seksi ja siitä pitävät ihmiset on sulle lähtökohtaisesti pahoja, ällöttäviä ja eläimellisiä?
 
vierailija
Mun tekisi mieli joskus kysyä, että kuinka moni oikeasti uskoo B:n & S:n seurustelevan ja kuinka monelle se on kieli poskella huumoria tai esim. puhdasta vit*uilua. Kyllähän tästä keskustelusta pystyy joskus päättelemään, että koko homma vedetään läskiksi ja että lopulta se muuttuu pelkäksi BoJere ja S&B osapuolten kuittailuksi toisilleen. Sivullisena tätä vääntöä on joskus raskasta katsella, mutta joskus se taas on komiikkaa parhaimmillaan. Itsekin olen joskus heittänyt tahallani vettä lisää myllyyn, kun keskustelu on mennyt naurettavaksi. Vaikka spekuloin täällä erilaisilla skenaarioilla ja herkuttelen eri m/m komboilla, niin mulle tämä on pelkkää leikkiä ja mielipiteeni asioista saattaa vaihtua päivittäin, koska tämän ei pitäisi olla niin vakavaa.
Uskon kyllä näiden todisteiden valossa, että jotain on ollut. Tää ei ole varsinaisesti leikkiä mulle, kun kyse oikeista ihmisistä, mutta tykkään kyllä miettiä, että kenen kahvikuppi kuvassa onkaan. Muista asioista heitän kyllä ronskia huumoria.
 

Yhteistyössä