K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En isko että Bojanilla on ketään. Ei kaikilla ole sellaista tarvetta eivät ole eläimiä viettitasolla. Ei ole mm. tälläkään henkilöllä (lue juttu loppuun)
No siis voihan seksielämää olla ilman parisuhdettakin.
 
vierailija
Vähän samat huomiot. Musta tuntuu, että kaikki jotka sanovat olevansa sitä mieltä, ettei s ja b ole missään romanttisessa suhteessa, saavat kärsiä jonkun yksittäisen harhaisesta bojere-käsityksestä. Olen jo lakannut selittämästä että en usko myöskään heidän olevan pariskunta kun sitten tuodaan aina joku jonkun ihan toisen kirjoittama viesti minulle selitettäväks että miksi sitten kirjoitin näinh ja noin. En tiedä mikä on johtanut siihen ajatukseen, että vain hysteerisimmät bojere shipparit eivät ajattele b ja s olevan parisuhteessa.
Mun tekisi mieli joskus kysyä, että kuinka moni oikeasti uskoo B:n & S:n seurustelevan ja kuinka monelle se on kieli poskella huumoria tai esim. puhdasta vit*uilua. Kyllähän tästä keskustelusta pystyy joskus päättelemään, että koko homma vedetään läskiksi ja että lopulta se muuttuu pelkäksi BoJere ja S&B osapuolten kuittailuksi toisilleen. Sivullisena tätä vääntöä on joskus raskasta katsella, mutta joskus se taas on komiikkaa parhaimmillaan. Itsekin olen joskus heittänyt tahallani vettä lisää myllyyn, kun keskustelu on mennyt naurettavaksi. Vaikka spekuloin täällä erilaisilla skenaarioilla ja herkuttelen eri m/m komboilla, niin mulle tämä on pelkkää leikkiä ja mielipiteeni asioista saattaa vaihtua päivittäin, koska tämän ei pitäisi olla niin vakavaa.
 
vierailija
En isko että Bojanilla on ketään. Ei kaikilla ole sellaista tarvetta eivät ole eläimiä viettitasolla. Ei ole mm. tälläkään henkilöllä (lue juttu loppuun)
Se että ihminen harrastaa seksiä muiden kanssa, ei tee hänestä viettitasolla olevaa eläintä. Toki näinkin voisi sen kuvailla, mutta sä tarkoitit asiaa negatiivisessa valossa. Bojan ei ole millään tavoin sen huonompi ihminen (kukaan ei ole), vaikka hän harrastaisi seksiä joka viikko eri ihmisen kanssa. Jos ei kuitenkaan tehtäisi seksin harrastamisesta mitään tabua, koska se on normaali elämään kuuluva asia (ainakin monille). Bojan joko harrastaa seksiä tai sitten ei, se on hänen oma asiansa ja hän saa toimia juuri niinkuin haluaa.
 
vierailija
Se että ihminen harrastaa seksiä muiden kanssa, ei tee hänestä viettitasolla olevaa eläintä. Toki näinkin voisi sen kuvailla, mutta sä tarkoitit asiaa negatiivisessa valossa. Bojan ei ole millään tavoin sen huonompi ihminen (kukaan ei ole), vaikka hän harrastaisi seksiä joka viikko eri ihmisen kanssa. Jos ei kuitenkaan tehtäisi seksin harrastamisesta mitään tabua, koska se on normaali elämään kuuluva asia (ainakin monille). Bojan joko harrastaa seksiä tai sitten ei, se on hänen oma asiansa ja hän saa toimia juuri niinkuin haluaa.
Kommentti viittasi siihen pakotukseen täällä, ettei ihmine voi elää harrastamatta seksiä. Sellainen ihminen on viettitasoinen eläin.
 
vierailija
Se että ihminen harrastaa seksiä muiden kanssa, ei tee hänestä viettitasolla olevaa eläintä. Toki näinkin voisi sen kuvailla, mutta sä tarkoitit asiaa negatiivisessa valossa. Bojan ei ole millään tavoin sen huonompi ihminen (kukaan ei ole), vaikka hän harrastaisi seksiä joka viikko eri ihmisen kanssa. Jos ei kuitenkaan tehtäisi seksin harrastamisesta mitään tabua, koska se on normaali elämään kuuluva asia (ainakin monille). Bojan joko harrastaa seksiä tai sitten ei, se on hänen oma asiansa ja hän saa toimia juuri niinkuin haluaa.
On siis paljon todennäköisempää, että Bojan ei harrasta seksiä kun ei ole parisuhteessa, kuin että olisi eläin viettien tasolla, jonka on pakko hakea sitä ilman rakkautta ja turvallisuutta intiimiydestä jne.
 
vierailija
En isko että Bojanilla on ketään. Ei kaikilla ole sellaista tarvetta eivät ole eläimiä viettitasolla. Ei ole mm. tälläkään henkilöllä (lue juttu loppuun)
Kyseinen henkilö kertoo näin; Olen uhrannut sille (ravintola alalle) oikeastaan kaiken. Tyttöystäviä, perhesuhteita, oman terveyteni ja talouteni…

Miksi B tekisi näin?
 
vierailija
On siis paljon todennäköisempää, että Bojan ei harrasta seksiä kun ei ole parisuhteessa, kuin että olisi eläin viettien tasolla, jonka on pakko hakea sitä ilman rakkautta ja turvallisuutta intiimiydestä jne.
Älä kuvittele tuntevasi Bojania. Sun arvio hänestä voi mennä täysin metsään. Sitäpaitsi miksei seksi voisi olla hänelle seksiä? Miksi pitäisi hakea rakkautta ja turvallista intiimiyttä, miksei hän saisi vaan huvitella? En tunne B:tä, enkä tiedä mitä hän haluaa, mutta en myöskään oleta asioita hänestä niinkuin sinä. Itse olen ollut naimissa 15 vuotta ja harrastanut seksiä vain kahden eri henkilön kanssa. Silti mä en ole luomassa yhdenillan suhteista jne. mitään mörköä.
 
vierailija
Minä taatusti väitän vastaan sekä B/K että B/S tosi shippareille, ihan höpö höpöä ja perättömiä väitteitä syöttää kumpikin osapuoli. Jere ja Bojan ovat pelkkiä ystäviä, samoin Sadie ja Bojan. Jälkimmäisen kohdalla voin muuttaa kantani, jos pitäviä todisteita seurustelusta tai tapailusta tulee, mutta siihen asti se on höpö höpöä ja pelkkää juoruilua.
 
vierailija
On siis paljon todennäköisempää, että Bojan ei harrasta seksiä kun ei ole parisuhteessa, kuin että olisi eläin viettien tasolla, jonka on pakko hakea sitä ilman rakkautta ja turvallisuutta intiimiydestä jne.
Itse asiassa on todennäköisempää että harrastaa, isompi osa parikymppisistä miehistä harrastaa seksiä kuin ei harrasta.
 
vierailija
Se että ihminen harrastaa seksiä muiden kanssa, ei tee hänestä viettitasolla olevaa eläintä. Toki näinkin voisi sen kuvailla, mutta sä tarkoitit asiaa negatiivisessa valossa. Bojan ei ole millään tavoin sen huonompi ihminen (kukaan ei ole), vaikka hän harrastaisi seksiä joka viikko eri ihmisen kanssa. Jos ei kuitenkaan tehtäisi seksin harrastamisesta mitään tabua, koska se on normaali elämään kuuluva asia (ainakin monille). Bojan joko harrastaa seksiä tai sitten ei, se on hänen oma asiansa ja hän saa toimia juuri niinkuin haluaa.
Ja hei, se saattaa jopa juoda alkoholia ja polttaa tupakkaa 😱😳😵

T. Eri
 
vierailija
Minä taatusti väitän vastaan sekä B/K että B/S tosi shippareille, ihan höpö höpöä ja perättömiä väitteitä syöttää kumpikin osapuoli. Jere ja Bojan ovat pelkkiä ystäviä, samoin Sadie ja Bojan. Jälkimmäisen kohdalla voin muuttaa kantani, jos pitäviä todisteita seurustelusta tai tapailusta tulee, mutta siihen asti se on höpö höpöä ja pelkkää juoruilua.
Ai että vaikka tulisi pitäviä todisteita seurustelusta ja tapailusta, sun mielestä B&K olisi silti höpö höpöä ja juoruilua? 😆

En muuten shippaa heitä mutta vähän hassusti ilmaistu.
 
vierailija
Älä kuvittele tuntevasi Bojania. Sun arvio hänestä voi mennä täysin metsään. Sitäpaitsi miksei seksi voisi olla hänelle seksiä? Miksi pitäisi hakea rakkautta ja turvallista intiimiyttä, miksei hän saisi vaan huvitella? En tunne B:tä, enkä tiedä mitä hän haluaa, mutta en myöskään oleta asioita hänestä niinkuin sinä. Itse olen ollut naimissa 15 vuotta ja harrastanut seksiä vain kahden eri henkilön kanssa. Silti mä en ole luomassa yhdenillan suhteista jne. mitään mörköä.
No en minäkään, miten mun ajattelu eroaa heistä, joille on ihan mahdoton ajatus, ettei Bojan harrasta niitä tai ole suhteessa? Sano heille välillä, etteivät he tunne Bojania.
En minä häntä tunne, mutta en ymmärrä oletusta siitä, että hän kyllä hakee seksiä jos ei ole parisuhteessa.
 
vierailija
No en minäkään, miten mun ajattelu eroaa heistä, joille on ihan mahdoton ajatus, ettei Bojan harrasta niitä tai ole suhteessa? Sano heille välillä, etteivät he tunne Bojania.
En minä häntä tunne, mutta en ymmärrä oletusta siitä, että hän kyllä hakee seksiä jos ei ole parisuhteessa.
Se taitaa kuule johtua ihan siitä miten sä asiasi esität. Aivan kuin sulla olisi suora yhteys Boitsun aivoihin ja tietäisit aivan tarkalleen hänen tarkoitusperänsä, jotka vielä kaiken muun hyvän lisäksi jotenkin sopii siihen yliolennon persoonaan jonka sä olet mun mielestäni hänelle rakentanut. Ja sitten petyt, kun hän ei käyttäydykään kuten sun mielestä olisi pitänyt. Tämä ei ole ihan normaali suhtautuminen henkilöön jota tietenkin fanitat ja ihailet, mutta et kuitenkaan tunne.
 

Yhteistyössä