K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puutarhalla viesti 69 550. Sivulla 2782.
”Niin ja sanon vielä sen ennen kuin menen nukkumaan (olen nukkunut melkein koko vimeisen viikon ihan superhuonosti), ja pahoittelen jos on mennyt tosi synkäksi tai levitän muille ahdistusta, mutta yksi tärkeä syy miksi päätin lähteä tänne, vaikka olin jo päättänyt että en menisi, oli pelko siitä, että jos hänellä jotain onkin terveydessä enemmän vialla.”
Allekirjoittamaton viesti, mutta mitä ilmeisimmin Joymuffinin viesti.
 
vierailija
Tämä riettauden sipulikin menee kyllä nyt maaten. Vähän väsyttää kun saunan jälkeen oli peppuleikkiä - tällä kertaa tosin ihan ehtaa tattia eikä mitään tatin omistajan pershausenissa.

Mutta nou hätä, eiköhän aihe jatku myös huomenna. Munanlutkutuskultti on nyt verkostoitunut ja kaapannut kaikki ketjut joka palstalla.
 
vierailija
Siis mä en todellakaan uskonut että mitään tämmöistä tulisi meillä tapahtumaan ikinä. Mutta meidän keskusteluyhteys on kokenut suorastaan dramaattisen muutoksen kun olen vähän avautunut omista kiinnostuksen kohteistani shipin myötä. Ja siis oikeastaan palstailun ansiosta, koska aiemmin vähän nolotti ja hävetti ja ajattelin olevani ihan yksin (tiedän että kuulostaa todella naiivilta ja tyhmältä, tällä vuosituhannella...). Mä olen siis yksi niistä heteronaisista, joka haluaisi munan. Mies oli todella yllättynyt (ja jostain syystä täysin vakuuttunut että olen aina kiihottunut naisista??), mutta aivan ihanasti vähän sulateltuaan on lähtenyt mun kanssa kokeilemaan vaikka mitä. Meillä oli ennenkin aika monipuolinen ja todella tyydyttävä seksielämä, mutta tää nykyinen on kyllä ihan 7. taivas kun ei tarvitse yhtään miettiä että mitä uskaltaa tai kehtaa pyytää. Toisen rajoja tietysti kunnioittaen.

Eli älä luovu toivosta.
Joo, kiitos, ei kiinnosta.
 
vierailija
Puutarhalla viesti 69 550. Sivulla 2782.
”Niin ja sanon vielä sen ennen kuin menen nukkumaan (olen nukkunut melkein koko vimeisen viikon ihan superhuonosti), ja pahoittelen jos on mennyt tosi synkäksi tai levitän muille ahdistusta, mutta yksi tärkeä syy miksi päätin lähteä tänne, vaikka olin jo päättänyt että en menisi, oli pelko siitä, että jos hänellä jotain onkin terveydessä enemmän vialla.”
Allekirjoittamaton viesti, mutta mitä ilmeisimmin Joymuffinin viesti.
Joo, tämä ei kyllä mielestäni tarkoita sitä että meni tarkastamaan terveydentilanteen tai olotilan, vaan että pelkäsi että lähiaikoina ei ehkä tule lisää keikkoja.
 
vierailija
Puutarhalla viesti 69 550. Sivulla 2782.
”Niin ja sanon vielä sen ennen kuin menen nukkumaan (olen nukkunut melkein koko vimeisen viikon ihan superhuonosti), ja pahoittelen jos on mennyt tosi synkäksi tai levitän muille ahdistusta, mutta yksi tärkeä syy miksi päätin lähteä tänne, vaikka olin jo päättänyt että en menisi, oli pelko siitä, että jos hänellä jotain onkin terveydessä enemmän vialla.”
Allekirjoittamaton viesti, mutta mitä ilmeisimmin Joymuffinin viesti.
Enemmän se naapurin Erkin muna kuuluu tähän ketjuun, kuin toisen ketjun kirjoittaja.
 
vierailija
Ennustaja. Se joka vänkää jokaiseen S-viestiin, että eivät ole pari, eivät edes katso toisiaan kuvassa jne. Se on pelottavqn epävakaa.
Mua on naurattanut nuo "eivät edes katso toisiaan" -jutut, mutta oon kyllä kirjoittanut moneenkin keskustelunpätkään, että en usko heidän olevan pari. Näistä on usein seurannut sellaisia lainauksia ja vastauksia, jotka on ehkä tarkoitettu jollekin muulle, koska yleensä tulee syytöksiä epävakaudesta ja jotain oletuksia siitä, että yksi ja sama tyyppi kirjoittanut kaikki muutkin samanmieliset viestit. Jotenkin mulla on kuitenkin sellainen käsitys, että täällä on muitakin kuin minä ja se ennustaja (?), jotka eivät usko b:n ja S:n seurustelevan.
 
vierailija
Mua on naurattanut nuo "eivät edes katso toisiaan" -jutut, mutta oon kyllä kirjoittanut moneenkin keskustelunpätkään, että en usko heidän olevan pari. Näistä on usein seurannut sellaisia lainauksia ja vastauksia, jotka on ehkä tarkoitettu jollekin muulle, koska yleensä tulee syytöksiä epävakaudesta ja jotain oletuksia siitä, että yksi ja sama tyyppi kirjoittanut kaikki muutkin samanmieliset viestit. Jotenkin mulla on kuitenkin sellainen käsitys, että täällä on muitakin kuin minä ja se ennustaja (?), jotka eivät usko b:n ja S:n seurustelevan.
Vähän samat huomiot. Musta tuntuu, että kaikki jotka sanovat olevansa sitä mieltä, ettei s ja b ole missään romanttisessa suhteessa, saavat kärsiä jonkun yksittäisen harhaisesta bojere-käsityksestä. Olen jo lakannut selittämästä että en usko myöskään heidän olevan pariskunta :D kun sitten tuodaan aina joku jonkun ihan toisen kirjoittama viesti minulle selitettäväks että miksi sitten kirjoitin näinh ja noin. En tiedä mikä on johtanut siihen ajatukseen, että vain hysteerisimmät bojere shipparit eivät ajattele b ja s olevan parisuhteessa.
 
vierailija
Kattelin twitteristä noita linkkejä ja jostakin (joko niistä linkatuista tai sit niitten alle ilmestyvistä suosituksista) kävi ilmi että ei ne kyseiset keskustelijat ole kovin kartalla joksuista ainakaan. Mun mielestä eivät olleet slovenialaisia, mutta niitä balkanilaisia keskustelijoita kuitenkin. Siellä siis tiedettiin että s on ollut damonin kanssa kroatiassa, ja siihen on "varmana tietona" kerrottu että s on sillä reissulla tutustunut myös joksuihin, koska "valokuvaaja tuntee myös nämä pojat". Ajatus ilmeisesti on siis se että b ja s tapasivat kesällä ja siitä alkoi seurustelu. Tää on mun mielestä jännä ajatuskulku, koska noilla ei tunnu olevan mitään tietoa mistään lentokonejutuista tai edes niistä pussailujuoruista, eli kaikki perustuu tuohon kahvilakuvaan. Aika vähillä tiedoilla kieltämättä tulkitaan seurusteluksi :D
 
vierailija

Yhteistyössä