K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä odotan et Jere kommentoi jotain Seiskan jutusta. Mut luulen et kunhan pääsee kotiin (ellei jo ole), ei välttämättä heti edes kiinnosta. Toisaalta aika äkkiä tarttui näihin miljonääri-kirjoituksiinkin aikanaan mitä jossain lehdessä oli.
 
vierailija
Mä odotan et Jere kommentoi jotain Seiskan jutusta. Mut luulen et kunhan pääsee kotiin (ellei jo ole), ei välttämättä heti edes kiinnosta. Toisaalta aika äkkiä tarttui näihin miljonääri-kirjoituksiinkin aikanaan mitä jossain lehdessä oli.
Yleensä on kommentoinut vasta, kun iltalehdet kirjoittaa siitä. Noita Seiskan juttuja ei oo tainnut koskaan lainailla tai jakaa?
 
vierailija
Mä tulin tähän ketjuun sen takia, koska
B/K shippi on vaan niin vtun tylsää. Olis edes yks ketju, jossa ei tarttis lukea heihin liittyvää shippiä. Sitä voi kuitenkin tehdä jo kahdessa muussa ketjussa. En ymmärrä, miksi sitä pitää tunkea tännekin.
 
vierailija
Mä tulin tähän ketjuun sen takia, koska
B/K shippi on vaan niin vtun tylsää. Olis edes yks ketju, jossa ei tarttis lukea heihin liittyvää shippiä. Sitä voi kuitenkin tehdä jo kahdessa muussa ketjussa. En ymmärrä, miksi sitä pitää tunkea tännekin.
Sama ja haluaisin puhua neutraalisti just esim Joksujen keikoista, levyistä jne ilman, että K:ta ängetään siihen mukaan muka deluluu merkeillä. Sama toistepäin
 

Yhteistyössä