K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta täähän on shippifandom. Ei mitään tekemistä "vain henkilöitä fanittavien" kanssa. Te voitte mennä muualle.
Ei ole vaan Joksujen ja Kärtsän fandom. Shippaajat on vaan osa sitä eikä tää ole shippipalsta. Shippauksen pitäis myös olla vain kevyttä hupia, eikä se saisi johtaa missään tilanteessa siihen, ettei todellisen elämän kumppaneita haluta hyväksyä.
 
vierailija
Ei ole vaan Joksujen ja Kärtsän fandom. Shippaajat on vaan osa sitä eikä tää ole shippipalsta. Shippauksen pitäis myös olla vain kevyttä hupia, eikä se saisi johtaa missään tilanteessa siihen, ettei todellisen elämän kumppaneita haluta hyväksyä.
Shippaajia tai ainakin Bojere shippaajia taitaa olla murto-osa tästä fandomista.
 
vierailija
Ei ole vaan Joksujen ja Kärtsän fandom. Shippaajat on vaan osa sitä eikä tää ole shippipalsta. Shippauksen pitäis myös olla vain kevyttä hupia, eikä se saisi johtaa missään tilanteessa siihen, ettei todellisen elämän kumppaneita haluta hyväksyä.
Miksi jotkut tulevat mustasukkaiseksi jostakin shipistä? Jopa niin, ettei suvaita shipattaville omaa elämää, vaan sen shipattavan elämän kuuluisi mennä juuri niin, kuin shippaaja haluaa?
 
vierailija
Oletteko hieroneet sormilla miehenne eturauhasta? Onko tullut miehen ehdotuksesta vai oletteko itse ehdottaneet asiaa? Olisi kiva päästä testaamaan, että saako mies mielihyvää siitä ja onko orgasmi mahdollinen vain eturauhasta hieromalla?
Mä olen kokeillut tapailumiehen kanssa. Hän itse ehdotti ja asia oli itsellänikin mielessä. Ne kokeilut vaan jäi kesken, kun etäänyttiin toisistamme.
 

Yhteistyössä