K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisitko mennä saarnaamaan vaikka sinne twitteriin. Paljon todennäköisemmin ne jutut sieltä B:n silmille päätyy, kuin täältä suomenkieliseltä keskustelupalstalta.
Ihan yhtälailla voi päätyä ulkomaalaisten kautta täältäkin tai sitten joku ketjulainen tuo X:ään. Saksan lentokonejuttukin otettiin heti totena ja nyt joku keksi B ollut Kroatiassa ilman todisteita.
 
vierailija
Tiktokissa on myös jotkut sanoneet nähneensä heidät. Ei ole sekään luotettava lähde mutta anyway…Sadieta ei ainakaan ole bongattu kuvan kera muualta päin maailmaa Pariisin ja Hampurin lennon välillä muistaakseni.
Mä luulen että sillä on jossain vaiheessa ollut ST töitäkin. Jotain haastatteluja tuli kai Yhdysvalloista, mutta joskus ruissin kieppeillä tais tulla Pariisistakin. Mutta se on siis joka tapauksessa ollut paljon Euroopassa kesällä.
 
vierailija
Siis minä? En, enkä ole koskaan shipannut. Ystäviksi, korkeintaan "sukulaissieluiksi" (mitä se sitten oikein tarkoittaakaan) olen heitä ajatellut alusta asti.
Paheksut sitten varmasti myös yhtä vahvasti näitä tämän ketjun ”tosishippareita”, jotka väittävät B:n olevan rakastunut K:hon jne, vaikka B on sanonut heidän olevan vain ystäviä. Jotenkin vain tunnut olevan aina paikalla komppaamassa heidän viestejään ja käytät samoja ilmaisuja.
 
vierailija
Niin susta on myös hienoa, ettei uskota Bojanin omia kommentteja?
Uskoisin kyllä jos B sanoisi selvin sanoin että eivät seurustele. Nyt ei sanonut. En silti ole asiasta vahvasti kumpaakaan mieltä, aika näyttää. Mutta musta se on positiivista jos fanit suhtautuu asiaan myönteisesti tai ainakin neutraalisti, olipa B:n ja S:n suhde sitten mikä vaan. Se suhtautuminen on se, mikä mielestäni antaa sitä tilaa. Jos B voi vapaasti olla kenen kanssa haluaa ja siihen suhtaudutaan positiivisesti, se on hyvä asia ihan itsessään.
 
vierailija
Ei tainnut olla just siihen kuvaan yhtään kommenttia mutta yksi kommentoi että haluaisi nähdä kun K antaa H footjobin ja toinen että pojat, nyt ollaan jo lähentymässä oikeaa por noa. Kaikenlaiset jalkajutut on siellä in.
Oli pakko mennä katsomaan se porkkanakuva ihan vaan että pääsen analysoimaan asunnon sisustusta ja tutkimaan milloin se on otettu. 😂 Mun mielestä Kn kropasta ei voi kyllä päätellä sen olevan viime vuodelta vai oonko ihan hakoteillä nyt?
 
vierailija
Ei tainnut olla just siihen kuvaan yhtään kommenttia mutta yksi kommentoi että haluaisi nähdä kun K antaa H footjobin ja toinen että pojat, nyt ollaan jo lähentymässä oikeaa por noa. Kaikenlaiset jalkajutut on siellä in.
Umk 2023 ketjussa myös jalka ja varsinkin varvas jutut oli in. Ei päivääkään, etteikö joku olisi maininnut K:n jalkoja.😂
 
vierailija
Se on ihan ok, kaikki ei tykkää kaikesta. Mutta silloin ei anna itsestään kovin fiksua kuvaa kun tulee yökkäilemään muiden jutuille ja sanomaan sairaaksi tai tekemään oletuksia ihmistyypistä mieltymysten perusteella. Et varmaan ollut sinä joka niitä juttuja kirjoitti, tämä oli vain yleinen kommentti keskusteluun.
Tällä logiikalla on tosi helppoa olla sellainen rivo ja alaluokkainen ihminen, kun ei millään mene päähän, että se häiritsee toisia. Mietipä hetki, millaista on olla se ihminen, jota sellainen käytös häiritsee? Mitäs jos itse alkaisit ottamaan muut huomioon, etkä aina olettaisi, että itse voi tehdä mitä vaan ja muiden pitää väistyä?
 
vierailija
Tällä logiikalla on tosi helppoa olla sellainen rivo ja alaluokkainen ihminen, kun ei millään mene päähän, että se häiritsee toisia. Mietipä hetki, millaista on olla se ihminen, jota sellainen käytös häiritsee? Mitäs jos itse alkaisit ottamaan muut huomioon, etkä aina olettaisi, että itse voi tehdä mitä vaan ja muiden pitää väistyä?
Ohis. Silloin voi nätisti kertoa, että en tykkää näistä asioista. Se että yökitään ja solvataan muita kommentoijia, ei aja sun asiaa millään tavoin. Nytkin käytät kommentissasi sanaa alaluokkainen ihminen, mikä kertoo susta kaiken olennaisen.
 
vierailija
Tällä logiikalla on tosi helppoa olla sellainen rivo ja alaluokkainen ihminen, kun ei millään mene päähän, että se häiritsee toisia. Mietipä hetki, millaista on olla se ihminen, jota sellainen käytös häiritsee? Mitäs jos itse alkaisit ottamaan muut huomioon, etkä aina olettaisi, että itse voi tehdä mitä vaan ja muiden pitää väistyä?
En tietenkään kirjoittele rivoja vaikka harrastusryhmän chattiin, mutta nyt ollaan hei kompostissa. 🙄
 
vierailija
Paheksut sitten varmasti myös yhtä vahvasti näitä tämän ketjun ”tosishippareita”, jotka väittävät B:n olevan rakastunut K:hon jne, vaikka B on sanonut heidän olevan vain ystäviä. Jotenkin vain tunnut olevan aina paikalla komppaamassa heidän viestejään ja käytät samoja ilmaisuja.
Voi jum*nkauta näitä "tunnistuksia" 😂. Juu, kyllä paheksun niitä ihan yhtä paljon, olen vaan oppinut, että sen vahvimman tosishipparin kanssa ei kannata vääntää, se ei lopu koskaan.
 
vierailija
Uskoisin kyllä jos B sanoisi selvin sanoin että eivät seurustele. Nyt ei sanonut. En silti ole asiasta vahvasti kumpaakaan mieltä, aika näyttää. Mutta musta se on positiivista jos fanit suhtautuu asiaan myönteisesti tai ainakin neutraalisti, olipa B:n ja S:n suhde sitten mikä vaan. Se suhtautuminen on se, mikä mielestäni antaa sitä tilaa. Jos B voi vapaasti olla kenen kanssa haluaa ja siihen suhtaudutaan positiivisesti, se on hyvä asia ihan itsessään.
Nyt en ihan ymmärrä, miksi hänen pitäisi sanoa, ettei seurustele erikseen siis, eikai se B:n vika ole että jollakin juoruilijoilla ja haastattelijalla voisi olla väärä käsitys, kyllä se ystävä ja kollega sanominen tulisi riittää tästä asiasta ilman salaamisepäilyä, ehkä vähän loukkaavaa tosiaan.
 

Yhteistyössä