K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraatko sitä vai käytkö vaan välillä katsomassa? Mietin vaan että muistaisitko onko sillä ollut jotain stooreja bojanin näkemisestä kesällä?
Seuraan joo, löysin hänet Bojanin kautta ja ihastuin. 😄 Ei ole näkynyt Bojania stooreissa ollenkaan mun mielestä. En nyt mene vannomaan että olen ihan kaikki stoorit häneltä nähnyt mutta kyllä mä ne aina katson kun uusia tulee. Ja muitakin joksufaneja varmasti seuraa häntä kun osa tuntuu seuraavan kaikkia heidän kavereitaan joten varmasti olisi päätyneet kuvat Bojanista Twitteriin ja Tumppuun tai vähintään MCn tilille.
 
vierailija
Seuraan joo, löysin hänet Bojanin kautta ja ihastuin. 😄 Ei ole näkynyt Bojania stooreissa ollenkaan mun mielestä. En nyt mene vannomaan että olen ihan kaikki stoorit häneltä nähnyt mutta kyllä mä ne aina katson kun uusia tulee. Ja muitakin joksufaneja varmasti seuraa häntä kun osa tuntuu seuraavan kaikkia heidän kavereitaan joten varmasti olisi päätyneet kuvat Bojanista Twitteriin ja Tumppuun tai vähintään MCn tilille.
Mäkin seuraan kyllä aika monia mutta näköjään sitä joku jää aina väliin 😁
 
vierailija
Joo oli Ruissi, Makedonian keikka, Exit ja Puola. Onhan S voinut viettää aikaa veljensä kanssa Euroopassa. Tai sit ollut Jenkeissä välissä. Tai ehkä se oli siellä Bn mummon kamarissa odottelemassa.
No eiköhän Sadie ole voinut hengailla myös Damonin tai muiden kavereidensa/perheensä kanssa tai lentänyt välissä takaisin Jenkkeihin. En usko että festareilla on kiertänyt JO mukana, kun ei hänestä sieltä ole yhtään näköhavaintoa.
 

Yhteistyössä