K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mihin kohtaan osui Sadien ja Damonin vierailu Kroatiassa? Oliko B jo silloin käynyt operaatiossa? Damon tuli Ljubljanaan ja tapasi Krisin (pusukuva), Sadie jatkoi Pariisiin, mutta oliko myös Ljubljanassa? Todennäköisesti. Olisiko kahvilakuva siltä reissulta?
Muutenkaan musta ei oo todennäköistä että S olisi ollut tyyliin yhden päivän Ljubljanassa ja sen sijaan että olisivat viettäneet sen ajan tutulla porukalla, B olis vienyt sen Milan kanssa kahville. Eiköhän se S ole tuolla kauemmin ollut, niin aikaa jäi ystävien tapaamisellekin.
 
vierailija
Yritin linkittää tänne yhden englanninkielisen lähteen, mutta ei onnistu. Otter on karhuista niitä naisellisempia ja passiivisimpia.
Lueskelin myös eri lähteitä ja noi määritelmät tuntuu vähän vaihtelevan. Kaikissa tosin mainitaan että otter on hoikka, feminiinisyydestä ei kaikki mainitse. Joku oli tehnyt jonkun haastattelututkimuksen ja kysellyt homomiehiltä jotka identifioituu karhuihin. :D
 
vierailija
Kroatian reissu oli kesäkuussa, eli ei täsmää ajallisesti. Vai liekö S hengannut tuolla suunnalla monta viikkoa kesällä?
Joo se Pariisin tilaisuus oli 24. tai 25.6. en nyt muista. Niin S olisi sitten ollut Euroopassa useamman viikon kun Cuxhavenin keikka oli 20.7. Mutta sen velihän oli Pariisissa myös niin ovat voineet viettää sielläkin aikaa ennen Sloveniaan menoa. Mut jos havaintoja Sstä ja Bstä on oikeasti useampia kesältä Ljubljanasta niin onhan hän voinut olla siellä pidempään.
 
vierailija
Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä, miksei voi uskoa Bojania tässä asiassa. Jos hän on itse sanonut, että ovat ystäviä ja kollegoita niin miksi ei sit voi antaa asian olla. Ei kun lisää kierroksia vaan näille juoruille, varsinaisia "faneja" koko fandom täynnä.
 
vierailija
Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä, miksei voi uskoa Bojania tässä asiassa. Jos hän on itse sanonut, että ovat ystäviä ja kollegoita niin miksi ei sit voi antaa asian olla. Ei kun lisää kierroksia vaan näille juoruille, varsinaisia "faneja" koko fandom täynnä.
Voi he olla vaan ystäviä mutta kyllä mua silti kiinnostaa selvittää aikajanaa. 😅
 
vierailija
Joo se Pariisin tilaisuus oli 24. tai 25.6. en nyt muista. Niin S olisi sitten ollut Euroopassa useamman viikon kun Cuxhavenin keikka oli 20.7. Mutta sen velihän oli Pariisissa myös niin ovat voineet viettää sielläkin aikaa ennen Sloveniaan menoa. Mut jos havaintoja Sstä ja Bstä on oikeasti useampia kesältä Ljubljanasta niin onhan hän voinut olla siellä pidempään.
Mutta onko nää "useat havainnot" niitä zurnalin kiihkeitä suudelmia vai onko jotain muitakin lähteitä?
 
vierailija
Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä, miksei voi uskoa Bojania tässä asiassa. Jos hän on itse sanonut, että ovat ystäviä ja kollegoita niin miksi ei sit voi antaa asian olla. Ei kun lisää kierroksia vaan näille juoruille, varsinaisia "faneja" koko fandom täynnä.
Voisitko mennä saarnaamaan vaikka sinne twitteriin. Paljon todennäköisemmin ne jutut sieltä B:n silmille päätyy, kuin täältä suomenkieliseltä keskustelupalstalta.
 

Yhteistyössä