K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei ole moni muukaan sana aina asiallisessa käytössä mutta ei se silti tee siitä asiasta eikä sanasta itsestään huonoa. Jotkut haukkuu bojania homoksi, eikä sekään tarkoita että homous olisi jotenkin negatiivinen asia (paitsi haukkujien omassa päässä).
Ei tietenkään homous ole huonoa mut haukkumasanana tai vähättelymielessä ei tietenkään ole ok käyttää sitä. Tuskin sustakaan?
 
vierailija
Sä väännät sen itse negatiiviseksi. Twink sanaa itsestään käyttävät homomiehet eivät varmaan ajattele noin.
Mutta jos puhe on seurustelusuhteesta naisen kanssa, niin ei kuulosta että luonnehdinta olis siinä tilanteessa positiivinen. Tuosta kirjoittajasta en tiedä mitään, en tiedä miten hänen kohdallaan. Ja aivan sama, hyvä jos oon väärässä ja twitterissä ollaankin innoissaan.
 
vierailija
Mutta jos puhe on seurustelusuhteesta naisen kanssa, niin ei kuulosta että luonnehdinta olis siinä tilanteessa positiivinen. Tuosta kirjoittajasta en tiedä mitään, en tiedä miten hänen kohdallaan. Ja aivan sama, hyvä jos oon väärässä ja twitterissä ollaankin innoissaan.
No tuossa yhteydessä ei myöskään sana "balkanilainen" ole mikään kehu. Ei sekään tarkoita että se olisi yleisesti ottaen haukkumasana.
 
vierailija
Mutta jos puhe on seurustelusuhteesta naisen kanssa, niin ei kuulosta että luonnehdinta olis siinä tilanteessa positiivinen. Tuosta kirjoittajasta en tiedä mitään, en tiedä miten hänen kohdallaan. Ja aivan sama, hyvä jos oon väärässä ja twitterissä ollaankin innoissaan.
No sä olet väärässä. Usko jo että jos sen näkee negatiivisena, niin se johtuu sun omista ennakkoluuloista ja asenteista.
 

Yhteistyössä