K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä just tänään lueskelin Nacen haastatteluja ja pysähdyin tähän kohtaan:
I was not a typical child and she had to endure all my whims. She was constantly encouraging me to take up a sport, but I preferred to stay at home and draw. She tolerated my struggles at school because she knew I wasn’t like the others and allowed me to develop to my full potential.
Tässä se siis kertoo hyvästä suhteestaan äitiinsä. Mä jäin miettimään että mitä se tarkoitti sillä ettei ollut kuin muut. Ei varmaan pelkkä piirtely liikunnan sijaan ole ihan sitä? Kun koulujututkin on saanut mennä sen takia miten menee.
 
vierailija
Toivottavasti Boitsun puolustajat on nyt valppaana, jos tulee jotain ikävämpää settiä. Tuolla niitä hyviä sanoja ja ihania Boitsun kuvia saatettais tarvita. Jos ajattelee olevansa puolustaja niin menee nyt sinne sitoa kertoo miten ihana tyyppi on kyseessä. 🥰
 
vierailija
Mä just tänään lueskelin Nacen haastatteluja ja pysähdyin tähän kohtaan:
I was not a typical child and she had to endure all my whims. She was constantly encouraging me to take up a sport, but I preferred to stay at home and draw. She tolerated my struggles at school because she knew I wasn’t like the others and allowed me to develop to my full potential.
Tässä se siis kertoo hyvästä suhteestaan äitiinsä. Mä jäin miettimään että mitä se tarkoitti sillä ettei ollut kuin muut. Ei varmaan pelkkä piirtely liikunnan sijaan ole ihan sitä? Kun koulujututkin on saanut mennä sen takia miten menee.
Eikö häntä kiusattu ylipainon takia vai muistanko väärin? 🧐
 
vierailija
Toivottavasti Boitsun puolustajat on nyt valppaana, jos tulee jotain ikävämpää settiä. Tuolla niitä hyviä sanoja ja ihania Boitsun kuvia saatettais tarvita. Jos ajattelee olevansa puolustaja niin menee nyt sinne sitoa kertoo miten ihana tyyppi on kyseessä.
* Menee nyt sinne sitten ja kertoo. Luuri on näköjään ihan omissa meiningeissä. 😄
 
vierailija
Mä just tänään lueskelin Nacen haastatteluja ja pysähdyin tähän kohtaan:
I was not a typical child and she had to endure all my whims. She was constantly encouraging me to take up a sport, but I preferred to stay at home and draw. She tolerated my struggles at school because she knew I wasn’t like the others and allowed me to develop to my full potential.
Tässä se siis kertoo hyvästä suhteestaan äitiinsä. Mä jäin miettimään että mitä se tarkoitti sillä ettei ollut kuin muut. Ei varmaan pelkkä piirtely liikunnan sijaan ole ihan sitä? Kun koulujututkin on saanut mennä sen takia miten menee.
Oisko se sit toi että se oli tollanen taiteilija? Ja sen varjoon on sit jäänyt kouluasiat ehkä.
 

Yhteistyössä