K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun täytyy tunnustaa että en ollenkaan osaa kuvitella Sadieta mitenkään kenenkään kanssa. Enkä siis tästä syystä oikein shippaa Boitsun kanssa. Ehkä siksi, että se on mulle ikuinen pikkutyttö Stranger thingsin jälkeen. Tiedostan toki että ihan aikuinen ihminen on, mutta ajatusten tasolla en pääse tästä yli. Nämä muut saagan henkilöt on taas tullut tutuksi ihan aikuisina.
En tarkoita että häntä pitäis kuvitella mihinkään mut jos kiinnostaa nähdä hänet eri näkökulmasta, niin katso vaikka instasta S:n tägätyistä kuvia sieltä Venetsian filmifestivaaleilla. Sanoin jo aiemminkin täällä että on musta kuin kuin joku vanhanajan filmitähti. Vaikuttava ja elegantti. Muhun vetoaa kovasti se hänen karismansa.
 
vierailija
Aseksuaalina shippaus on turvallinen tapa kohdata läheisyys ja se seksi nimenomaan. Läheisyyttä kaipaan itse tiettyyn rajaan asti, mut monesti sekin ahdistaa, koska kumppani tms ikävän usein aloittaa jotain seksuaalista toimintaa jos vaikka ollaan muuten lähekkäin mukavasti, katsotaan elokuvaa tms. Se tuntuu itsestä melkein petokselta, koska olet ehkä pyytänyt läheisyyttä tai halia tms ja tavallaan sit joudutkin antamaan itsestäsi enemmän mitä olet valmis. En tiedä ymmärtääkö tätä muut kuin muut aseksuaalit.
Mut miten tuo sitten toimii? Tarkoitan että miten ne tarpeet voi koskaan kohdata? Olis varmaan helpompaa jos molemmat olis samanlaisia. Ihan ystävällisen kiinnostuneena kysyn.
 
vierailija
En tarkoita että häntä pitäis kuvitella mihinkään mut jos kiinnostaa nähdä hänet eri näkökulmasta, niin katso vaikka instasta S:n tägätyistä kuvia sieltä Venetsian filmifestivaaleilla. Sanoin jo aiemminkin täällä että on musta kuin kuin joku vanhanajan filmitähti. Vaikuttava ja elegantti. Muhun vetoaa kovasti se hänen karismansa.
Joo en siis varsinaisesti sulle vastannut vaan yleisellä tasolla tuli vaan mieleen. Mun mielestä Sadie on kyllä erittäin kaunis nainen ja todella virkistävän raikas jotenkin tyyliltään. Ei ehkä yhtä feikki kuin valtavirta. Mutta en vaan osaa mieltää häntä seksikkääksi sanan varsinaisessa merkityksessä.
 
vierailija
Joo en siis varsinaisesti sulle vastannut vaan yleisellä tasolla tuli vaan mieleen. Mun mielestä Sadie on kyllä erittäin kaunis nainen ja todella virkistävän raikas jotenkin tyyliltään. Ei ehkä yhtä feikki kuin valtavirta. Mutta en vaan osaa mieltää häntä seksikkääksi sanan varsinaisessa merkityksessä.
Joo itsekin siis hyppäsin keskusteluun kesken, aiemmat kommentit ei olleet minun. Mut tosiaan S:stä näkee musta sellaista aikuista ja sensuellia puolta esim. just noiden Venetsian videoiden kautta. Samoin D:n kuvissa näkyy sitä. Aiemmissa kuvissa ja videoissaan on monissa niin nuorikin, ettei ihme, ettei sellaista aikuista puolta niissä oikein näy. Musta hän näyttää puhjenneen kukkaan tuolla tavoin oikeastaan vasta viime aikoina. Hmm.. miksiköhän 🤔😉
 
vierailija
Joo itsekin siis hyppäsin keskusteluun kesken, aiemmat kommentit ei olleet minun. Mut tosiaan S:stä näkee musta sellaista aikuista ja sensuellia puolta esim. just noiden Venetsian videoiden kautta. Samoin D:n kuvissa näkyy sitä. Aiemmissa kuvissa ja videoissaan on monissa niin nuorikin, ettei ihme, ettei sellaista aikuista puolta niissä oikein näy. Musta hän näyttää puhjenneen kukkaan tuolla tavoin oikeastaan vasta viime aikoina. Hmm.. miksiköhän 🤔😉
Ihan hirveesti vaikuttaa meikit ja vaatteet. Ilman meikkiä näyttää yhä lapselta. Mut siis en sano pahalla vaan on tosi ihana ja kaunis tyttö/nainen.
 

Yhteistyössä