K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muru
Vaikea uskoa, et tämä sama tyyppi voitti noin 1.5 vuotta sitten Euroviisut (joo tuli toiseksi, mutta monille hän on se numero yksi). Muutos on suuri. K on jotenkin vaarallisemman, aikuismaisemman, kypsemmän ja rohkeammin oloinen. Hiukan tullut lisää kovuutta ulkonäköön ja asenteeseen. Mä tykkään tästä vaaleasta K:sta enemmän.
 
vierailija
Vaikea uskoa, et tämä sama tyyppi voitti noin 1.5 vuotta sitten Euroviisut (joo tuli toiseksi, mutta monille hän on se numero yksi). Muutos on suuri. K on jotenkin vaarallisemman, aikuismaisemman, kypsemmän ja rohkeammin oloinen. Hiukan tullut lisää kovuutta ulkonäköön ja asenteeseen. Mä tykkään tästä vaaleasta K:sta enemmän.
Kyllä, muuttunut ihan hirveästi lyhyessä ajassa! Ei tahdo uskoa et vuodessa voi mies muuttua noin, kasvaa ja "komistua". Miehistyä! Kuin ikääkin olis tullut 5 vuotta lisää. K on tullut kokoajan rohkeammaksi ja estottomammaksi (mikä sana!). Molemmat versiot hyviä ja ihania, Viisu-versio ja tää nykyinen kuumis. Mut mä kyllä niin rakastan nykyistä blondia Kärtsää! Hän on vastustamaton.
💚❤🔥❤💚
 
vierailija
Puhutaanko Bojanista ja hänen sometuksestaan? Et lähtenyt ihan käsistä. Todisteleeko jotain? Ettei hän piittaa huhuista ja hänen elämässään on paljon naisia ystävinä?
Ensin valitettiin siitä kun se ei somettanut, nyt on laittanut muutaman stoorin, niin on lähtenyt käsistä. 😆 Mut niin, haluaako muuten vaan somettaa vai liittyykö S mitenkään asiaan? 🤔
 
vierailija
Taas se yleistävä te. Mä en ole mollannut tätä ketjua, kun kerran täällä olen. En vaan ymmärrä sitä vauvan ketjun morkkaamista.
Mä viihdyin siellä niin pitkään ja se ketju + ketjun yhteisö & henki oli jotain sanoinkuvaamattoman ainutlaatuista. Kyllä mä silti koen oikeudekseni kertoa täällä, että sitä ainutlaatuisuutta jne. ei enää valitettavasti ole.
 
vierailija
On vaan yllättävää. Ja vielä sen kiusallisen haastattelun jälkeen.
En tiiä tää sit vaan veikkaus, mut voisko johtua siitä, että yrittää
vähentää juorujen lisääntymistä tai jotain. Päivittämällä somea just tämösistä kivoista jutuista voi ehkä vähentää niitä juoruja jne? Tai sitten joku isompi paine ja stressi on nyt poissa ja pystyy vähän kevyemmin taas olemaan esim levyn teko on sellasella mallilla, että varmasti saavat suunnitellusti ulos tai jotain muuta vastaavaa?
 
vierailija
En tiiä tää sit vaan veikkaus, mut voisko johtua siitä, että yrittää
vähentää juorujen lisääntymistä tai jotain. Päivittämällä somea just tämösistä kivoista jutuista voi ehkä vähentää niitä juoruja jne? Tai sitten joku isompi paine ja stressi on nyt poissa ja pystyy vähän kevyemmin taas olemaan esim levyn teko on sellasella mallilla, että varmasti saavat suunnitellusti ulos tai jotain muuta vastaavaa?
Itse veikkaan just tota et tää on tarkkaan harkittua somettamista. Yrittää saada huomiota muihin aiheisiin.
 

Yhteistyössä