K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mitäpä luulet, pitää tykätä tosta taiteesta, ettei fanit kaikkoa ja leikkiä mukana jotain tekohomosteluleikkiä vähän.
Et ole tainnut katsoa Nacen haastattelua Josubsilta. Hän tykkää huomioida faneja ja pitää myös Janista tosi paljon. Fanarttien tykkääminen on hänen keinonsa huomioida faneja myös silloinkin kun eivät keikkaile yms.
 
vierailija
Onkohan nace kiinnostuneempi taiteellisista faneista vai Janista? Siis niinku oikeesti.
Mä oon miettinyt että eikö se aina näe tai tajua sitä niissä olevaa shippikontekstia. Siis toki on kuvia jotka on tehty ihan heistä otetuista valokuvista ja niissä ei sellaisenaan mitään outoa olekaan, mutta sit vaikka joku luluxan taidokas piirros jossa ne on vähän enemmän intiimisti. Onhan ne ihan tosi hienoja kuvia mutta miksi se tykkää niistä joissa se yhdistetään tuolla tavalla työkaveriinsa?
 
vierailija
Janin ilme on sellanen auttaakaa mut pois tästä tilanteesta
Niin on 😁 kuvaa otettaessa se sai ihan asiallisesti käden tuon naisen selkään mutta tossa näyttää ihan kuin se välttelisi mitä tahansa smalltalkiakin. Tosin voi olla kielikysymys, muistelen että se jossain haastattelussa aloitti serbiaksi(kroatiaksi) mutta kysyi sitten voiko vastata sloveniaksi.
 
vierailija
Mä oon miettinyt että eikö se aina näe tai tajua sitä niissä olevaa shippikontekstia. Siis toki on kuvia jotka on tehty ihan heistä otetuista valokuvista ja niissä ei sellaisenaan mitään outoa olekaan, mutta sit vaikka joku luluxan taidokas piirros jossa ne on vähän enemmän intiimisti. Onhan ne ihan tosi hienoja kuvia mutta miksi se tykkää niistä joissa se yhdistetään tuolla tavalla työkaveriinsa?
Mä luulen että sitä ei edes haittaa tuollainen yhdistäminen, mutta voi myös olla että se tulee katsoneeksi ensisijaisesti sitä omaa kuvaansa ja toteaa että vaude, onpa hieno! Vähän niin kuin ihmiset kun katsovat jotain ryhmäkuvaa ja huomaavat sieltä aina itsensä, ja sen perusteella päättävät onko kuva hyvä.
 

Yhteistyössä