K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sekin meni pieleen, K&B:llä on ihana ystävyys mun mielestä. Ei vaan jaksa lukea noita juttuja missä hyökätään muiden kirjoittajien kimppuun kun ollaan tuntevinaan B ja kuvitellaan että se on ikuisesti sinkku ja vakiintuu korkeintaan K:n kanssa.
Sadie-jutun sanominen parittajien omasta päästä keksimäksi paskaksi ei tarkoita mitään tuollaista.
 
vierailija
B:n mahdollisesta tyttöystävästä (kumppanista) ei voisi sitten koskaan spekuloida, koska hän tuskin tuo julkisuuteen sellaista ihmistä, josta on oikeasti kiinnostunut. Salaa varmaan seurustelunsa niin pitkään kuin mahdollista. Siksihän tämä juttu ei lopu pitkään aikaan tästäkään ketjusta, koska toisille tämä on salapoliisityötä löytää se mahdollinen B:n deittikumppani, toisilla taas on tarve kumota kaikki tähän liittyvät teoriat ja joku taas on rakastunut ajatukseen siitä, että K&B olisi sopiva pari.
 
vierailija
Noooou, nou, ei. Ne, jotka puhuu S:stä ovat oman mielikuvituksensa uhreja, koska kaikki, korostan KAIKKI todisteet puuttuu. Sadie-pakottajat keksivät asioita, ne jotka eivät usko Sadien olevan kovinkaan tärkeä ovat ryhmän realisteja.
Siinä sulla menee pieleen, että en oo huomannut S:n suhteen mitään fanaattisuutta kellään muilla, kuin teillä jotka kovaan ääneen kieltää kaiken ja lapsellisesti haukkuu ja ilkkuu muiden keskustelua. Jos B ilmottais seurustelevansa jonkun muun kanssa kuin S, niin S suhdetta pohtineet olis vaan että jahas, ai tämmöinen kuvio, ja siirtyis keskustelemaan siitä. Kun tää ei oo niin vakavaa, muuta kuin teille. Ja siitä tulee riita ihan vaan siitä syystä että teillä on niin lapsellinen ja riitaa haastava asenne muita kohtaan.
 
vierailija
B:n mahdollisesta tyttöystävästä (kumppanista) ei voisi sitten koskaan spekuloida, koska hän tuskin tuo julkisuuteen sellaista ihmistä, josta on oikeasti kiinnostunut. Salaa varmaan seurustelunsa niin pitkään kuin mahdollista. Siksihän tämä juttu ei lopu pitkään aikaan tästäkään ketjusta, koska toisille tämä on salapoliisityötä löytää se mahdollinen B:n deittikumppani, toisilla taas on tarve kumota kaikki tähän liittyvät teoriat ja joku taas on rakastunut ajatukseen siitä, että K&B olisi sopiva pari.
Tässäpä se tuli hyvin tiivistettynä pähkinänkuoressa. 😄
 
vierailija
Se pohjautuu nähtyihin juttuihin ja voin pitäytyä suhteen odottajana edelleen.
Pakko sanoa et mä uskon Sadieen ja heidän seurusteluunsa, vaikka shippaaja olen ollutkin. B&K-romanssi tosiaan on mielikuvitusta mitä suuremmassa määrin, vaikka myönnän, et heillä on varmasti hyvin lämpimät ja läheiset välit, ja että vuosi sitten keväällä & kesällä oli jonkunlaista ihastumista puolin & toisin, oliko se sitten se mancrush vai mikä, mutta Liverpoolissa näki et jotain muuta niiden välillä oli, kuin pelkkä tavanomainen ystävyys.
Mutta se joku ihastus tms ja huuma haihtui kuitenkin, kun palattiin ns.normaalielämään. En epäile hetkeäkään, etteikö ystävyys säilyisi lopun elämän, varmasti säilyy.
 
vierailija
Mahtaako Bojken mielenterveys kestää niin kauan, et joutuu vuosia (?) salaamaan todellisen minänsä ja kumppaninsa, ettei fanit sekoa lopullisesti.
Mä oon sitä mieltä ettei ainakaan kannattaisi tehdä niin. Ihan B:n itsensä kannalta kun ajattelee. Mitä elämää se sellainen olis, että piilottelis kumppania ja mitään normaaleja juttuja ei vois tehdä tai mihinkään yhdessä mennä. Tai ainakin koko ajan pitäis varoa kameroita ja puheitaan ettei lipsauta mitään. Sitten kun on selkeät sävelet suhteessa, niin kannattais reilusti vaan kertoa miten asia on. Suurin osa faneista ymmärtäis kyllä ja olis iloisia B:n puolesta ja ne loputkin tottuis ajan myötä tilanteeseen.
 
vierailija
Pakko sanoa et mä uskon Sadieen ja heidän seurusteluunsa, vaikka shippaaja olen ollutkin. B&K-romanssi tosiaan on mielikuvitusta mitä suuremmassa määrin, vaikka myönnän, et heillä on varmasti hyvin lämpimät ja läheiset välit, ja että vuosi sitten keväällä & kesällä oli jonkunlaista ihastumista puolin & toisin, oliko se sitten se mancrush vai mikä, mutta Liverpoolissa näki et jotain muuta niiden välillä oli, kuin pelkkä tavanomainen ystävyys.
Mutta se joku ihastus tms ja huuma haihtui kuitenkin, kun palattiin ns.normaalielämään. En epäile hetkeäkään, etteikö ystävyys säilyisi lopun elämän, varmasti säilyy.
No sitten et paljoa B:tä arvosta, jos et hänen puheitaan usko ja pidät valehtelijana. Mitään aitoja todisteita S puheille ei ole ollut missään kohtaa.
 
vierailija
Mä oon sitä mieltä ettei ainakaan kannattaisi tehdä niin. Ihan B:n itsensä kannalta kun ajattelee. Mitä elämää se sellainen olis, että piilottelis kumppania ja mitään normaaleja juttuja ei vois tehdä tai mihinkään yhdessä mennä. Tai ainakin koko ajan pitäis varoa kameroita ja puheitaan ettei lipsauta mitään. Sitten kun on selkeät sävelet suhteessa, niin kannattais reilusti vaan kertoa miten asia on. Suurin osa faneista ymmärtäis kyllä ja olis iloisia B:n puolesta ja ne loputkin tottuis ajan myötä tilanteeseen.
Minä taas olen lähes varma, että salaisi kaiken täysin, nämä perättömät S juorutkin on jo ottaneet koville.
 

Yhteistyössä