K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä veikkaan et Bojan ja Jan käynyt nussimassa bussissa ja Jure lähtenyt naisten mukaan. Nace ja Kris seurustellut sillon et ehkä he eivät ole paneskellut. Heistä vois kuvitella ainakin näin.
 
vierailija
Mä veikkaan et Bojan ja Jan käynyt nussimassa bussissa ja Jure lähtenyt naisten mukaan. Nace ja Kris seurustellut sillon et ehkä he eivät ole paneskellut. Heistä vois kuvitella ainakin näin.
Taas tulkitsin päin mäntyä ja mietin että kuka täällä on nyt luullut että Nace ja Kris on paneskellut (toisiaan).
Öitä rakkaat, ei toimi enää tää nauta.
 
vierailija
Miksei B tosiaan sanonut radiohaastattelussa, kuten joku täällä mainitsi, et "Ei, emme seurustele". Hän ei kieltänyt mitään, eikä maininnut koko asiaa, ei seurustelua, suhdetta, tyttöystävää. Tää on yks iso (hälytys)merkki siitä, et hän ei puhunut totta, vaan kiersi totuuden. Hän ei voinut sanoa mitään näistä, koska ei voinut valehdella. Sanomalla "olemme ystäviä ja kollegoita" hän puhui totta. Mutta ei kertonut kaikkea, koko totuutta. Käyttikö edes sanaa "vain" tuossa, ei tainnut.
Eihän siltä kysytty että seurusteletteko. Eikö se radiojuontaja sanonut jotain S juoruista ja B alkoi selittää miten tapasivat. Sehän se vasta hullua olisi että olisi suoraan pamauttanut emme seurustele, kun sitä ei edes kysytty. Sittenhän tuo olisi ollut epäilyttävää. Mulle ihan sama ovatko pari vai ei, mutta tuosta ei mitään voi päätellä.
 

Yhteistyössä