K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan saattaa vähän hämmentyä seuraavalla keikalla kun katsoo yleisöä.
Saattaa Suomen hehkutus ja keikat loppua kuin seinään 😁

Mutta miettikääpäs jos jossain vaiheessa sieltä pukkaa stooria jostain nahkatakkisesta punapäästä takaapäin, ja seuraava stoori paljastaa että se onkin Slovenian visiitille päässyt Kärppä. Voin jotenkin niin kuvitella että tekisivät jotain tällaista 😁 (huom. tämä on shippivapaa, poikien ystävyyttä ja yhteensopivaa huumorintajua fiilistelevä kommentti, ennenkö nyt taas joku vetää papua keuhkoihin).
 
vierailija
Saattaa Suomen hehkutus ja keikat loppua kuin seinään

Mutta miettikääpäs jos jossain vaiheessa sieltä pukkaa stooria jostain nahkatakkisesta punapäästä takaapäin, ja seuraava stoori paljastaa että se onkin Slovenian visiitille päässyt Kärppä. Voin jotenkin niin kuvitella että tekisivät jotain tällaista (huom. tämä on shippivapaa, poikien ystävyyttä ja yhteensopivaa huumorintajua fiilistelevä kommentti, ennenkö nyt taas joku vetää papua keuhkoihin).
Kävis mulle tämäkin vaihtoehto 😄
 
vierailija
Minä en tiedä onko mitään kuvia tai stooreja joissa BS on, mutta jos on, niin varsin huolettomasti B:n kaverit/tutut postailisivat. Ottaen huomioon että kaksikosta ei ole yhtään yhteistä kuvaa ja S rajattiin visusti pois esim. kaikista kevätkiertuestooreista ym, niin pitäisin outona jos suunnilleen kaikki B:n lähellä eivät tietäisi että ei missään tapauksessa mitään vilahduksia.
 
vierailija
Monestihan suhteissa on niin et jos mies on kovin feminiininen ja hempeä kuten meidän rakas Kris, the princess, se nainen suhteessa on maskuliininen. Nää osapuolet viehättää toisiaan.
 
vierailija
Minä en tiedä onko mitään kuvia tai stooreja joissa BS on, mutta jos on, niin varsin huolettomasti B:n kaverit/tutut postailisivat. Ottaen huomioon että kaksikosta ei ole yhtään yhteistä kuvaa ja S rajattiin visusti pois esim. kaikista kevätkiertuestooreista ym, niin pitäisin outona jos suunnilleen kaikki B:n lähellä eivät tietäisi että ei missään tapauksessa mitään vilahduksia.
Tuskinpa nuo totta on, kyllä kai ne kuvat ois joku ottanut talteen tai edes nähnyt.
 

Yhteistyössä