K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, tää onkin kiinnostava aihe. Mulla menee niin, että jos mies on muuten lämmin, ystävällinen ja huomioonottava, niin sitten se on vaan kuumaa jos löytyy sopivassa tilanteessa sellainen määrävämpikin puoli. B:stä löytyy just nuo kivat piirteet ja siksi se on vaan kuumaa, jos se on välillä vakavan oloisena otsa rypyssä ja sanoo jotain tiukkaan sävyyn. Sen komentelu toimis mulle kyllä todellakin. Sen sijaan jos mies on muuten viileä, töykeä tai jotenkin muuten epäempaattinen, mikään komentelu ei toimi pätkääkään, se olis ihan täysi turn off, alkais vain ärsyttää.
Miksi mua lähinnä huvittaa, kun B tai K yrittää olla tiukka. Arvostan heitä ihmisinä ja taiteilijoita todella paljon, eikä mun tarkoitus ole siis vähätellä heitä, mutta mulle komenteleva B tai K tuo mieleen brattyn.
 
vierailija
Joo, tää onkin kiinnostava aihe. Mulla menee niin, että jos mies on muuten lämmin, ystävällinen ja huomioonottava, niin sitten se on vaan kuumaa jos löytyy sopivassa tilanteessa sellainen määrävämpikin puoli. B:stä löytyy just nuo kivat piirteet ja siksi se on vaan kuumaa, jos se on välillä vakavan oloisena otsa rypyssä ja sanoo jotain tiukkaan sävyyn. Sen komentelu toimis mulle kyllä todellakin. Sen sijaan jos mies on muuten viileä, töykeä tai jotenkin muuten epäempaattinen, mikään komentelu ei toimi pätkääkään, se olis ihan täysi turn off, alkais vain ärsyttää.
Mitä hemmetin omaelämänkertoja tänne oikein kirjoitetaan taas?
 
vierailija
Miksi mua lähinnä huvittaa, kun B tai K yrittää olla tiukka. Arvostan heitä ihmisinä ja taiteilijoita todella paljon, eikä mun tarkoitus ole siis vähätellä heitä, mutta mulle komenteleva B tai K tuo mieleen brattyn.
Mä nään heidät niin, että K on sellainen uskalias ja flirtti, ja varmaan hänkin osais komennella, mutta enemmän sellaisessa flirttaavassa ”roolissa”, kun B:llä näkisin jotain temperamenttia ja tulta siellä jossain syvemmällä. Se olis varmaan aika kuuma vähän äkäisenäkin. Nää on todellakin sit vaan omia mielikuvia, en pidä totuuksina. 😁
 
vierailija
Mä nään heidät niin, että K on sellainen uskalias ja flirtti, ja varmaan hänkin osais komennella, mutta enemmän sellaisessa flirttaavassa ”roolissa”, kun B:llä näkisin jotain temperamenttia ja tulta siellä jossain syvemmällä. Se olis varmaan aika kuuma vähän äkäisenäkin. Nää on todellakin sit vaan omia mielikuvia, en pidä totuuksina.
Ihan samaa olen ollut B:ssä huomaavinani. :)
 
vierailija
Mä nään heidät niin, että K on sellainen uskalias ja flirtti, ja varmaan hänkin osais komennella, mutta enemmän sellaisessa flirttaavassa ”roolissa”, kun B:llä näkisin jotain temperamenttia ja tulta siellä jossain syvemmällä. Se olis varmaan aika kuuma vähän äkäisenäkin. Nää on todellakin sit vaan omia mielikuvia, en pidä totuuksina.
🥱
 
vierailija
Onhan se nyt aika hupaisaa ettei kukaan monista Markin storyn nähneistä olisi muka tajunnut ottaa välittömästi kuvakaappausta :D Video olisi saanut tässä tapauksessa poistua lähes välittömästi. Eihän NT:n saunavideokaan ollut yöllä kovin kauaa ja silti se levisi heti Tumppuun.
 
vierailija
Onhan se nyt aika hupaisaa ettei kukaan monista Markin storyn nähneistä olisi muka tajunnut ottaa välittömästi kuvakaappausta Video olisi saanut tässä tapauksessa poistua lähes välittömästi. Eihän NT:n saunavideokaan ollut yöllä kovin kauaa ja silti se levisi heti Tumppuun.
No jokuhan sen nähnyt sanoi, että oli vaan jotain pimeää, eikä siinä ollut mitään. Jos sellainen on edes ollut?
 
vierailija
Tuo eri nainen on sun omaa keksintöä. Sitä stooria ei varmaan edes ollut olemassa, mutta edes juorutilillä ei puhuttu eri naisesta, vaan S:n näköisestä. Mutta eiköhän se ollut keksitty juoru koko homma.
Lukee ihan siellä gossip tililläkin tämä, että nainen on eri, koska B ja S ei seurustele (ja S eri kaupungissa eli Venetsia) siellä tweeteissä lukee, kävin juuri lukemassa myös muilla tileillä on ollut tää.
 

Yhteistyössä